Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarstraks is me nog 'n vette Vette voorbijgereden, zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
      rood: weeral een BMW M erafgetrokken met die Mégane?

I eat BMW M's met mijn 1.9 Diesel

Nene, twas the real stuff vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
        I eat BMW M's met mijn 1.9 Diesel

Nene, twas the real stuff vandaag

je maakt me wel nieuwsgierig hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          Lancia Stratos & ervoor reed een Ferrari Dino
          ik ook

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Daarstraks op E40 Mercedes CL 63AMG was al donker dus geen pics van, maar 't was die ene uit Knokke dus die hebben wel allemaal al genoeg gezien.

Comment

• Zwarte Audi R8 gespot in Battel, aan de car wash van die Indiërs. Wat een bak !

Comment

• Iemand intresse in een alpine A310? ik weet een blauwe staan. (grijs leder) vraagprijs rond de 5000€

Comment

• RR Phaeton
                  7 Schnitzer
                  6 Schnitzer
                  M6 Cabrio

Comment

• Nieuwe FIAT 500 op Belgische platen.

Comment

• Zwarte R8 (met dat stuk achter de deuren ook in het zwart)

Best mooi zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                        Zwarte R8 (met dat stuk achter de deuren ook in het zwart)

Best mooi zo!
                        ik gisteren een zilveren R8

Comment

• Ml 63 AMG

Comment

• vandaag na school om half 6(hasselt) op de parking aan Kapermolen een grijze S6 zien staan met dezelfde velgen als die van Spillies moeder. Geen tijd om hem van dichterbij te gaan bekijken want moest de bus halen

Bus natuurlijk toch nog gemist

wel tijdens het wachten nog een E55amg, een RS4 laatste model en een M6 coupé gezien
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• deze namiddag achter een Mercedes CL63 AMG gereden

nr plaat was AC 010 een bekende ?

Comment

• Die reed ook in Roeselare vanmiddag dacht ik. Heb de nummerplaat niet gezien

Comment

• Een 300 SLR, TZ2, een paar T33's, 8C Spîder, 8C 2300, Daytona Spider, een handvol Countachs, 8 Miura's, 2 Diablo GT's, 3 GTR's, 2 Enzo's, XJ220, Stratos, 2 F50's, 7 F40's, 7 Pagani's, nog wat Lambo-prototypes, Bugatti EB110 proto, EB110 SS, B-Engineering Edonis, MC12 versione Corse,Lamborghini Reventon,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                                    Een 300 SLR, TZ2, een paar T33's, 8C Spîder, 8C 2300, Daytona Spider, een handvol Countachs, 8 Miura's, 2 Diablo GT's, 3 GTR's, 2 Enzo's, XJ220, Stratos, 2 F50's, 7 F40's, 7 Pagani's, nog wat Lambo-prototypes, Bugatti EB110 proto, EB110 SS, B-Engineering Edonis, MC12 versione Corse,Lamborghini Reventon,...
                                    Oeaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                                      Een 300 SLR, TZ2, een paar T33's, 8C Spîder, 8C 2300, Daytona Spider, een handvol Countachs, 8 Miura's, 2 Diablo GT's, 3 GTR's, 2 Enzo's, XJ220, Stratos, 2 F50's, 7 F40's, 7 Pagani's, nog wat Lambo-prototypes, Bugatti EB110 proto, EB110 SS, B-Engineering Edonis, MC12 versione Corse,Lamborghini Reventon,...

heb je deze allemaal in geluwe tegengekomen ?

Comment

• lol, 2 dagen Padova en dan nog 3 in Modena, Bologna en omstreken

Comment

• Gisteren 2 Aston V8 Vantages en een Mitsubishi EVO X op het testparcours van Ford in Lommel.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X