Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    't Filmwerk is niet alles, maar je krijgt toch een beeld. Met dat hondeweer wou ik niet buiten staan...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    de max ma onder die brug zou ik da nooit doen, als ge teveel uitwijkt tegen da beton...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
      Ja? Dan ist goe

De flik reed eerst tot aan mijn neus. Dus in achteruit moeten zetten, mij gedraaid op het rondpunt en zo vooruit gereden tot op de pechstrook. Het eerste wat ie zei was ;
      ' Ahhh meneer de rallypiloot, wa was da jungggg????'
      'euhmm ja precies beke glad hier ' zei ik
      'da zal een duur slipperke worden meneer!' zei de flik

Flik vraagt papieren, gaat naar de combi en controleert later ook de banden

' a tzijn slicksssss !!! '
      'nja da zou kunnen meneer' ( ik wou nog zeggen da ik vanvoor mee semi's reed maar toch maar niet gedaan )

150euro boete
      die flik heeft niet het recht u te bedreigen met een dure boete.

Hij heeft zich te houden aan de feiten, te zeggen wat u mis gedaan hebt zonder daar een waardeoordeel aan vast te maken en u een boete te geven als hij dat nodig acht.

dat laatste is mijns inziens ook verwerpelijk ma goed, zo marcheert t nu eenmaal.

bij mij kwamen ze met opgestoken duimen uit de combi gesprongen, bedreigden ze mij met een boete die 50% duurder was dan de effectieve boete die ik dan in de bus kreeg, en vertrokken ze na ons treffen ZELF met gierende banden.

de politie zijn mijn beste vrienden !

Comment

• met de AM?
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• nee met t porscheke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

Hij heeft zich te houden aan de feiten, te zeggen wat u mis gedaan hebt zonder daar een waardeoordeel aan vast te maken en u een boete te geven als hij dat nodig acht.

dat laatste is mijns inziens ook verwerpelijk ma goed, zo marcheert t nu eenmaal.

bij mij kwamen ze met opgestoken duimen uit de combi gesprongen, bedreigden ze mij met een boete die 50% duurder was dan de effectieve boete die ik dan in de bus kreeg, en vertrokken ze na ons treffen ZELF met gierende banden.

Nja toen hij da zei en de manier waarop was ik toch ff geschrokken en was ik bang da ik terug mijn rijbewijs hing kwijt zijn ofzo, ksloeg toch ff in paniek ...

Zijde dan ook vertrokken met gierende banden?

Comment

• heb mijn bevindingen genoteerd en de volgende dag klacht gaan indienen bij comité P.

toen ik zijn naam vroeg legitimeerde hij zich zelfs niet.

Comment

Met mij reden ze tegen 100 door een zone 30 toen ze mijn rijbewijs net hadden afgenomen...

Toen ik begon te lachen met dat die mannen maar ne 2.4liter 5cil hadden ik ik het juiste aantal cilinders was diene flik al direct zo opgefokt als iets Nuja, ik mijn rijbewijs wel kwijt natuurlijk. Maar die mannen zijn gewoon zo hypocriet als ze groot zijn.

Heb al gehad dat de rook nog uit de banden komt, de auto nog sta te stinken en dat ze komen zeggen dant ne schonen auto is Waren ze maar allemaal zo...

Comment

• of gelijk die flik in NL,

zwaantje net achter mij, had hem niet gezien, we slaan links een brede, compleet lege baan op met ons treintje van supercars, ik drift the shit uit die cayman, compleet sideways, zalige drift en de weg vervolgd...

rook en toestanden

da zwaantje even later mij rustig voorbijsteken en eens grinnen

now THAT ! was a cop

Comment

of gelijk die flik in NL,

zwaantje net achter mij, had hem niet gezien, we slaan links een brede, compleet lege baan op met ons treintje van supercars, ik drift the shit uit die cayman, compleet sideways, zalige drift en de weg vervolgd...

