Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is er zo speciaal aan die Insignia ? Da's toch gewoon een nieuwe Vectra. Vanwaar de stormloop? Hebben ze de prijzen zo scherp gesteld ?
De prijzen zijn ok te noemen, maar het is vooral qua vormgeving toch wel een aardige stap vooruit. Het is geen grijze muis meer en dat spreekt mensen aan (incluis mezelf, want ik heb getwijfeld ).
Net even een paar leden gecheckt, velen van degene die ik bekeken heb posten blijkbaar enkel in het topic van de nieuwe Insignia en topics van hun eigen Insignia.
Is het ook niet dat veel leden met een BMW en/of Audi, die niet verder kijken dan enkele merken?
Wat een onnozele poll als er verschiilende merken ontbreken.
De topicopener vindt dan maar dat je ze apart moet vermelden, maar dan kloppen die percentages voor geen meter meer.
Waardeloos topic dus.
Je kan beter even snuffelen door "Mijn auto", dan weet je meer dan deze poll.
Wat een onnozele poll als er verschiilende merken ontbreken.
De topicopener vindt dan maar dat je ze apart moet vermelden, maar dan kloppen die percentages voor geen meter meer.
Waardeloos topic dus.
Je kan beter even snuffelen door "Mijn auto", dan weet je meer dan deze poll.
eigenlijk niet... er zijn een groot aantal mama en papa auto's... niet dat ik dat erg vind natuurlijk...
Ik weet dat ik niet direct 't meest actieve AW-lid ben, maar toch... veel namen lees ik voor de eerste keer in deze poll onder Opel.
Representatieve poll ?
tja, mijn naam is ook nogal nieuw hier. Maar dit is wel het meest actieve forum over de insignia dat ik gevonden krijg en in mijn taal is. Dus toch maar even de 7 kilometer grote overstap gemaakt naar België. Het insignia forum is behoorlijk actueel en trekt dus veel nieuwe mensen zoals ik.
Wij hebben thuis een Opel, de Zafira is een bedrijfswagen en mijn ouders hebben er eentje particulier.
Dus moeten er nog 2 stemmen bij voor Opel. Mijn broers rijden niet met Opel dus die mogen niet stemmen
Comment