Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• KTM X-bow op de E40 gisteren

Comment

• Vandaag tegengekomen

4 * Porsche's facelift
      1 * F430
      2 * Audi r8
      2 * AMV8
      Mr Drift

Comment

• In London wat foute Lambo's, een patser in een SLR Roadster, een lelijk zwart ding dat langsachter wat weg had van een ineengebokste Nissan 350Z, Porsche Carrera GT, Maybach 62 van RRR, SL 65 AMG Black Series en teveel Bentleys allerhande, Astons en S65's om te tellen.

Comment

• Enkele dagen geleden een witte Nissan skyline gt-r tegen gekomen langs de Oostendse steenweg in Torhout met als nummerplaat gtr-011. Had natuurlijk geen kodak bij me

Comment

• Gisteren nog een Volvo 262 coupe gezien, Apart ding!

Comment

• gisteren
              Alpina B3 BiTurbo in Aalst
              Ford Focus RS in het wit in Oostakker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                gisteren
                Zilver?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                  Zilver?
                  Jah

Comment

Jah
                    Dan weet ik wie het is , rijdt zeer vaak in Dendermonde rond ook, is volgens mij familie van een beenhouwer hier.

Comment

Dan weet ik wie het is , rijdt zeer vaak in Dendermonde rond ook, is volgens mij familie van een beenhouwer hier.
                      Je kan gelijk hebben, ken de eigenaar niet.
                      Staat er toch één keer in de maand altijd op dezelfde plaats geparkeerd

Comment

gisteren
                        die hebk nog nie gezien :o
                        men zilveren gti nog nie gezien in oostakker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                          die hebk nog nie gezien :o
                          men zilveren gti nog nie gezien in oostakker?
                          ik kom zelden/nooit in Oostakker, verder dan MediaMarkt ken ik men weg er zelfs nie

Comment

• dernet de eerste aston martin DBS volante in belgie tegengekomen (is nog niet afgeleverd, was wel al netjes gewassen). Wat een geile kont Stond ook zo'n ouwe V8 Vantage, blijft ook prachtig. V12 Vantage stond er nog niet, die verwachten ze binnen enkele weken, zijn er al 5 verkocht in Belgie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                              dernet de eerste aston martin DBS volante in belgie tegengekomen (is nog niet afgeleverd, was wel al netjes gewassen). Wat een geile kont Stond ook zo'n ouwe V8 Vantage, blijft ook prachtig. V12 Vantage stond er nog niet, die verwachten ze binnen enkele weken, zijn er al 5 verkocht in Belgie.
                              Waar?

Comment

Waar?
                                Heritage center in Tisselt, moest daar zijn om een rondleiding in Gaydon te regelen voor mijn unief Stond met zijn dak open BTW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                  Heritage center in Tisselt, moest daar zijn om een rondleiding in Gaydon te regelen voor mijn unief Stond met zijn dak open BTW.
                                  Zalig, kunt ge dat zo gaan bezoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                    Woensdag tijdens de rijles : Mercedes CLS 63 AMG en een BMW M5, wel geen foto's kunnen maken natuurlijk , die begleider langs mij zou nogal wa zegge.
                                    En dan gistere aan het Salvator ziekenhuis in Hasselt : Aston Martin DB7.
                                    Die staat daar regelmatig, die is van ne chirurg Ik vind dien donkerbruine 159 SW wel schoner die er even frequent staat

Comment

Zalig, kunt ge dat zo gaan bezoeken?
                                      Goh, dnno, ik had nu een reden om er binnen te lopen, maar de deuren stonden daar gewoon wagenwijd open, ze zijn daar binnen volop aant servicen aan auto's. Was wel nen enorm vriendelijke man (Herman De Cuyper). Is ni extreem groot e Ge hebt een klein showroomke waar 3-4 bakken staan en dan de reparatiehal, waar nu nen DB7, ouwe V8 Vantage, DBS Volante en nog iets stond. Buite stond dan nog ne Z06 en ik dacht nen DB7, al was ik ni zeker van de neus. Is wel extreem clean daar, ge kunt gerust van de grond eten ^^ Is enige service center in Belgie dachtek?

Comment

• Op onze nationale feestdag zag ik hier een BMW 2002 Baur-Targa in 't centrum. Blijkbaar slechts 1963 stuks van geproduceerd. Knap ding!
                                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• men buurvrouw heeft zo ééntje. idd knap ding
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X