Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja man vrijdag zat ik rond Luik, zaterdag Parijs, zondag photoshoot voor school, vandaag in de buurt van Charleroi en dat allemaal voor foto's
maar ik doe m'n best hoor, kvrees er alleen voor deze week, tenzij mss 's nachts
Voor de 24ste maart had'k toch wel graag 'n logotje gehad, mocht dat mogelijk zijn.
Als 'ie ringfoto's wil maken kan hij er inderdaad nog een zoomlensje bijkopen van Sigma of Tamron, die zijn niet superduur.
Ik ben niet echt zo voor die Sigma's en Tamron's, bouwkwaliteit staat me echt niet aan (getuige Denniske zijn -300, maar die is dan ook al wel veelvuldig gebruikt). Nuja, het verschil in prijs zit hem ergens hé
Ik ben niet echt zo voor die Sigma's en Tamron's, bouwkwaliteit staat me echt niet aan (getuige Denniske zijn -300, maar die is dan ook al wel veelvuldig gebruikt). Nuja, het verschil in prijs zit hem ergens hé
Ja, maar als je ziet wat voor foto's Dennis daarmee maakt...
Want een collage heeft mij dat gezegd dat het duurder is en dat ik dat niet kan gebruiken voor het trekken van auto's bv op t circuit.
IS is inderdaag Image Stabilization.
Het is duurder, het is handig maar niet onmisbaar!
Ik vind het net handig voor circuitgebruik omdat het de verticale bewegingen onderdrukt en zo bijdraagt aan de scherpte van een foto. Verwacht er geen wonderen van
niet veralgemenen natuurlijk hé... sommige sigma's zijn écht wel erg goed hoor
Ik koop liever iets van den eerste keer juist ( en iets duurder ook ) dan eerst een miskoop te doen, vervolgens tegen verlies weer te verkopen en dan pas iets te goei te kopen
Comment