Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
    dat spoedcursuske was ik zowiezo al van plan om eens te vragen

hoe gaat het met de exaams trouwens
    Voorlopig vrij goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Ik zou er boeken en CD's mee gekocht hebben, en de camera elders bestellen. Het zou u allicht niet eens zoveel duurder uitkomen.
      Inderdaad, FNAC is veeeel te duur voor zo'n spullen.

Comment

• Waar raad je hem dan goedkoper aan?
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• bij konijnenberg in turnhout

Comment

• Dé winkel in mijn ogen, ze nemen daar hunnen tijd om u alles in detail uit te leggen, ook al staat diene winkel knoertvol. Een aanrader.

Comment

• Nogal ver van Ieper. Foto Daniel op de Grote Markt in Ieper niet redelijk van prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                Waar raad je hem dan goedkoper aan?
                Je hoeft niet naar Turnhout hoor. Bestel gewoon online. Mijn EOS 450D werd ook via het net besteld bij fotokonijnenberg.be. Vanaf de dag dat de betaling binnen is, versturen ze uw gerief. In principe heb je het dus binnen de week. Tenzij zij het niet binnen hebben natuurlijk, maar dat kan je zien op de site.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                  Nogal ver van Ieper. Foto Daniel op de Grote Markt in Ieper niet redelijk van prijs?
                  Online bestellen.

Overigens: iets duurder, maar ook niet slecht qua prijzen: digicamshop.be. Daar versturen ze ook vanaf het moment dat ze het geld binnen krijgen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Is zeker een oplossing, maar ik had de indruk dat hij er precies liever zelf om ging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      Dé winkel in mijn ogen, ze nemen daar hunnen tijd om u alles in detail uit te leggen, ook al staat diene winkel knoertvol. Een aanrader.

ja das waar. Helaas stond ik ten donderdag 1 uur te wachten omdat er ene maar met een hete teen stond te burten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                        ja das waar. Helaas stond ik ten donderdag 1 uur te wachten omdat er ene maar met een hete teen stond te burten
                        Op een donderdag? Auwch! Een aanrader: een dagje konijnenberg op zaterdag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                          Nogal ver van Ieper. Foto Daniel op de Grote Markt in Ieper niet redelijk van prijs?
                          Van de streek dus?
                          En ben daar nog niet gaan kijken...

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Je hoeft niet naar Turnhout hoor. Bestel gewoon online. Mijn EOS 450D werd ook via het net besteld bij fotokonijnenberg.be. Vanaf de dag dat de betaling binnen is, versturen ze uw gerief. In principe heb je het dus binnen de week. Tenzij zij het niet binnen hebben natuurlijk, maar dat kan je zien op de site.
                          Ik heb niet echt ervaring met online kopen.
                          Maar als ik de prijs dan bekijk voor de normale kit van de 400D is die nog zo'n 20 euro duurder

De 450d met lens is daarentegen 100 € goedkoper hmmm

Meningen?
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3

Comment

Ik heb niet echt ervaring met online kopen.
                            Maar als ik de prijs dan bekijk voor de normale kit van de 400D is die nog zo'n 20 euro duurder

De 450d met lens is daarentegen 100 € goedkoper hmmm

Meningen?
                            Vergeet niet dat je van Canon zelf nog 60 € terugbetaald krijgt als je een 400D koopt.
                            Anderzijds, ik stond voor dezelfde keuze. Toch maar de 450D gekozen. Die scoort beter bij hogere ISO-waarden en heeft standaard een lens met IS. De extra pxiels, de snellere processor en het grotere, maar ook betere schermpje, zijn natuurlijk ook mooi meegenomen. En Live View.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                              Op een donderdag? Auwch! Een aanrader: een dagje konijnenberg op zaterdag!
                              mmz haha hoelang heb jij dan moeten wachten op een zaterdag?

7 uur ?

Comment

• Wat betreft die cashback: dat heb je in iedere winkel...
                                Anderzijds zal ik mijn volledig verhaal dan doen: Ik zit nog met andere bons (voor zo'n 200 €) die ik ook in de fnac kan gebruiken (en daarbuiten nog in la redoute,... maar niet heel veel keuze).

Daarom dus dat ik de afstand ieper-gent deed daarvoor.
                                Alleen hadden ze de 400d daar niet meer en scheelt de prijs van 450d 100 €
                                Vanwaar dat prijsverschil, zit er een andere lens op ofzo?
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3

Comment

Wat betreft die cashback: dat heb je in iedere winkel...
                                  Anderzijds zal ik mijn volledig verhaal dan doen: Ik zit nog met andere bons (voor zo'n 200 €) die ik ook in de fnac kan gebruiken (en daarbuiten nog in la redoute,... maar niet heel veel keuze).

Daarom dus dat ik de afstand ieper-gent deed daarvoor.
                                  Alleen hadden ze de 400d daar niet meer en scheelt de prijs van 450d 100 €
                                  Vanwaar dat prijsverschil, zit er een andere lens op ofzo?
                                  Lees mijn post, twee posts boven de jouwe eens.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Van de streek dus?
                                    En ben daar nog niet gaan kijken...
                                    Neenee, van het Antwerpse, maar die shop staat bekend ivm uitstekende Leica service en zag dat jij vandaar bent, daarmee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Lees mijn post, twee posts boven de jouwe eens.
                                      Heb ik gedaan, maar dat verklaart toch het prijsverschil niet voor hetzelfde apparaat?

vs

Mocht die laatste de prijs zijn in de fnac, dan had ik hem al lang binnen handbereik :p.
                                      Alleen begrijp ik het niet, misschien ligt het aan mij
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                        mmz haha hoelang heb jij dan moeten wachten op een zaterdag?

7 uur ?
                                        Nee, da ging goed vooruit, ik zorg meestal dat'k de Fred heb, zalige kerel!

Comment

Heb ik gedaan, maar dat verklaart toch het prijsverschil niet voor hetzelfde apparaat?

vs

Mocht die laatste de prijs zijn in de fnac, dan had ik hem al lang binnen handbereik :p.
                                          Alleen begrijp ik het niet, misschien ligt het aan mij
                                          Ah, je bedoelt tss die twee winkels.
                                          Overigens ... WTF! Die EOS 450D is blijkbaar 50 € in prijs gezakt! Dat kan alleszins nog niet lang zijn. Damn.
                                          Nu ja, ik heb hem niet zelf betaald natuurlijk, maar toch ... Damn.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X