Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleurencombinaties - algemene voorkeur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Blauw buiten Zwart binnen
    Nora!

Comment

Grijs buiten, zwart binnen. De keuze 'hangt af van het model' is imo voor iedereen van toepassing. Op de ene wagen is een bepaalde combo mooi, terwijl een ander model om een heel andere inkleding vraagt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
        Echter, de meeste fabrikanten hebben helemaal geen mooi blauw in de aanbieding
        Monacoblau bij BMW! Dat staat schitterend op elk model, berline, cabrio, coupe, touring, SUV,... Ik zou quasi altijd Monacoblau nemen.

Comment

in volgorde

1) donkergrijs met een rood lederen interieur .
          2) zwart en bruin interieur
          3) licht groen en een lichte beige interieur ( ooit gezien bij een DB9 volante )
          Bijgevoegde Bestanden
          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

zwart vanbuiten ma vanbinnen weet ik het nie, hangt af van auto

Comment

Zwart buiten, beige leder binnen.

Op een Lambo of Porsche ofzo zou ik wel een gewaagd kleurtje durven nemen.

Comment

zwart, wit, blauw, grijs of groen van buiten -> altijd rood van binnen

Comment

Hangt af van het model, maar een grijs interieur vind ik zonder uitzondering altijd lelijk en zou ik nooit nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Monacoblau bij BMW! Dat staat schitterend op elk model, berline, cabrio, coupe, touring, SUV,... Ik zou quasi altijd Monacoblau nemen.
                    Monacoblauw vind 'k idd mooi, maar omdat het zo donker is enkel met chromé raamomlijsting... en bij BMW zijn ze van mening dat mensen die met 4-cilinders rijden maar 'gepeupel' zijn en geen chroom afwerking verdienen (misschien is The Swede wel baas van het BMW marketing departement?), dus dan valt dat ook af (nota aan BMW: de belabberde buitenafwerking van jullie 320d - alles zwart plastic - is één van de belangrijkste redenen waarom ik naar de concurrentie getrokken ben). Mijn vrouw is er wel zonder voorwaarden fan van, zij wou haar 1-tje enkel in die kleur.

Bij donkerblauw (met chroom) vind 'k zwart trouwens erg goed passen. Bv. de nieuwe A4 in Oceaanblauw met zwart leder en chromé raamomlijsting en dakdragers (Avant) :love: .

Comment

Al zeker geen wit met beige leder

Voor de rest liefst iets met wat contrast.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Buitenkleur hangt af van de wagen maar binnen zeker zwart. Dat is zowat de enige kleur die past bij de rest van het interieur (wat een vaste kleur heeft).

Comment

Hangt af van wagen tot wagen...
                          In een Bentley zou ik durven gaan voor rood lederen interieur, maar bij gewone wagens toch zwarte bekleding. (leder-alcantara)

Buitenkleur...Zwart of als een wagen zoals de scirocco (véél details) een lichte kleur bv. zilver & wit.

Comment

Ik snap niet dat mensen nog zo overtuigd zijn dat zwart interieur onderhoudsvriendelijker is dan bijvoorbeeld beige...
                            Ik heb 120.000km met 'n zwarte BMW met beige leren interieur gereden, zonder enige strepen, en nu 1500km met 'n BMW met zwarte leren zetels en er staan constant strepen overal op...

Voor mij liefst 'n lichtgekleurd interieur Buitenkleur alles behalve alle grijstinten of groen
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                            X