Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• :

Zo zie je ze niet vaak gepost, zeker niet met een merknaam en piloot erbij.
    Ik vind dat hij z'n wagen nog redelijk goed onder controle kan houden tegen 250+...
    Venijnig stuk , daar waar hij "gaat", ik denk dat het iets met de heuveltjes daar en onderstuur heeft te maken. Kesselchen is steeds linksaf draaiend en bergop...
    www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
      :

Ik vind dat hij z'n wagen nog redelijk goed onder controle kan houden tegen 250+...
      Venijnig stuk , daar waar hij "gaat", ik denk dat het iets met de heuveltjes daar en onderstuur heeft te maken. Kesselchen is steeds linksaf draaiend en bergop...
      ik denk dat hij ffkes met zijn achterwiel op het gras komt, en dan ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
        :

Dat was bedoelt als een reportage van hoe TechArt het ronderecord terugpakt van (ik denk) Gemballa. Ze hadden DSF uitgenodigd, en wilden het in de pers brengen.
        Maar dan ging de wagen er op een bepaald moment af.
        Ik ben niet heel zeker, maar ik dacht dat het een probleem was met het binnenste wiel dat niet meer volledig meedraait hoe het zou moeten...

Comment

• Volgens mij gewoon rechtsachter effe het gras raken en dan nog een dot gas bijgeven...

Comment

• Met 680 pk onder de achterwielen resulteert "een dot gas" in een heftige lancering....
            www.perfectshine.be

Comment

• heel goed gedaan wel!

in die noodsituatie hem goed tot stilstand gebracht!

respect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                Een motorrijder is er tegen hoge snelheid vanachter op geknald. Notabene op Döttinger-Höhe waar er van je verwacht wordt dat je van het gas gaat.
                Was de motorrijder OK?
                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                  Was de motorrijder OK?
                  Niet bepaald. Maar hij heeft het overleefd. Chance.

Comment

• Nog een BMW Ring movie gevonden.

Duur: +22min
                    MB: 268

Link is zéér snel dus mag geen excuus zijn

Hier rammen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      Nog een BMW Ring movie gevonden.

Duur: +22min
                      MB: 268

Link is zéér snel dus mag geen excuus zijn

Hier rammen
                      hééééééééérlijk filmpje

Comment

• inderdaad, en ook zalig subtiele promo, 'k wil al bijna een X5 gaan kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                          inderdaad, en ook zalig subtiele promo, 'k wil al bijna een X5 gaan kopen

moest ik ook direct aan denken, maar denk dat ik bij mijn huidige blijf

Comment

• amaj heel schoon filmke !!

Comment

• Ik en Lotusfreak zijn vandaag nog eens afgezakt naar de ring met de auto (saxo vts ) van zijn vriendin.
                              Ook nog een rondje afgelegd met de levensgevaarlijke saxo
                              Het was er koud maar wel gezellig

Comment

• Was er wat volk? (Aan het rijden en naast de baan) Droog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                                  Was er wat volk? (Aan het rijden en naast de baan) Droog?
                                  zeer weinig volk, een paar diehard BMW rijders en de C55AMG bestickerd was er. Het lag er vochtig bij en dat hebben we geweten

Ik zeg het nogmaals, een saxo is trickyer op de ring als mijn M-coupé Driverscar

Comment

• BMW Born on the Nurburgring...

KLIK
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                      zeer weinig volk, een paar diehard BMW rijders en de C55AMG bestickerd was er. Het lag er vochtig bij en dat hebben we geweten

Ik zeg het nogmaals, een saxo is trickyer op de ring als mijn M-coupé Driverscar
                                      Jeng posten die foto's idd zo een Saxo heeft een zeer lichte achter trein wat enkele malen naar voor is gekomen tijdens de rit naar en op de Ring zelfs op rotondes was heet beest niet te houden .
                                      Gisteren na een poets beurt heb ik het wagentje wel voor zien van een stickertje .

Comment

• VTS 120 pk?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          VTS 120 pk?
                                          Nope : VTS kit : 1.4i 8v 75ps
                                          Eigenlijk was het niet de bedoeling om de Ring op te gaan, de wagen moest enkel eens wat km afleggen.
                                          Mijn vriendin rijd namelijk iedere dag korte afstanden 7-10km en dan staat de wagen weer stil de hele dag.
                                          Daarmee ben ik er gisteren eens mee gaan toeren en heb in het totaal een 550km gemaakt.

En als we dan toch daar zijn dan is een rondje mooi mee genomen natuurlijk

Last edited by ; 18/12/2006, 16:04.

Comment

Working...
                                          X