Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichtenis wel vrij speciaal mag je zeggen ja
zeker als je het prijskaartje bekijkt ligt rond de 25000 -30000 euro als ik mij niet vergis (als ze nog verkrijgbaar zijn
), 150pk aan de krukas en een zeer lichte en krachtigere uitvoering van de 'gewone 999' verschillende onderdelen zijn in magnesium uitgevoerd en de uitlaat heeft een carbon hitteschild, velgen van marchesini, volledige instelbare öhlins vering, is echt een plaatje en er zijn maar enkele van gemaakt.
Comment
-
-
ik zeg nu al van vorig jaar dat ik in 2006 zeker naar de nurburgring ging afzakken...nog altijd niet van gekomen
en tjaar is bijna om.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAch, dan heb je een excuus om in 2007 eens extra te gaan.examens zijn net gedaan en blijkbaar is de ring nog open.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIs geen Exige, maar puur alleen een Eclipse naar t schijnt. Die rijd daar vaak en we hebben daar is met die "eigenaars" gesproken. Zij zeiden dat dat nog een model is voor de Exige. Maar het is, naar hun zeggen, een type op zich. Zijn Belgen, niet?
Gaat best wel vooruit!
't Waren inderdaad Belgen.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIs geen Exige, maar puur alleen een Eclipse naar t schijnt. Die rijd daar vaak en we hebben daar is met die "eigenaars" gesproken. Zij zeiden dat dat nog een model is voor de Exige. Maar het is, naar hun zeggen, een type op zich. Zijn Belgen, niet?
Gaat best wel vooruit!
Ik ga dit 'ns bij Lotus Lovers zetten om er het fijna van te weten te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
Wohoooooow
Geile remmekes
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
*droom*
Comment
Comment