Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
    NEt filmpjes van senna gezien , niet te schatten eigenlijk!

't was een godenkind achter 't stuur, ongelooflijk! en door zen dood uitgestegen tot een onsterfelijke legende (contradictorisch genoeg)

ik zie 't zelfde bij Valentino Rossi...de dag dat die zen kaars laat op circuit wordt hij nog legendarischer dan hij nu al is.

Comment

• met een carrera GT (open exhaust voor de gelegenheid) gaan opscheppen met de sound op straat

zaaaalig filmpke!

Carrera GT exhaust prank

Comment

• BMW M5 vs Audi RS4 MTM (als wat ouder maar toch ...)

http://youtube.com/watch?v=M4Uloe06A...related&search=

Dat liedje bij het begin van het filmpje, zo onschuldig tussen die Lada's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
          BMW M5 vs Audi RS4 MTM (als wat ouder maar toch ...)

Die staat hier al ergens, als ik mij nie vergis.
          Die mannen zijn echt zot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
            Die staat hier al ergens, als ik mij nie vergis.
            Die mannen zijn echt zot.
            Kan zijn, als dit zo is mag het gewist worden.
            Ik kreeg dit filmpje net per mail ik dacht dit is iets voor topic "knappe filmpjes"

Comment

Kan zijn, als dit zo is mag het gewist worden.
              Ik kreeg dit filmpje net per mail ik dacht dit is iets voor topic "knappe filmpjes"
              Mijn maakt et nie uit, want tis echt e zalig filmke.

Comment

BMW M5 vs Audi RS4 MTM (als wat ouder maar toch ...)

Dju, ze zegge da altijd wel, maar ht stikt daar echt van de Lada's!?

Ni dat het me stoort zenne, gewoon een vraag die in me opkomt, dus je mag wel zulke filmpjes posten over een onbekende, maar niet van jezelf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                  Dju, ze zegge da altijd wel, maar ht stikt daar echt van de Lada's!?

Ni dat het me stoort zenne, gewoon een vraag die in me opkomt, dus je mag wel zulke filmpjes posten over een onbekende, maar niet van jezelf?
                  Wrm wel nie over jezelf?
                  Kan u alleen maar in nadelen brenge in het slechtste geval.

Comment

• Dat blijft echt het meest geschifte straatrace filmpje van de laatste jaren. Ongelofelijk schandalig.... maar tegelijk wel enorm vet om zien hoe die RS4 MTM 602pk die M5 daar elke keer weer een pak lappen geeft Dat geblaas van die biturbo is zoooooo vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                      't was een godenkind achter 't stuur, ongelooflijk! en door zen dood uitgestegen tot een onsterfelijke legende (contradictorisch genoeg)

ik zie 't zelfde bij Valentino Rossi...de dag dat die zen kaars laat op circuit wordt hij nog legendarischer dan hij nu al is.
                      Idd, Rossi is mijn held
                      Als ik zie hoe die driftend een bocht kan insturen, en driftend terug eruit kan rijden
                      Toen de Nieuwe M5 nog nieuw was reed Rossi daarmee op het circuit, vlak voor de gp. Met Michael Jordan langs zich. Die kwam driftend uit de bocht beter als Tiff Needel van topgear!

Iemand zin om dit filmpje te zoeken?

Comment

• Ik had zin

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          Dat blijft echt het meest geschifte straatrace filmpje van de laatste jaren. Ongelofelijk schandalig.... maar tegelijk wel enorm vet om zien hoe die RS4 MTM 602pk die M5 daar elke keer weer een pak lappen geeft Dat geblaas van die biturbo is zoooooo vet
                          Heeft die zoveel vermogen die MTM

Toch sjiek dat een die geblazen motor van de MTM het agressieve blok van BMW niet weg kan rijden

j/k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten

Merci!!! Zalig hé die drift

wel grappig als je Jordan op zo een klein motortje ziet zitten zetten ze hem ook nog op een tweetakt zonder al te veel koppel

Ps: gij verdient groen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                              Vera Dua zal het graag horen

