Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
    ok bedankt , maar kan je dit als achtergrond gebruken dat het veranderd ?
    Het staat hier wel ergens. Ik weet dat je een foto van het internet rechtstreeks als achtergrond kan plaatsen. Het is dan niet echt als een bureaubladachtergrond, maar eerder een bureaubladitem. Ik weet wel niet hoe je dit automatisch wilt laten refreshen. Je kan die manueel doen, maar automatisch weet ik niet. Zal wel moeten lukken op één of andere manier...

Blader het topic eens door, ik denk dat het enkele blz geleden hier ergens werd vermeld

Comment

• rs4

off topic

dit is mijn achtergrond en als ik op f5 duw gebeurt er niets. als ik bovenaan links da open doe staat er ''openen in nieuw venster'' als ik dat open en sluit het terug en duw dan f5 dan is het nieuwste beeld.
      weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

alvast bedankt arnev.
      Last edited by ; 16/04/2006, 11:25.

Comment

• iemand al een forummer gespot?

Comment

• never mind, ze gaan morgen pas

Comment

• Zouden ze er met die bus opgaan

Comment

• arnev. > als je op ctrl-f5 duwt gaat het wel, op je bureaublad... anders moet je zelf een html maken met die afbeelding in en een javascriptje dat de window telkens refresht...

Ik zal me er wel ff mee bezig houden
              Last edited by ; 16/04/2006, 11:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                Zouden ze er met die bus opgaan
                ja, dat kost 2 euro per persoon

Comment

Een paar blz. erug in dit topic staat het ook. Gewoon de stappen volgen en je hebt hem, kheb het twee dagen geleden zelf gedaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    ja, dat kost 2 euro per persoon
                    En dat ding kan heelhuids door de Caroussel ? (of hoe je het ook schrijft)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                      En dat ding kan heelhuids door de Caroussel ? (of hoe je het ook schrijft)
                      anders zou die bus niet op de ring gaan he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                        anders zou die bus niet op de ring gaan he
                        ik denk dat die gewoon langs de karouselle door rijd, ik denk dat die op zijn zij ligt als die erdoor moet rijden

Comment

• Sabine
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            ik denk dat die gewoon langs de karouselle door rijd, ik denk dat die op zijn zij ligt als die erdoor moet rijden
                            das ook leuk al je daar achter hangt! Je geeft dan 16euro voor een rondje en dan zorgt die bus dat je de een of andere bocht niet deftig kan nemen en zo de snelheid eruit is

Comment

• zolang willy solly niet achter dat stuur zit , ben je safe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                zolang willy solly niet achter dat stuur zit , ben je safe
                                Grof

Comment

• en alst ne chinesen buschauffeur en hij rijdt u overhoop dan stapt 'm uit en zegt:

"Aaaaim weeeally solly"

Comment

Ik heb op m'n site een pagina staan die je daar voor kan gebruiken.

Comment

• Ik ge daar eens een script in steken dat ie elke minuut refreshed

EDit, gebeurd, elke minuut een refresh.
                                      Last edited by ; 16/04/2006, 12:03.

Comment

ff gefixt:

- rechtsklikken op bureaublad > eigenschappen
                                        > Bureaublad > bureaublad aanpassen...

> tablad website > nieuw > deze link bij locatie plakken: http://jeroencornelissen.be/brol/ring.html

> OK > OK

Zou moeten werken , refresht om de minuut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                          ff gefixt:

- rechtsklikken op bureaublad > eigenschappen
                                          > Bureaublad > bureaublad aanpassen...

> tablad website > nieuw > deze link bij locatie plakken: http://jeroencornelissen.be/brol/ring.html

> OK > OK

Zou moeten werken , refresht om de minuut.
                                          Ik was u voor

Comment

Working...
                                          X