Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je hoeft niet naar Turnhout hoor. Bestel gewoon online. Mijn EOS 450D werd ook via het net besteld bij fotokonijnenberg.be. Vanaf de dag dat de betaling binnen is, versturen ze uw gerief. In principe heb je het dus binnen de week. Tenzij zij het niet binnen hebben natuurlijk, maar dat kan je zien op de site.
Je hoeft niet naar Turnhout hoor. Bestel gewoon online. Mijn EOS 450D werd ook via het net besteld bij fotokonijnenberg.be. Vanaf de dag dat de betaling binnen is, versturen ze uw gerief. In principe heb je het dus binnen de week. Tenzij zij het niet binnen hebben natuurlijk, maar dat kan je zien op de site.
Ik heb niet echt ervaring met online kopen.
Maar als ik de prijs dan bekijk voor de normale kit van de 400D is die nog zo'n 20 euro duurder
Vergeet niet dat je van Canon zelf nog 60 € terugbetaald krijgt als je een 400D koopt.
Anderzijds, ik stond voor dezelfde keuze. Toch maar de 450D gekozen. Die scoort beter bij hogere ISO-waarden en heeft standaard een lens met IS. De extra pxiels, de snellere processor en het grotere, maar ook betere schermpje, zijn natuurlijk ook mooi meegenomen. En Live View.
Wat betreft die cashback: dat heb je in iedere winkel...
Anderzijds zal ik mijn volledig verhaal dan doen: Ik zit nog met andere bons (voor zo'n 200 €) die ik ook in de fnac kan gebruiken (en daarbuiten nog in la redoute,... maar niet heel veel keuze).
Daarom dus dat ik de afstand ieper-gent deed daarvoor.
Alleen hadden ze de 400d daar niet meer en scheelt de prijs van 450d 100 €
Vanwaar dat prijsverschil, zit er een andere lens op ofzo?
Wat betreft die cashback: dat heb je in iedere winkel...
Anderzijds zal ik mijn volledig verhaal dan doen: Ik zit nog met andere bons (voor zo'n 200 €) die ik ook in de fnac kan gebruiken (en daarbuiten nog in la redoute,... maar niet heel veel keuze).
Daarom dus dat ik de afstand ieper-gent deed daarvoor.
Alleen hadden ze de 400d daar niet meer en scheelt de prijs van 450d 100 €
Vanwaar dat prijsverschil, zit er een andere lens op ofzo?
Mocht die laatste de prijs zijn in de fnac, dan had ik hem al lang binnen handbereik :p.
Alleen begrijp ik het niet, misschien ligt het aan mij
Ah, je bedoelt tss die twee winkels.
Overigens ... WTF! Die EOS 450D is blijkbaar 50 € in prijs gezakt! Dat kan alleszins nog niet lang zijn. Damn.
Nu ja, ik heb hem niet zelf betaald natuurlijk, maar toch ... Damn.
Comment