amai wa is er met die Touareg gebeurd,die komt precies net van dubai uit de woestijn gereden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaDit is vreemd
De BMW Fahrertraining M3 CS zie je daar vaak bezig. En men werkt "stuk per stuk" af (waarbij men geregeld omdraait en terugrijdt om een bepaald stuk opnieuw te gaan doen), met uiteraard af en toe een plaspauze. Nu, wél vreemd is dat ze inderdaad de omgekeerde richting vertrekken, misschien om nog snel tot aan de laatste bochten te rijden en die nog in te oefenen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpilliesNeen want Freud rijd met een V10 TDI (zijn pa toch)
En dat is een R5 TDI, 3.0 TDI of een 3.2 V6!
Ik heb ook nog V10 TDI's gezien zonder die strijkplank op het dak, dat kan het dus al niet zijn ... en je kan niet zien of de luchthapper onder de nummerplaat een verchroomde rand heeft, of niet ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexEn dat zie je aan ... ?
Ik heb ook nog V10 TDI's gezien zonder die strijkplank op het dak, dat kan het dus al niet zijn ... en je kan niet zien of de luchthapper onder de nummerplaat een verchroomde rand heeft, of niet ...
Een Touareg V10 TDI heeft die niet, is alleen verchroomd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexAhzo, alweer iets bijgeleerd, thx) vond ik dat er iets aan schorte dus dan zie je het beter als je de twee vergelijkt!
btw: dit is mijn 100ste post eindelijk member...
Comment
Comment