Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ach, 't is 'es iets anders dan hypothetische polletjes over velgen, wagens die in een verre toekomst ooit 'es kunnen aangekocht worden of leasebakken waar achteraf toch niks van in huis lijkt te komen he. Effe met de voetjes op de grond moet nu en dan is kunnen
Tuurlijk, staat ook bij de realiteit, wat je van vele polls niet kan zeggen
Stefanus en de nafteprijzen... Eigenaardig dat er geen optie staat "Ik overweeg LPG"
Ik zie de prijzen eerst nog wat stijgen en nadien opnieuw dalen, een beweging die zich blijven herhalen, met telkens minder diepe dalen waardoor op termijn 1 liter diesel 1,50 euro zal kosten
Ik heb A2 & B2 gestemd .....mijn gedacht is zoals hierboven & doe ook gewoon vol wanneer 't nodig is .... wat ik wel doe als 't zo uitkomt , als er een prijsdaling is aangekondigd & ik moet toch dringend gaan tanken, dat ik maar juist genoeg tank om tot de volgende dag toe te komen & dan pas vol tank.
Dalen zie ik de brandstofprijzen niet meteen, of toch zeker niet sterk. Maar ze kunnen ook niet blijven stijgen volgens mij zoals dit de laatste maanden het geval was.
Minder rijden doe ik niet. Voordien reed ik geen nutteloze km's en dat doe ik vandaag nog altijd niet.
2 jaar geleden heb ik besloten te gaan gassen en 't is een keuze die ik mij lang niet beklaagd heb met de huidge prijzen aan de pomp...
De lage dollar zal ooit wel terug gaan stijgen, en daarmee dus ook de benzine/dieselprijzen, aangezien de olievaten nog steeds in Dollars betaald worden. Als ze (zoals door hoge piefen wordt opgeworpen) over gaan schakelen op Euro als olie-betaalmiddel, gaat het minder gaan stijgen, maar zeker blijven stijgen.
Als er niet snel (binnen 10-20 jaar) gaat overgeschakeld worden op andere branstoffen dan olie, zie ik zelfs de mijnen in de Limburg terug open gaan.
Edit: Op B heb ik niet geantwoord omdat mijn ouders de brandstof betalen. Ik rij wel minder dan vroeger, maar dat heeft weinig te maken met de brandstofprijs
A2. Ze zullen volgens mij ongeveer gelijk blijven. OK, de komende weken zullen ze mss nog stijgen, maar op termijn zal het ongeveer bij het huidige niveau blijven. Gok ik.
B2. Ik rijd nu niet bepaald superveel, dus ik trek mij er zeker niet meer van aan dan anders. Binnen een paar maand gaan mijn kilometers van en naar het werk wel gevoelig stijgen. Als mijn knie dan genezen is, ga ik wel iets meer met de fiets naar het werk. Ook al omdat de fietsvergoeding ook in rekening dient te worden gebracht natuurlijk. En ik zal tegelijkertijd ook nog eens getraind hebben.
Comment