Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat is op dat punt wel tamelijk link als het waterglad is maar als je nog nooit op de ring hebt gereden...dan ga je toch eerst even verkennen ....welke wagen is dat trouwens?
Ok, alst zo nat ligt zou ik er m'n eerste keer al zeker nooit opgaan, en de eerste keer zou ik toch wel voorzichtig rijden en liefst met iemand naast me die het circuit iet of wat kent.
dat is op dat punt wel tamelijk link als het waterglad is maar als je nog nooit op de ring hebt gereden...dan ga je toch eerst even verkennen ....welke wagen is dat trouwens?
Ik dacht een E30 325i, maar ik kan me vergissen...
Da's die rechtse omhoog net na de brug van Breidscheid, da's écht pokkesteil en als je daar traag op rijdt, met 'n tailhappy RWD'tje, en je acceleert voluit, en je raakt daar zo'n "waterstroom" (zoals ze daar in dat stuk met tientallen over de weg stromen, soms centimeters diep), dan lijkt 't me niet onmogelijk dat zo'n 325i abrupt grip verliest en zich dwars zet.
mijne eerste keer weet ik nog alsof het gisteren was...met de 535 met 3000km op de tellet zonder omnium...en strontnatte baan...toen dacht ik "nooit meer" dat spel reed op ijs....en je kent de weg niet...en alles komt u daar voorbijgeschoten...man man...maar nu durf ik zeggen dat ik het al een klein beetje ken...al kun je het met de regelmaat waarop ik ga, nooit volledig kennen...er is altijd nog een twijfel, en dan die blinde stukken waarachter vanalles op de baan kan staan of liggen...het blijft opletten geblazen..
mijne eerste keer weet ik nog alsof het gisteren was...met de 535 met 3000km op de tellet zonder omnium...en strontnatte baan...toen dacht ik "nooit meer" dat spel reed op ijs....en je kent de weg niet...en alles komt u daar voorbijgeschoten...man man...maar nu durf ik zeggen dat ik het al een klein beetje ken...al kun je het met de regelmaat waarop ik ga, nooit volledig kennen...er is altijd nog een twijfel, en dan die blinde stukken waarachter vanalles op de baan kan staan of liggen...het blijft opletten geblazen..
En hoe lang is dat dan al geleden? Een dik jaar? Hoeveel keer heb je er nu al gereden?
In een reportage heb ik eens Sabine horen zeggen dat je het circuit pas kunt kennen na 100(!) rondjes, aan een kant ook begrijpelijk aangezien het zo'n lang circuit is!
Comment