Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd, je kan beter even wachten en de auto wat gewoon worden
Trouwens ik vind de heen en terugreis al even fantastisch als een bezoek aan de ring zelf.
De schitterende autobahn, de moedersss die je onderweg tegenkomt, de belachelijk lage boete's bij overdreven snelheid, ...
Das waar!De weg naar daar is de max.Zeker op een zondag of zaterdag als er geen mens op de baan is.Gassen maar
Ik denk eerder half maart, als het zo lang gaat winteren als het zomer is geweest kan het nog lang wachten zijn
Ik zat half november nog rondjes te rijden op de ring, zo'n goed weer was het toen nog.
Ik heb juist het weerbericht bekeken, donderdag gaat het in het eifelgebied regenen en de temp. is 2 - 8C°.
Misschien zit de kans erin om 25, 26 febr. naar de ring te rijden
Kweet niet of het hier al stond maar deze week (of maand kweet het niet) staat er een gans artikel over de Nordschleife in de Menzo. Een soort vgl tussen Gran Turismo en in het echt.
Kweet niet of het hier al stond maar deze week (of maand kweet het niet) staat er een gans artikel over de Nordschleife in de Menzo. Een soort vgl tussen Gran Turismo en in het echt.
Door Gran Turismo te spelen ken ik het circuit nu uit mij hoofd, er zijn totaal geen verschillen op te merken ivm. bochten, rechte stukken enz ...
Maar het spelen op ps2 is enkel goed voor hulp middel, niet denken dat als je in een game goede tijden neer zet dat je dan maar even dit ook in echt moet proberen
Door Gran Turismo te spelen ken ik het circuit nu uit mij hoofd, er zijn totaal geen verschillen op te merken ivm. bochten, rechte stukken enz ...
Maar het spelen op ps2 is enkel goed voor hulp middel, niet denken dat als je in een game goede tijden neer zet dat je dan maar even dit ook in echt moet proberen
Ik vind het echt toch een totaal andere ervaring. Vooral de hoogteverschillen vallen pas op in't echt.
Dat had ik ook al door , anders was ik al een paar keer wereldkampioen in F1, Rally, WTCC, etc geweest
Comment