Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• deze heb ik gisteren genomen!

Sorry van de kwaliteit van de foto's, had mijn goede fototoestel niet bij me.

Comment

• ik rij morgen eens tot ginder als het weer meezit en het open is, gaat er nog iemand mee? Denk eraan dat het misschien een van de laatste weekends schoon weer gaat zijn. Ik heb waarschijnlijk wel geen plaats meer vrij dus tzal met de eigen voiture zijn

Comment

• volgens mij is de ring dit weekend gesloten voor touristenfahrten.

dit weekend is daar rad am ring en run am ring!!
        dus neem je fietsen maar mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m coupe for life
          volgens mij is de ring dit weekend gesloten voor touristenfahrten.

dit weekend is daar rad am ring en run am ring!!
          dus neem je fietsen maar mee.
          spijtig, khad graag nog eens gegaan

Comment

• Dat had ik ook, zo ook woensdag, toen was de ring ook gessloten voor touristenfahrten .

dit weekend is ie gesloten voor touristenfahrten, en volgens mij komend weekend ook .

das balen!!!!

Comment

• Heeft iemand toevallig een mooie scherpe foto van een Bentley Continental GT op de ring? (liefst 1024x76

Comment

• mooie meeting
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gisteren een dagje Nordschleife ... wat een massa volk zeg!!! Onschatbaar.

Maar allé, toch een paar leuke fotookes aan overgehouden

De Lambo's

Comment

• De Porsche's deel 1:

Comment

• De Porsche's deel 2:

Comment

• en? op de NS gereden met je lambo?

Comment

• Andere deel 1:

Comment

• Andere deel 2:

Comment

• Sorry voor de off-t maar @ Rami, doet u da eig nog iets, die grave bakken, terwijl ge zelf met 'het van het' rondbolt?

Comment

• Wa bikers:

Comment

• Wa minder leuke momenten (als die hier niet thuishoren laat me dan iets weten ASAP, dan haal ik ze er onmiddellijk terug af!):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                      en? op de NS gereden met je lambo?
                                      Nope, ik ben nog steeds volop aan't roderen (nog 700km) dus ga ik zeker geen risico's lopen nu. Ik vond dat er hoedanook pakken teveel volk was
                                      Wa langs de andere kant natuurlijk wel mega was voor de fotookes

Blijkbaar is de NS bijna gesloten, dus het zal voor volgend jaar worden vrees ik. Waarschijnlijk met de 997TT, zal nog wel zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                                        Sorry voor de off-t maar @ Rami, doet u da eig nog iets, die grave bakken, terwijl ge zelf met 'het van het' rondbolt?
                                        ABSOLUUT!!! Ik ben een autofreak 1ste categorie
                                        Ik hou van een zeer grote variatie, is het nu klein, groot, sport, limo, SUV, 4x4, US, Jap of EU, 't doet er mij allemaal ni aan toe! Een mooie auto is een mooie auto, period
                                        Ik denk trouwens dat die foto's dat wel bewijzen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami
                                          ABSOLUUT!!! Ik ben een autofreak 1ste categorie
                                          Ik hou van een zeer grote variatie, is het nu klein, groot, sport, limo, SUV, 4x4, US, Jap of EU, 't doet er mij allemaal ni aan toe! Een mooie auto is een mooie auto, period
                                          Ik denk trouwens dat die foto's dat wel bewijzen hé

that's the spirit

Comment

Working...
                                          X