Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is gewoon de verscherping (om kwaliteitsverlies bij het uploaden te voorkomen) die ik op alle 600 foto's toegepast heb in een batch. Daardoor krijg je wel wat meer ruis
Is gewoon de verscherping (om kwaliteitsverlies bij het uploaden te voorkomen) die ik op alle 600 foto's toegepast heb in een batch. Daardoor krijg je wel wat meer ruis
ruis komt van je JPEG compressie, en die wakkert verscherping enkel maar aan. op bepaalde rechte lijnen merk je wat karteling ja, daarom dat ik verscherping op fijn detail wat beperk. sensor-ruis is hier niet merkbaar, dynamisch kleurbereik primeert hier nog altijd boven ruis.
Ik ga persoonlijk veel liever langs onder zonder Holland door te moeten.
Hoe ga jij dan? Ik rij altijd op GPS en dan moet ik altijd via Nederland. Maar nu had ik ergens iets opgevangen van een zalige Autobahn als je de E40 richting Luik neemt en dan naar Spa ofzoiets
Hoe ga jij dan? Ik rij altijd op GPS en dan moet ik altijd via Nederland. Maar nu had ik ergens iets opgevangen van een zalige Autobahn als je de E40 richting Luik neemt en dan naar Spa ofzoiets
Je rijdt idd op de E40 tot Luik en dan neem je de autosnelweg richting malmedy, vanaf malmedy ongeveer rijd je via binnen. Dan passeer je aan leuke weggetjes in de eifel
Comment