Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lichtblauw als in 'Gulf'-lichtblauw,
of lichtblauw als in: lichter blauw dan 't mystic van m'n touring ?
De 40th anniversary is altijd in Verde Artemis, da's een groen met een scheutje blauw in. Verder heeft hij antracietkleurige velgen en een tweekleurig lederen interieur - basiskleur zwart maar de zetels, en nog enkele details, zijn spierwit.
Wiesmann Roadster op de Leie in A'pen (TTN zal wel een fotoke posten in excl. wagen gespot )
idd, woun net ff posten dat ik hem samen met u gezien had. Jelle zag hem eerst en ik heb dan een fotoke getrokken. Wat een team dames en heren, wat een team!
idd, woun net ff posten dat ik hem samen met u gezien had. Jelle zag hem eerst en ik heb dan een fotoke getrokken. Wat een team dames en heren, wat een team!
Ik ben gisteren een Audi A6 3.0TDI S-Line in Daytona Grijs tegengekomen... man dat is knap. Ik had hem nog nooit in dat kleurtje zien rijden. En blinken dat ie deed.
Is er een reden waarom je deze zo zelden tegenkomt? (te hoge prijs, slechte kwaliteit, ...)
-edit-
Snap het al!
Oorspronkelijk geplaatst door GTO magazine
De bijna 1.000 exemplaren zijn binnen de kortste keren uitverkocht; Nederland krijgt er 25. In totaal worden tot en met 1991 1.036 SZ’s gebouwd, waarvan 38 prototypes.
Comment