Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m-sport ophanging of niet op 318d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• m-sport ophanging of niet op 318d

Om de kogel door de kerk 'te schieten' dien ik nog 2 keuzes te maken, één daarvan is M-sport ophanging of niet.

De velgen zijn de touring velgen type styling 268 in 16".
    Helaas heb ik alleen kunnen rijden met de 318 met de standaard fietspompen.
    Is de M-sport ophanging het waard in deze configuratie (dus met 16" velgen RFT?)

zal er mee rijden op Belgische HOBBELLIGE wegen, (ook vaak binnenbaantjes)

Graag uw mening...
    Last edited by ; 21/04/2008, 21:59.

M-sport is te springerig op onze slechte wegen, ik heb 'n testrit gedaan met de 320d Touring zonder M-sport, en dat was vrij goed... ik zou eerder naar 'n aftermarket oplossing zoeken als je jouw gewoonlijke rijstijl wil aanhouden
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Ik heb niet dadelijk gevolgd over welke BM het gaat, maar als je de auto wil gebruiken op onze Belgische biljartgladde perfecte wegen zou ik niet dadelijk de M erbij nemen

Comment

Je kent mijn mening hé

Dynamic line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Je kent mijn mening hé

Dynamic line
          ²
          So true.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

dynamic line valt buiten budget met zijn 17" velgen...

Comment

M-ophanging nemen, is veel mooier en je gaat niet veel moeten inboeten op het vlak van comfort hoor.

Comment

ik heb er wel oren naar dat deze misschien te hard is voor de wegen, zeker als ik nu en dan wel eens de binnenwegen neem waar het toch echt hobbelig is...

misschien moet ik hem echt nog eens kunnen testrijden op wat hobbelige stukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
                  ik heb er wel oren naar dat deze misschien te hard is voor de wegen, zeker als ik nu en dan wel eens de binnenwegen neem waar het toch echt hobbelig is...

misschien moet ik hem echt nog eens kunnen testrijden op wat hobbelige stukken.
                  Ik heb sportophanging op mijn wagen met 18" rft en dat is hard.
                  Ik heb al voorband met een gesprongen staaldraad gehad, waarschijnlijk van in een putteke te rijden.

Comment

Toch maar misschien gewone ophanging nemen. Rij toch vrij vaak op westvlaamse binnenwegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
                      Toch maar misschien gewone ophanging nemen. Rij toch vrij vaak op westvlaamse binnenwegen.
                      Daarom da'k het zo zei

Heb de M-ophanging gehad op mijn E46, en da's niet comfortabel te noemen... Maar op snelle autostradeafritten en zo is't super
                      Op secundaire wegen niets dan tractieproblemen
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

Comment

Ik rij op 19" RFT met een M-pakket .... ik stoor me weinig aan onze wegen eigenlijk.
                        Porsche 997 S

Comment

De gewone ophanging op 16" velgen met RFT is stevig genoeg voor het betere hoekenwerk, zonder oncomfortabel te worden. Ik durf niet zeggen ofdat ik een dreier al gereden heb met M-ophanging.

Comment

Ik maak mij vooral zorgen over de veerweg van de sport ophanging. Op hobbelige stukken moet hij goed contact houden met het wegdek. (wielen moeten ten alle tijden contact houden, de standaard ophanging doet dat eigenlijk best wel goed). Alleen is er de vraag als de m-sport ophanging dit beter doet of als hij dan te springerig wordt, maw: dat de ingaande/uitgaande rebound niet snel genoeg zou zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              Daarom da'k het zo zei

Heb de M-ophanging gehad op mijn E46, en da's niet comfortabel te noemen... Maar op snelle autostradeafritten en zo is't super
                              Op secundaire wegen niets dan tractieproblemen

Ik heb ook een M-ophanging op m'n E46, zelfs een tijd met 18'ers gereden. Ik heb nooit tractieproblemen, en 't comfort is best oké... naar mijn normen natuurlijk, en mijn kinderen en vrouw hebben ook nog nooit geklaagd.

Nee, voor die dikke 300 euro dat ik destijds moest opleggen voor die M-ophanging heb ik het niet gelaten. Hij ligt dan trouwens een 18 mm lager en dat zie je echt wel hoor, ziet er veel beter uit.

Comment

IVM die Westvlaamse wegen , ik weet niet van waar je bent maar je mag gerust eens met de mijne komen rijden hoor ... ik heb de sportophanging en nog geen seconde spijt gehad daarvan

edit zegt dat ik zelfs enkele typische vlaamse kasseiwegen weet liggen waar je direkt weet of een sportophanging iets voor u is ...
                                Last edited by ; 22/04/2008, 20:17.

Comment

Ik ging het net eens voorstellen. Vragen of iemand hier je niet de kans wil geven test te rijden

Comment

toerke: heb je een pm gestuurd..

Comment

Working...
                                    X