rook en toestanden

da zwaantje even later mij rustig voorbijsteken en eens grinnen

now THAT ! was a cop
                    in NL doen ze veel "normaler" dan hier:
                    1.onze pa kreeg gewoon een signaal: rustiger rijden...tegen 170km/u
                    mss ook omdat zowel hij als de poliez in ne witte 964targa reden (+/-1993)

2. bij een ongeval in de spits,
                    op een druk kruispunt,
                    wij stonden daar nog "tegen" mekaar
                    komt den agent af: 'k heb foto genomen, goedemorgen trouwens, mijn naam in Henk,
                    kan U de wagen even in de berm zetten aub, dan vullen we de papieren samen in,

3. sta compleet fout geparkeerd op een landkaart te kijken,
                    raampje open voor agente,
                    ipv "meneer verplaats u dadelijk", nope: kan ik u helpen?waarnaartoe?

in BE: no comment

Comment

• In Nederland heb ik wel al andere taferelen meegemaakt.
                      Uitgerekend op 1 april achtten de oversten van Gorichem een standaard controle te doen
                      op de A27(?) die daar langs loopt. Dus ik rij tegen een gezellig vaartje over die autostrade en opeens zie ik een zwaantje rechts me voorbij inhalen met een volgteken. Ok zo gezegd zo gedaan. Beginnen ze de controle van mijn camionette en aanhangwagen, na 20min komen ze tot de conclusie dat mijn aanhangwagen levensgevaarlijk is (omdat 1 licht niet werkte, ik geen grote spatborden had en er een kabeltje verkeerd hing bij de dissel). Na het fixen van het geld ( alles bij elkaar de niet onaardige som van € 300) zeiden ze dat ik niet verder mocht met aanhanger, dat ik hem moest laten staan. Nu de camionette was lees dus ik dacht, ik leg die handel er vanachter op en klaar is kees! Die aanhangwagen weegt 250-300kg dus alleen kon ik het niet doen, dus ik vroeg aan de agente die me controleerde of ze me wilde helpen. En ik zag dat ze wel wou helpen, maar dan kwam haar overste "Dat is niet ons probleem, zoek het zelf maar uit!". Dus ik heb daar 2h gestaan voor er mij iemand kwam helpen (behulpzame Poolse truckers waren die dag no-where-to-be-found).
                      Komt die overste nog eens melden dat ze een middagpauze gaan nemen met een bakkie koffie en dat ik mijn rijbewijs pas terug kan krijgen als ik de hele constructie van de aanhanger op camionette zou laten zien aan hun bureau. Die dag was ik vree pissed op de Nederlanders!

Comment

• Waar oefenen jullie? Grote parkings? Ik weet hier niet direct een plaats in de buurt waar ik om m'n gemak (zonder pottekijkers, veel plaats voor als het mis gaat) wat kan gaan experimenteren, en ik zou graag wat oefenen om wat meer controle te krijgen. (woon in Lint, bij Lier)
                        Nu is het *stamp* op gaspedaal, wat scherper insturen, kont breekt nogal ruw uit en dan alle hens aan dek om hem terug recht te krijgen, meestal laat ik in een reflex gas los en kom ik nogal bruut weer recht. Iemand tips?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Waar oefenen jullie? Grote parkings? Ik weet hier niet direct een plaats in de buurt waar ik om m'n gemak (zonder pottekijkers, veel plaats voor als het mis gaat) wat kan gaan experimenteren, en ik zou graag wat oefenen om wat meer controle te krijgen. (woon in Lint, bij Lier)
                          Nu is het *stamp* op gaspedaal, wat scherper insturen, kont breekt nogal ruw uit en dan alle hens aan dek om hem terug recht te krijgen, meestal laat ik in een reflex gas los en kom ik nogal bruut weer recht. Iemand tips?

