Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk, zo een uitstap van het rode kruis

Comment

• gefixt

Comment

• pffff ik wil er terug op

Comment

• 7 seconden ervaring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
              Noobs

Comment

• dat is op dat punt wel tamelijk link als het waterglad is maar als je nog nooit op de ring hebt gereden...dan ga je toch eerst even verkennen ....welke wagen is dat trouwens?

Comment

• Ok, alst zo nat ligt zou ik er m'n eerste keer al zeker nooit opgaan, en de eerste keer zou ik toch wel voorzichtig rijden en liefst met iemand naast me die het circuit iet of wat kent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    dat is op dat punt wel tamelijk link als het waterglad is maar als je nog nooit op de ring hebt gereden...dan ga je toch eerst even verkennen ....welke wagen is dat trouwens?
                    Ik dacht een E30 325i, maar ik kan me vergissen...

Comment

• Kan het niet zijn dat achterband geklakt is?
                      Dat is toch heel plots dat die kar zichzelf wegsmijt?! Hij doet zelf ook geen bruuske beweging ofzo.

Comment

• Da's die rechtse omhoog net na de brug van Breidscheid, da's écht pokkesteil en als je daar traag op rijdt, met 'n tailhappy RWD'tje, en je acceleert voluit, en je raakt daar zo'n "waterstroom" (zoals ze daar in dat stuk met tientallen over de weg stromen, soms centimeters diep), dan lijkt 't me niet onmogelijk dat zo'n 325i abrupt grip verliest en zich dwars zet.

Moet scary zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                          Ik dacht een E30 325i, maar ik kan me vergissen...
                          dit klopt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                            dit klopt!
                            dat het een 325i is ? of dat hij zich vergist ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              dat het een 325i is ? of dat hij zich vergist ?
                              Dat het een 325i is!

Comment

• mijne eerste keer weet ik nog alsof het gisteren was...met de 535 met 3000km op de tellet zonder omnium...en strontnatte baan...toen dacht ik "nooit meer" dat spel reed op ijs....en je kent de weg niet...en alles komt u daar voorbijgeschoten...man man...maar nu durf ik zeggen dat ik het al een klein beetje ken...al kun je het met de regelmaat waarop ik ga, nooit volledig kennen...er is altijd nog een twijfel, en dan die blinde stukken waarachter vanalles op de baan kan staan of liggen...het blijft opletten geblazen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  mijne eerste keer weet ik nog alsof het gisteren was...met de 535 met 3000km op de tellet zonder omnium...en strontnatte baan...toen dacht ik "nooit meer" dat spel reed op ijs....en je kent de weg niet...en alles komt u daar voorbijgeschoten...man man...maar nu durf ik zeggen dat ik het al een klein beetje ken...al kun je het met de regelmaat waarop ik ga, nooit volledig kennen...er is altijd nog een twijfel, en dan die blinde stukken waarachter vanalles op de baan kan staan of liggen...het blijft opletten geblazen..
                                  En hoe lang is dat dan al geleden? Een dik jaar? Hoeveel keer heb je er nu al gereden?
                                  In een reportage heb ik eens Sabine horen zeggen dat je het circuit pas kunt kennen na 100(!) rondjes, aan een kant ook begrijpelijk aangezien het zo'n lang circuit is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    In een reportage heb ik eens Sabine horen zeggen dat je het circuit pas kunt kennen na 100(!) rondjes
                                    playstation

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                      playstation
                                      Playing as we speak

Edit: met de M3 GTR

Comment

• wohohow, nen eskimo-tjoener
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                        X