Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen hoor
Ik heb nooit het volle pond moeten geven, hij ook niet denk ik
Maar die gevleugelde machine accelereerde wel snel. Maar hij reed wel trager in de bochten. Maar prestaties zullen ongeveer gelijk zijn. Knappe bolide, lekker stoer maar niets voor mij.
-porsche 997 Turbo
-Restaurant waar 3 Bentley CGT's naast elkaar stonden
-men pa kwam me halen van het school,wat plakt er in Kapellen achter ons?
Een porsche Carrera GT!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik heb deze morgen nen E55amg zien staan in Gent.
En daarnet ben ik weer die grijze ferrari F430 spyder tegen gekomen in Merelbeke. Kben benieuwd van wie hij is, wss van iemand uit Merelbeke of van daar in de buurt want kben hem daar al een paar keer tegengekomen.
Verder wel:
- 2x AM V8 Vantage, waarbij de ene eens goed optrok achter een ambulance *jammie*
- E46 M3
- SLK 55 AMG
- Clio III RS
- Bentley Continental R
* lotus elise (met zwarte velgen dien een laagje roestachtig stof hadden)
* porsche cayman , cayenne , en een oudere carrera
* enkele mercedes CLS
* 2 nieuwe ML's
* en vanmorgn in den donker nen zwarte BMW M6
* RENAULT MEGANE CC met zon RS bumpers en velgen.
* een hele boel dak vergeten ben
Mensen die morgen in Brugge zijn, zeker naar Belux cars gaan zien, er staat een nieuwe M6 en een FERRARI F40 (er is een zeil over, dus ik kon het niet helemaal zien + het was donker, maar het is denk ik een speciale versie ofzo????)
Mensen die morgen in Brugge zijn, zeker naar Belux cars gaan zien, er staat een nieuwe M6 en een FERRARI F40 (er is een zeil over, dus ik kon het niet helemaal zien + het was donker, maar het is denk ik een speciale versie ofzo????)
als je kan zorg dan eens voor shots + s/n van die F40 wil je! s/n is te vinden op de stuurkolom!
Comment