Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wiesmann Roadster op de Leie in A'pen (TTN zal wel een fotoke posten in excl. wagen gespot )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      lichtblauw als in 'Gulf'-lichtblauw,
      of lichtblauw als in: lichter blauw dan 't mystic van m'n touring ?

De 40th anniversary is altijd in Verde Artemis, da's een groen met een scheutje blauw in. Verder heeft hij antracietkleurige velgen en een tweekleurig lederen interieur - basiskleur zwart maar de zetels, en nog enkele details, zijn spierwit.

... zalige kleur in real life !!! Ik heb er totnogtoe nog maar ééntje gezien
      Mooie wagen, alleen jammer dat ze ze amper verkocht kregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JelleM
        Wiesmann Roadster op de Leie in A'pen (TTN zal wel een fotoke posten in excl. wagen gespot )
        idd, woun net ff posten dat ik hem samen met u gezien had. Jelle zag hem eerst en ik heb dan een fotoke getrokken. Wat een team dames en heren, wat een team!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
          idd, woun net ff posten dat ik hem samen met u gezien had. Jelle zag hem eerst en ik heb dan een fotoke getrokken. Wat een team dames en heren, wat een team!
          zo moet da!

Comment

• gisterenavond als ik naar mijn werk reed er een auston martin ons dorpje binnen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door new_megane
              gisterenavond als ik naar mijn werk reed er een auston martin ons dorpje binnen .

HEILIGSCHENNIS!!!

T'is Aston Martin en/of Austin (Mini/Rover/Healey)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                HEILIGSCHENNIS!!!

T'is Aston Martin en/of Austin (Mini/Rover/Healey)
                't Is echt opvallend hoeveel mensen, ook autoliefhebbers, die fout maken!

Comment

• Gisteren in Knokke:

Audi A8 6.0l W12 (zwart)
                  Ferrari 360 Modena Spider

Comment

• Bmw M3

Comment

• Lamborghini Murcielago Roadster in Hasselt deze namiddag! Wat een beest

Comment

• Vandaag de meest smaakloze Seat Ibiza ooit tegengekomen: de kleur hield het midden tussen fluogeel en fluogroen (nooit geweten dat er fluolak voor auto's bestond ), de velgen waren alu exemplaren, maar volledig gechromeerd en mét spinners. Voor de rest nog twee tuningbumpers (uiteraard).
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ben daarstraks toen ik van school kwam met mijn fiets bijna tegen een Porsche 996 4S gereden.

Comment

• Vandaag een BMW 760 gezien met het V12 badge erop,toch echt wel impressionante auto's

Comment

• Ik ben gisteren een Audi A6 3.0TDI S-Line in Daytona Grijs tegengekomen... man dat is knap. Ik had hem nog nooit in dat kleurtje zien rijden. En blinken dat ie deed.

Comment

• Vandaag een Rode Alfa coupé. Het model lijkt me uit de late jaren 80 of de jaren 90. Iemand een idee welke het dan zou kunnen zijn?

Comment

• Het was dus een SZ

Is er een reden waarom je deze zo zelden tegenkomt? (te hoge prijs, slechte kwaliteit, ...)

-edit-

Snap het al!

Oorspronkelijk geplaatst door GTO magazine
                                  De bijna 1.000 exemplaren zijn binnen de kortste keren uitverkocht; Nederland krijgt er 25. In totaal worden tot en met 1991 1.036 SZ’s gebouwd, waarvan 38 prototypes.
                                  Behoorlijk exclusief dus!
                                  Last edited by ; 26/04/2006, 21:42.

Comment

• Is dat geen Alfasud ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                      Het was dus een SZ

Is er een reden waarom je deze zo zelden tegenkomt? (te hoge prijs, slechte kwaliteit, ...)
                                      Denk dat hij een enorm roestprobleem had.

Comment

• Was ik nog vergeten...een trein vol S-maxen! En ik moet toegeven...het is een knappe wagen (voor een monovolume!).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                          BMW 130i M-Pakket
                                          Lamborghini (ik dacht Murciélago) (geel) Deze stond in een showroom van 2e handswagens, heb hem vanop afstand gezien.

Murcie is niet te koop!
                                          Is van een vriend van mij, staat daar even gestald.

Comment

Working...
                                          X