Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is niet helemaal waar, in deze poll gaat het om 3 wagens met een gelijke leasingwaarde. De Mondeo heeft duidelijk meer ruimte te bieden dan de andere 2, dus eigenlijk wordt je dan naar deze toe gedwongen als dat primeert ...
Zelfs mocht het niet om een leasingwagen gaan is dit interessant om te bekijken, want de Mondeo lijkt goedkoper dan de andere 2 maar blijkt in gebruik en afschrijving op een gelijk kostenplaatje uit te komen na 3 jaar.
'k heb daar toch men twijfels over. het is vooral de te betalen factuur die een rol speelt. en plus hoeveel mensen zijn er die als particulier hun wagen al na 3jaar buitenzetten.
na 3jaar begint een wagen net op te brengen in mijn ogen. dan verkopen is gelijk aan verlies doen. want het is na 3jaar dat je bv. de omnium opzegt, de lening gedaan is en dergelijke.
dan begin je pas goedkoop te bollen. Men vrouwtje haar clio bv. is in 2001 nieuw gekocht. dat wagentje is nog in uitstekend staat, en kost ons 250€ aan verzekering. als je die zou wegdoen zit je weer met een grote aankoopsom plus een verzekering van gemakkelijk 1000€.
'k heb daar toch men twijfels over. het is vooral de te betalen factuur die een rol speelt. en plus hoeveel mensen zijn er die als particulier hun wagen al na 3jaar buitenzetten.
na 3jaar begint een wagen net op te brengen in mijn ogen. dan verkopen is gelijk aan verlies doen. want het is na 3jaar dat je bv. de omnium opzegt, de lening gedaan is en dergelijke.
dan begin je pas goedkoop te bollen. Men vrouwtje haar clio bv. is in 2001 nieuw gekocht. dat wagentje is nog in uitstekend staat, en kost ons 250€ aan verzekering. als je die zou wegdoen zit je weer met een grote aankoopsom plus een verzekering van gemakkelijk 1000€.
Dat is iets anders, ik zou zelfs nooit een nieuwe wagen kopen, laat staan hem verkopen na enkele jaren Maar als je na enkele jaren wil verkopen moet je goed uit je doppen kijken ...
Comment