Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is gewoon de verscherping (om kwaliteitsverlies bij het uploaden te voorkomen) die ik op alle 600 foto's toegepast heb in een batch. Daardoor krijg je wel wat meer ruis
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Begrijpelijk, geen probleem hoor. super foto's
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Is gewoon de verscherping (om kwaliteitsverlies bij het uploaden te voorkomen) die ik op alle 600 foto's toegepast heb in een batch. Daardoor krijg je wel wat meer ruis
        ruis komt van je JPEG compressie, en die wakkert verscherping enkel maar aan. op bepaalde rechte lijnen merk je wat karteling ja, daarom dat ik verscherping op fijn detail wat beperk. sensor-ruis is hier niet merkbaar, dynamisch kleurbereik primeert hier nog altijd boven ruis.
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• kleine happening
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik ga morgen, nog iemand van hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              Ik ga morgen, nog iemand van hier?
              Ik ga met forumlid Gwen en GinoV. De papa kan ni..
              Ga je zelf op de ring? dan zorg ik wel voor foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Ik ga met forumlid Gwen en GinoV. De papa kan ni..
                Ga je zelf op de ring? dan zorg ik wel voor foto's
                Als ik ga ga ik meestal 2 keer op de ring.

Gaan jullie er niet op? (en met welke wagens rijden jullie als ik je wens te ontmoeten? )

Comment

Als ik ga ga ik meestal 2 keer op de ring.

Gaan jullie er niet op? (en met welke wagens rijden jullie als ik je wens te ontmoeten? )
                  Normaal met een 530D ,maar die is niet beschikbaar.. E36 320i dacht ik

Comment

• En gaan jullie er op of is't enkel voor picjes te nemen?

Comment

En gaan jullie er op of is't enkel voor picjes te nemen?
                      Normaal gezien enkel kijken. Als het weer meevalt mss verkenningsrondjes.
                      Met welke wagen ga jij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Normaal gezien enkel kijken. Als het weer meevalt mss verkenningsrondjes.
                        Met welke wagen ga jij ?

Met m'n ringboot. De oude S klasse.

Comment

• ola, het weerbericht verbetert!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            ola, het weerbericht verbetert!
                            Wat geven ze? ik had me al voorgenomen om een dikke trui met kap aan te doen

Comment

• Wel, der staat zo 1 drupke op dus ik denk dat het koud, bewolkt en af en toe een druppel zal zijn.

Comment

• Wetter Nürburgring ✔ Wettervorhersage für heute und die nächsten 14 Tage bis 21 Tage ✔ alle Wetterdaten Nürburgring, Müllenbach - wetter.de ☀

Comment

• Wanneer zou jij gaan heer fuel? Mocht je gaan tenminste.

Comment

• Kleine kans dat ik ook nog eens ga, weet iemand iets van die route via de E40 waar je veel rustige en ongelimiteerde stukken Autobahn hebt?

Comment

• Ik ga persoonlijk veel liever langs onder zonder Holland door te moeten.

Comment

Ik ga persoonlijk veel liever langs onder zonder Holland door te moeten.
                                        Hoe ga jij dan? Ik rij altijd op GPS en dan moet ik altijd via Nederland. Maar nu had ik ergens iets opgevangen van een zalige Autobahn als je de E40 richting Luik neemt en dan naar Spa ofzoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Hoe ga jij dan? Ik rij altijd op GPS en dan moet ik altijd via Nederland. Maar nu had ik ergens iets opgevangen van een zalige Autobahn als je de E40 richting Luik neemt en dan naar Spa ofzoiets
                                          Je rijdt idd op de E40 tot Luik en dan neem je de autosnelweg richting malmedy, vanaf malmedy ongeveer rijd je via binnen. Dan passeer je aan leuke weggetjes in de eifel

Comment

Working...
                                          X