Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zalige foto's VLiegher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      BTW: ben er bijna zeker van: zet ons beide in een Lotus Exige op een voor beide onbekend circuit, laat ons een dag oefenen en ik ben sneller

hopelijk meen je dat niet....dikkenekkerij ten top...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
        En het belangrijkste is niet hoe snel je van A tot B gaat, wel de manier waarop: sideways
        Al is de Elise niet echt een driftbak.

Mooie scans, die Porsche's

Comment

In dit geval zou het wel kunnen kloppen.

Of toch zeker als het op karten aankomt Turboman kan niet zo heel goed karten. Ik durf er toch wel geld op leggen dat Carlito sneller is als het op karten aankomt.

maar denk dat Carlito hem ook al eens aan het werk gezien had voor hij zich aan die uitspraak waagde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            In dit geval zou het wel kunnen kloppen.

Of toch zeker als het op karten aankomt Turboman kan niet zo heel goed karten. Ik durf er toch wel geld op leggen dat Carlito sneller is als het op karten aankomt.

maar denk dat Carlito hem ook al eens aan het werk gezien had voor hij zich aan die uitspraak waagde?
            Als ge trager dan mij zijt in het karten zijt ge slecht bezig.Maar tis ni omdat ge goed kunt karten dat ge goed met een echte auto overweg kunt op de ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
              Als ge trager dan mij zijt in het karten zijt ge slecht bezig.Maar tis ni omdat ge goed kunt karten dat ge goed met een echte auto overweg kunt op de ring.
              Patser

Comment

Meestal wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                  Meestal wel

Kheb al met karthelden een rondje op de ring meegeren.Ik kan bevestigend dat dat ni zo is

Comment

Kheb al met karthelden een rondje op de ring meegeren.Ik kanbevestigend dat dat ni zo is
                    Karten is heel anders dan met een standaard wagen over de ring scheuren. Turboman kan heel goed rijden met de dolf, dat is een feit

Comment

Zelfvertrouwen

Sommigen noemen het arrogantie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Karten is heel anders dan met een standaard wagen over de ring scheuren. Turboman kan heel goed rijden met de dolf, dat is een feit

Ik beweer hier dan ook niets hoor

Comment

• Hehe, wij op de webcam!

Wat zijn die websites weer van die ringfotografen?

Comment

• Merci voor de foto's TTN

ge moet echt continu op uw moves letten als ge daar staat, want voor 't zelfde geld staat zo'n beeld wel een volle minuut op de webcam
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                              Merci voor de foto's TTN

ge moet echt continu op uw moves letten als ge daar staat, want voor 't zelfde geld staat zo'n beeld wel een volle minuut op de webcam
                              ik werd wakker door uw smske . Avond ervoor was ik weggegaan... dus ik sprong uit mijn bed en startte onmiddelijk mijn laptop op.

Allemaal voor u!

Comment

• kort filmke van de Ring Taxi, van gisteren...

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

• Hoe zet je dit nu weer dit als achtergrond zodat hij elke minuut verandert ?

Comment

• Deze pagina als achtergrond instellen of ander de ganse procedure doorlopen die hier ergens ten velde staat ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                                      ik werd wakker door uw smske . Avond ervoor was ik weggegaan... dus ik sprong uit mijn bed en startte onmiddelijk mijn laptop op.

Allemaal voor u!
                                      Amai, wat een vriendelijkheid

super gedaan, thanks
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• haha wat een powertalk hier de rest is gestoef en zever dat we kennen

terug on topic nu hopelijk

Comment

Hebt ge gelijk in! Ik kan geen zak karten, maar mijn eigen auto in een snel tempo van A naar B brengen lukt me veel beter.

Comment

Working...
                                          X