Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Heeft Porker tijdje geleden gepost. Italianen
    niet meegekregen

Deze Z3-rijder had iets meer geluk dan de heren dit weekend!

Comment

• Het was zelfs zo erg dat het laatste uur alleen nog maar auto's erop mochten en geen motoren meer, werd omgeroepen bij de start, dit uit veiligheids overwegingen.

Dat zet je wel aan het denken, ben er zelf overigens niet op gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m coupe for life Bekijk Berichten
        Het was zelfs zo erg dat het laatste uur alleen nog maar auto's erop mochten en geen motoren meer, werd omgeroepen bij de start, dit uit veiligheids overwegingen.

Oliespoor waarschijnlijk. Gebeurt wel vaker.

Comment

• Nee hoor, want de politie heeft daar een bevel voor gegeven aan de ringleiding, dat er alleen nog maar auto's op mochten ivm met de vele ongevallen.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=_k6Pa...related&search=

Het gevaar van de ring--->andere weggebruikers

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=r3OcP...related&search=

Die mogen hun engelbewaarder dankbaar zijn !

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                http://www.youtube.com/watch?v=r3OcP...related&search=

Die mogen hun engelbewaarder dankbaar zijn !

Idioten...

Comment

• Er is blijbkaar een race geweest op de ring tussen Sabine in een SLR en een vliegtuig.

A German TV programme had decided to arrange a race between Sabine driving a Mercedes SLR and an aerobatic plane. The plane was, er, flying quite low:
                  Photo: Sam Wyatt

For example, it flew under the gantry! Finally, it landed on Dottinger-Hohe:

I'm sure the footage will be making its way to YouTube shortly after the programme is broadcast.

Comment

• 'quite low'

Comment

• Faaaaak, daar wil'k filmpjes van zien

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Als je die wagen ziet boven komen (00.12)

Comment

• Wat voor een circus was dat daar gisteren ?
                          Dat heeft imho niks meer met rijden te zien, enkel nog show verkopen.
                          Mensen halen daar gewoon stunts uit om foto's te trekken, gaan zelfs voor de vangrail liggen...
                          En andere gekken rijden dan maar wat doelloos rond om toch maar een foto'tje van hun auto te hebben om de dag erna als wallpaper te gebruiken...

Echt zielig...
                          www.perfectshine.be

Comment

OMG

Dat stuk aan de caroussel

Comment

haha dies goed

Comment

• Gisteren ben'k ook nog eens afgezakt naar de Ring. Feitelijk nog redelijk wat volk. 't was dan ook ideaal weer. Nog wel lang niet zoveel als op zondag natuurlijk.
                                'k heb zelf ook eens een rondje gedaan (eerste keer). Redelijk op't gemak wel, kwestie van de risico's te minimaliseren. Zelfs voorbijgegaan door 'n Citroën Picasso
                                Als je't niet kent is het toch extra opletten. Veel blinde bochten. Bovendien moet je ook goed letten op het achteropkomend sneller verkeer. Best vermoeiend.

't is alleszins een leuke ervaring. Al denk ik dat het des te plezanter is als je het circuit wat begint te kennen. Je weet dan beter welke lijn je best neemt, welke snelheid, waar en hoeveel remmen enz.
                                De eerste keren iemand meehebben die't circuit een beetje kent en/of achter iemand kunnen rijden die de lijnen wat aangeeft lijkt me een aanrader.

Voila, tot hier mijn beperkte ervaring

Comment

• Je bent alleszins thuisgeraakt met dezelfde auto als waarmee je vertrok, in dezelfde staat.

Tegenwoordig al een hele prestatie...

Super ! ...
                                  www.perfectshine.be

Comment

• Ik ga mij morgen met Stephane ook nog is naar ginder begeven. Blijkbaar nog één van de weinige zaterdagen dat de ring van 's morgens open is.

Wat kiekjes maken en in ideale omstandigheden nog is een rondje wagen.

Nu hopen op deftig weer!
                                    '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                                    '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Ben afgelopen zondag ook voor mijn eerste keer tot aan de ring geweest en het was een sensationele en onvergetelijke dag, heb precies een kleine verslaving opgedaan ginder
                                      Wist echter niet dat er zondag zoveel ongevallen gebeurd zijn met ernstige gevolgen, eens mens gaat er liever enkel voor zijn plezier.

Hoop er eigenlijk nog dolle dagen te beleven met leuke herrinneringen... feit is dat het niet zonder risico is. Wat het filmpje betreft van de E39 M5 moet ik zeggen dat ik grote bewondering heb voor die kerel en ik al heel tevreden zou zijn als ik de bochten zo soepel zou kunnen nemen op droog wegdek
                                      Heeft prachtig,opeenvolgende drifts en hoeft maar zelden zijn rem eens te gebruiken om de wagen te corrigeren...

veilig oefenen is de boodschap... een slipcursus kan je veel van leren is mijn eerste gedacht.

Comment

Working...
                                      X