Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met het huidig systeem is het 3 keer spannend.
    Wie haalt Q2, wie haalt Q3 en wie pakt P1

Was vroeger wel anders, saai tot in de laatste 5 minuten en dan iedereen de baan op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
      De laatste 5 draaien een snellere tijd dan de 1ste en ze staan toch achteraan op de grid????

Wat een flauwe zever is dat nu weer?
      In het eerste gedeelte van de qualificatie mag je met zo weinig benzine rijden als je wilt. Dan vallen de de 5 laatste af. In het tweede gedeelte van de qualificatie mag je terug met zo weinig benzine rijden als je wilt. Hier vallen er terug 5 af. Al de mensen die tot nu toe zijn afgevallen mogen de race starten met de benzinelading die ze willen. In het laatste gedeelte van de qualificatie strijden de overblijvende 10 rijders voor de eerste 10 plaatsen. Zij moeten echter wel starten met de brandstofhoeveelheid waarmee ze de qualificatie beeïndigd hebben.

Comment

• hoi,weet er iemand als het tijdens de race vandaag,ook gaat regenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
          hoi,weet er iemand als het tijdens de race vandaag,ook gaat regenen
          http://www.formula1.com/news/headlines/2008/9/8355.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
            hoi,weet er iemand als het tijdens de race vandaag,ook gaat regenen

Niet te lui zijn, zelf eens rondsnuffelen, of zelfs gewoon dit topic lezen: er staat een link naar een Italiaans weerbericht.

Comment

• Overigens, lichte regen, met een kans op neerslag van 70% ... Zij die met een droogweerafstelling gegokt hebben op een droge GP, kunnen wel eens ongelijk krijgen ...

Ach wat. Fok, wat is F1 de laatste weken interessant

Comment

• GP2 is net begonnen, d'Ambrosio is er al afgetikt en wat plaatsen verloren.

De baan is wat nat, maar 't regent niet, en tegen 't eind van deze race zeker een droge lijn als 't zo blijft...
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• 25°C en regen, dat kan een serieuse bui worden dan.

Oorspronkelijk geplaatst door F1.com
                  It starts at 1400 hours local time, which is two hours ahead of GMT.
                  Monza zit toch net als wij op GMT+1 ?

Comment

• De chicanes worden massaal afgesneden. Vooral die tweede, curva della roggia kan voor discussie zorgen. Maar ieder zal wel op zijn tellen passen zeker; en indien niet zal het concurrerende team dat wel doen
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      De chicanes worden massaal afgesneden. Vooral die tweede, curva della roggia kan voor discussie zorgen. Maar ieder zal wel op zijn tellen passen zeker; en indien niet zal het concurrerende team dat wel doen

Charlie Whiting (ja, hij) heeft net de regels verduidelijkt: als de chicane afgesneden wordt, moet één bocht gewacht worden alvorens een nieuwe inhaalpoging te wagen.

Wat me doet vermoeden dat dat beroep een maat voor niks is ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                        Monza zit toch net als wij op GMT+1 ?
                        Wij hebben zomeruur. Ofzo.
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En in Italië is het altijd zomer, behalve dit weekend dan

Comment

• A Monza oggi sarà una giornata caratterizzata da nuvolosità di passaggio, temperatura minima 17°C, massima 23°C. In particolare avremo nubi sparse di passaggio al mattino, cielo coperto al pomeriggio, probabile temporale alla sera. Durante la giornata di oggi si registrerà una temperatura massima di 23°C alle ore 14, mentre la minima alle ore 2 sarà di 17°C. I venti saranno al mattino deboli provenienti da Est-Sud-Est con intensità di circa 10km/h, deboli da Est al pomeriggio con intensità di circa 8km/h, alla sera deboli provenienti da Est-Nord-Est con intensità di circa 7km/h. La visibilità più ridotta si avrà alle ore 21 e sarà di 3490m. L'intensità solare più alta sarà alle ore 12 con un valore UV di 3, corrispondente a 573W/mq.

90% luchtvochtigheid om 14:00 hrs, en regen.

Comment

• Nooit gedacht dat ik ooit zo hard zou hopen op regen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Nooit gedacht dat ik ooit zo hard zou hopen op regen

Ik dacht dat je voor Ferrari zou zijn
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                  Charlie Whiting (ja, hij) heeft net de regels verduidelijkt: als de chicane afgesneden wordt, moet één bocht gewacht worden alvorens een nieuwe inhaalpoging te wagen.

Wat me doet vermoeden dat dat beroep een maat voor niks is ...
                                  Wel, mijn insziens de incorrecte behandeling hiervan.

Het was niet duidelijk voor de race in Spa. Dan kunnen ze dit Lewis Hamilton ook niet kwalijk nemen. (Charlie Witing moet trouwens wat beter nadenken voor ie dan iets zegt)

Maar het misbruik dient dan vanaf NU bestraft te worden, dat is mijn insziens het enige correcte wat ze kunnen doen.

Maar natuurlijk - de FIA kennende - gaan ze dat niet doen. Eerst straffen uitdelen, en dan de regels verduidelijken - die hun dan goed uitkomen - en die niet het racen bevorderen. Typisch.

De "geruchten" dat de FIA biased is, zijn zeker niet uit de lucht gegrepen.

Comment

• d'Ambrosio 6°, 5 laps to go
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik kan mij vergissen, maar zou dit de eerste regenrace ooit op Monza zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Ik dacht dat je voor Ferrari zou zijn

Mooie race > Ferrari

Comment

• de italiaanse meteo geeft middelmatige buien tussen 14u en 17u in Monza

Comment

Working...
                                          X