Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al aan gedacht dat die NSX misschien gewoon sneller door de bochtjes gaat dan de rest? Dat is altijd al de troef van de NSX geweest.
Ja, oke, maar die rijderskunsten zijn precies ook een stapje hoger.
Kan me vergissen hoor, maar die lijkt mij meer op de limiet van zijn wagen te rijden...
Ja, oke, maar die rijderskunsten zijn precies ook een stapje hoger.
Kan me vergissen hoor, maar die lijkt mij meer op de limiet van zijn wagen te rijden...
Die mannen zijn allemaal aan elkaar gewaagd hoor. Het zijn de racepiloten van Best Motoring, stuk voor stuk toppiloten met een indrukwekkend palmares.
mja, maar de chauffeur van de nsx rijdt wel veel agressiever. Waar de andere vertragen om geen brokken te hebben, wringt hij zich ertussen. De laatste ronde als hij de murcie uitremt gaat hij serieus hoog in toeren, en je ziet het vervolg. Wagen oververhit. Bijna boelke doen ontploffen
Heb het daarnet zitten denken tijdens die video...
Het blijft me toch een raadsel hoe die Jappen het met veel minder pk's toch kunnen halen van Europese Wagens met massa's pk's
Er is een verschil van 300kg tussen de S2000 en de M3, dat scheelt heel wat in de bochten. Op het rechte stuk is de M3 wel sneller maar moest de S2000 die stuurfout niet gemaakt hebben was hij er niet voorbijgeraakt, en moest die Skyline niet als camerawagen achter de 350Z hebben gereden had de S2000 volgens mij gewonnen.
Comment