Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haal jij de houder van je GPS/PDA van je autoruit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haal jij de houder van je GPS/PDA van je autoruit?

Eender waar je bent, je ziet altijd wel auto's met een gps/pda in, die met een zuignap aan de ruit hangt.

Qua inbraakveiligheid is het aangewezen de zuignap van de ruit te nemen en uit het zicht te leggen, maar veel mensen laten hem gewoon hangen, omdat je toch kringen van de zuignap ziet.

Nu is de vraag, laten jullie de zuignap hangen of niet?

Voorbeeld kring:

Zuignap:
    57
    Ja
    56,14%
    32
    Neen
    29,82%
    17
    Enkel in grotere steden & louche buurten
    14,04%
    8

Nee, ik haal mijn houder steeds weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      Nee, ik haal mijn houder steeds weg.
      dito hier...

Comment

ALTIJD eraf

Ik heb al veel inbraken in voertuig vastgesteld waar de houder nog aan de ruit hing maar de GPS door de eigenaar eruit was genomen. Maar daar ben je vet mee als ze je ruit kapotslaan

Geen houder => geen kans dat ze inbreken
        Houder => daders kunnen denken dat hij onder de zetel/in het handschoenkastje ligt

Comment

Ja, ik heb dat ding dan ook nog maar 3 keer gebruikt.

Comment

ah crap, verkeert geklikt

Ik haal het er dus altijd af en kijk of er geen ring op mijn ruit staat. Anders veeg ik die ook nog weg.
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik haal de mijne er ook altijd af, is maar een kleine moeite...

Comment

Houder blijft hangen en gps zit onder de zetel. Ander moet ik de kabel ook verwijderen, die hangt onder het dashboard en is ook zichtbaar. Te veel werk dus en ik vind het in deze streek veilig genoeg.

Comment

Bij mij is de houder vast gemonteerd op 'n Brodit. Ik gebruik 'm elke dag, dus 't is onbegonnen werk om dat ding constant weg te doen, moest ik 'n zuignap gebruiken...
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

ik heb da ni

Comment

Afnemen en even over wrijven met een doekje zodat elk spoor van een rand verdwenen is...anders zien ze het nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                        Bij mij is de houder vast gemonteerd op 'n Brodit. Ik gebruik 'm elke dag, dus 't is onbegonnen werk om dat ding constant weg te doen, moest ik 'n zuignap gebruiken...
                        Ik heb ook zo'n Brodit die op zo'n plaatje op de ventilatiemond is gemonteerd (fix, dus), en die krijg je niet snelsnel verwijderd. De houder blijft dus altijd in 't zicht ... maar 't is een houder van een PDA, en niet van een standalone GPS-systeem. En ook de GPS-antenne is 'n externe (ligt ook zichtbaar aan m'n voorruit, rechts). En die PDA's schijnen helemaal niet zo gewild te zijn.

Comment

Mijn ouders halen hem allesinds van de ruit. Zelf zou ik dit ook doen, je weet tegenwoordig nooit...

Comment

Ik laat alles in 't zicht in de wagen, inclusief m'n Duitse Herder... zéééééér efficiënt

Comment

om een forummer te qouten

"me een kaart van den aldi komt ge er ook"!

Comment

Bij mij gaat ie er altijd af. Toevallig hebben ze afgelopen maandagnacht 6 wagens in onze wijk "aangerand", hoofdzakelijk voor de GPS'en en radio's. En dat in een zogezegd veilige wijk.
                                BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Haal hem er af afhankelijk van waar ik ben. Bv. thuis, bij vrienden of op school nooit ...

Comment

Ah damn, verkeerd gestemd.

Had gestemd met de topic-titel in het hoofd, niet met de zin die net boven de poll staat. (toch een béétje verwarrend, vind ik )

Ik haal hem dus wél van de autoruit, en als ik kan neem ik hem zelfs uit de auto.

Comment

Ik haal hem er ook altijd af.
                                      Ge moet wel al goed kijken waar hij gehangen heeft, dus het heeft wel zin itt tot de foto waar het veel duidelijker zichtbaar is.

Comment

ik haal hem er ook steeds af, maar ik leg hem dan wel steeds onder m'n zetel (gps+houder)
                                        afdrukken van de gps-houder zijn wel nauwelijks of nooit zichtbaar omdat ik m'n ruiten aan de binnen & buitenkant bijna dagelijks afkuis

Comment

Working...
                                        X