Graag gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                Dat blijft echt het meest geschifte straatrace filmpje van de laatste jaren. Ongelofelijk schandalig.... maar tegelijk wel enorm vet om zien hoe die RS4 MTM 602pk die M5 daar elke keer weer een pak lappen geeft Dat geblaas van die biturbo is zoooooo vet
                                een paar maand geleden moest ik in NL zijn voor een thesisinterview .. ik was toen met de MINI
                                in het terugkeren, ongeveer ter hoogte van Antwerpen, word ik op een gelijkaardige manier voorbijgestoken door een vorig model A6, 2.5TDI, die zich door het verkeer laveert in dezelfde stijl ... aangezien ik al 250 km achter linksrijders en dergelijke zat, heb ik mij eventjes laten gaan ... we hebben zo een kwartiertje gereden en toen ben ik er mee gestopt: het was gewoon 200% fun

maar tevens ontzettend dom en gevaarlijk
                                de komende twee weken ben ik enorm bang geweest om plots iets in de bus te krijgen ... maar er waren gelukkig geen gevolgen
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                  zetten ze hem ook nog op een tweetakt zonder al te veel koppel

euhm???? das wel een motogp hoor das de ducati desmoceidici...of hoe schrijft ne mens dat. 990cc V4 viertakt met om en bij de 240pk...

Rossi is gewoon dé man op wielen. hij heeft in't italiaans rallykampioenschap al een overwinning op zijn palmares.

als ge die kerel zen carriere ziet na zen 2de jaar 125cc op 17 jarige leeftijd wereldkampioen, dan 250cc na een leerjaar wordt hij in zen 2de seizoen wereldkampioen, dan 500cc na een leerjaar wordt hij....idd wereldkamioen om dan meteen de aller eerste titel in de motogp op zijn naam te schrijven. hij verlaat het oppermachtig gewaande honda en maakt van de yamaha M1 een uiterst goede racemotor en bewijst dat ook door er meteen kampioen mee te worden....

jaja, hij past zéker in 't rijtje van goden als daar zijn: agostini, hailwood, rainey, roberts....

Comment

euhm???? das wel een motogp hoor das de ducati desmoceidici...of hoe schrijft ne mens dat. 990cc V4 viertakt met om en bij de 240pk...

Rossi is gewoon dé man op wielen. hij heeft in't italiaans rallykampioenschap al een overwinning op zijn palmares.

als ge die kerel zen carriere ziet na zen 2de jaar 125cc op 17 jarige leeftijd wereldkampioen, dan 250cc na een leerjaar wordt hij in zen 2de seizoen wereldkampioen, dan 500cc na een leerjaar wordt hij....idd wereldkamioen om dan meteen de aller eerste titel in de motogp op zijn naam te schrijven. hij verlaat het oppermachtig gewaande honda en maakt van de yamaha M1 een uiterst goede racemotor en bewijst dat ook door er meteen kampioen mee te worden....

jaja, hij past zéker in 't rijtje van goden als daar zijn: agostini, hailwood, rainey, roberts....
                                    Idd, maar is de motor waar Jordan op zit geen 2-takt? als ik zo luister naar dat filmpje, wacht ik ga het nog eens bestuderen, ik vond het ook vreemd, omdat de rest 4 takten zijn...

edit verteld me dat je gelijk hebt, ik vind gewoon dat die ducati helemaal niet zo 4-takt achtig klinkt, als je dat vergelijkt met het bebrul van die andere motoren als Jordan wegrijdt.
                                    Last edited by ; 11/01/2007, 20:10.

Comment

• leuk filmje, mooie wagens http://www.youtube.com/watch?v=5u9pSU0KSlA

Comment

Desmosedici I love it

Comment

• Heimwee naar de tijd dat iknog opstond voor de F1

http://www.youtube.com/watch?v=8Lud7...related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=8Lud7...related&search=

Video aan een grote meneer naast schumi

http://www.youtube.com/watch?v=FFUEf...related&search=

Comment

Working...
                                          X