Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n Rebel 41 zal wel tegen een stootje kunnen. Helaas moet ge voor zo'n schip de juiste liefhebber vinden, maar die zijn er wel. Tegenwoordig is de gemiddelde zeiler meer op zoek naar zo'n comfortcontainer die bij 4bft. al uit het roer loopt.
Zo'n Rebel 41 zal wel tegen een stootje kunnen. Helaas moet ge voor zo'n schip de juiste liefhebber vinden, maar die zijn er wel. Tegenwoordig is de gemiddelde zeiler meer op zoek naar zo'n comfortcontainer die bij 4bft. al uit het roer loopt.
Daar sla je de nagel op de kop! Jammer genoeg zijn die liefhebbers vrij dun gezaaid...
Ik vind dat echt triestig die comfortcontainers, en er wordt meestal amper mee gezeild.
Op maandagmorgen beweren ze dan vol lof "goh, we zijn weer gaan zeilen ze van tweekend". Terwijl ze eerder gewoon in de jachthaven op het achterdek zitten te soezen met een pint en een tijdschrift.
Eerste grote trip met deze was 6-7Bft naar Ramsgate tegen de wind in. Dus heel de tijd opkruisen. Vertrokken toen om 09u @ Oostende, toegekomen in Ramsgate om 04u
Ach ja, verhalen zat
NB: Van dit type Rebel zijn er maar 15 stuks gemaakt Over de onze is er ook een artikel te vinden in Varen van ergens in 2004 geloof ik. Toen nog van de vorige eigenaar.
Knappe schepen maar +1.000.000 EUR voor een boot...
Je hebt zelfs een dieplader een een vergunning uitzonderlijk vervoer nodig om dat spel te verplaatsen over de weg
Nu ja, de ene verzamelt postzegels, een andere gaat eens varen, elke hobby kost geld
@TheAccountant: ik wil ook de Fairline en ze zijn toch aan het bijdraaien voor de Fairline
@EchoOne: wij zijn begonnen met een speedboot van 24voet dan een Fairline Phantom 37 ('95-'97), Fairline Phantom 38 ('97- 00) en nu de Phantom 43('00-??)
Het kost nu eenmaal veel geld maar eens je de microbe te pakken hebt
Hebben onze Phantom 43 zien bouwen in Oundle Het was de tiende boot van dit model die ze gebouwd hadden, dus een van de allereerste en nog steeds na 10 jaar een verschrikkelijke knappe boot
De boot zal ook niet op een dieplader moeten, alhoewel dat we met het idee aan het spelen zijn om deze in Kroatië of het zuiden van Frankrijk te leggen
Comment