Blijven gasgeven
                          Nee, ik weet natuurlijk niet hoe ruw hij uitbreekt, maar dat lijkt mij wel mee te vallen met die Benz? Als je voelt dat hij gaat, laten komen zover je zelf wilt/kan, en dan opvangen met een tegenstuur beweging (meestal gebeurt dat wel snel na elkaar), ik denk dat je niet te veel moet kijken naar hoeveel gas je geeft Dat had ik met mijn 520i toen toch ook niet, kon hem planché scheef stampen in een bocht

Comment

• Met de M was het echt van het begin terug alles opnieuw leren, die rijdt volledig anders, met het sper o.a.
                            Dan neem ik in de regen een rond punt op mijn gemakje, niet-driftend, rij ik het rond punt af, en afhankelijk van het asfalst, gaat hij al dan niet schuin, en daar moet ik niet speciaal extra gas voor geven
                            Eigenlijk meer zoals dit:

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Alleen doet deze kerel het wel opzettelijk

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                Blijven gasgeven
                                Nee, ik weet natuurlijk niet hoe ruw hij uitbreekt, maar dat lijkt mij wel mee te vallen met die Benz? Als je voelt dat hij gaat, laten komen zover je zelf wilt/kan, en dan opvangen met een tegenstuur beweging (meestal gebeurt dat wel snel na elkaar), ik denk dat je niet te veel moet kijken naar hoeveel gas je geeft Dat had ik met mijn 520i toen toch ook niet, kon hem planché scheef stampen in een bocht
                                Thx voor de tips! Ik probeer als het nat is met gasstoten te werken, want als ik blijf blanken doe ik een pirouette vrees ik, ik heb echt kutbanden
                                En is het ook niet zo dat je je stuur moet lossen en dan tegensturen ofzoiets? Ik heb hem, al zeg ik het zelf, al enkele keren mooi dwars gekregen, maar da's meestal int drogen
                                Ik zou eens enkele uurtjes moeten kunnen oefenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Thx voor de tips! Ik probeer als het nat is met gasstoten te werken, want als ik blijf blanken doe ik een pirouette vrees ik, ik heb echt kutbanden
                                  En is het ook niet zo dat je je stuur moet lossen en dan tegensturen ofzoiets? Ik heb hem, al zeg ik het zelf, al enkele keren mooi dwars gekregen, maar da's meestal int drogen
                                  Ik zou eens enkele uurtjes moeten kunnen oefenen.
                                  Parking van de Carrefour/Makro/... 's avonds int donker is prima Best als het regent...
                                  Ook best even verkennen als het nog licht is, zodat je weet waar er paaltjes/gootjes/borduren zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                    Met de M was het echt van het begin terug alles opnieuw leren, die rijdt volledig anders, met het sper o.a.
                                    Dan neem ik in de regen een rond punt op mijn gemakje, niet-driftend, rij ik het rond punt af, en afhankelijk van het asfalst, gaat hij al dan niet schuin, en daar moet ik niet speciaal extra gas voor geven
                                    Eigenlijk meer zoals dit:

+ YouTube Video

Alleen doet deze kerel het wel opzettelijk
                                    Nice! Welke kar is dat?

Comment

• Holden VX SS Commodore

Comment

• Gisteren waren 't trouwens super omstandigheden, een eind niet geregend, dan een zondvloed en dan weer opklaringen. Perfect nat, goed zicht en zoooo glad. Dikke thumbs up gehad van een kerel in een Fiesta.

Ik drift een rond punt en rij er af, zet hem kort scheef in de andere richting en rij zo door. Die kerel reed voor mij en remt wat af en begint zwaar te springen in zin auto, ondertussen 2 duimpjes omhoog Ik kom er naast en nog zit ie teken te doen: respect en duimpje omhoog
                                        Ie laat mij passeren en ik kom aan een oprit en neem die ook scheef en die Fiesta rijder krijgt 't helemaal Met z'n lichten flashen en weer zwaaien en springen en z'n duimen in de lucht!

Zalig

Comment

• *gaat de 318is in elkaar steken*
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X