Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
FAK !!
Enzo aan 350 km/u. Inboard video.
Check het snelheidsverschil waarmee 'ie anderen inhaalt...
Comment
-
Ferrari 360 Modena vs. "Corsatje"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFAK !!
Enzo aan 350 km/u. Inboard video.
Check het snelheidsverschil waarmee 'ie anderen inhaalt...
Comment
-
599GTB topsnelheid, zo grappigls hij optrekt die man weegt + 100 kg en th schokt hij nog mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten599GTB topsnelheid, zo grappigls hij optrekt die man weegt + 100 kg en th schokt hij nog mee...
http://video.google.com/videoplay?do...19764464854953OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten599GTB topsnelheid, zo grappigls hij optrekt die man weegt + 100 kg en th schokt hij nog mee...
http://video.google.com/videoplay?do...19764464854953
Comment
-
Petrolhead test paard vs stier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk krijg maar niet genoeg van dit filmpje. Wat een geluid en wat een brute kracht.
De bestuurder is zeker geen professionele piloot, want zijn handen lijken wel vastgeplakt aan het stuur. Een echte piloot duwt tegen z'n stuur, dus vanaf het moment dat het stuur meer dan een kwartstlag moet gedraaid worden, dan wordt het stuur hernomen. Deze bestuurder draait zo fel mee met z'n stuur, dat hij op bepaalde momenten in een korte draai z'n armen bijna in de knoop draait...
Even doordrammen over dat 'overnemen'...
Bij zo'n auto's op een circuit, doe je dat niet. Op circuit blijft de stuurhoek meestal toch tamelijk beperkt. Volledig gekruiste armen laten ook een véél snellere tegenstuurreactie toe. En dat is van groot belang bij die FXX...
Filmpjes, want 't is het filmpjestopic
Professioneel Lotus testrijder kruist de armen:
En voor wie 'm nog niet gezien zou hebben (kans is te klein, ik post dit te pas en te onpas), dit is ook een vrouwelijke piloot, professioneel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
Bij het feit dat de ontwerper een Belg is zat ie wel juist, nml Luc Donckerwolke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVolgens hem getekend door Walter Da Silva
Bij het feit dat de ontwerper een Belg is zat ie wel juist, nml Luc Donckerwolke
Ach soit,hij mocht ermee rijden, ik nooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit is echt mijn droomwagen voor het ogenblik, op de hielen gevolgd door de Aston-Martin DB9...
Comment
-
F1 wagentje kopen voor in de garage?
Comment
Comment