Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    Die rijder in die NSX is echt wel beter als de anderen precies
    Al aan gedacht dat die NSX misschien gewoon sneller door de bochtjes gaat dan de rest? Dat is altijd al de troef van de NSX geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic
      Al aan gedacht dat die NSX misschien gewoon sneller door de bochtjes gaat dan de rest? Dat is altijd al de troef van de NSX geweest.
      Ja, oke, maar die rijderskunsten zijn precies ook een stapje hoger.
      Kan me vergissen hoor, maar die lijkt mij meer op de limiet van zijn wagen te rijden...

Comment

Ja, oke, maar die rijderskunsten zijn precies ook een stapje hoger.
        Kan me vergissen hoor, maar die lijkt mij meer op de limiet van zijn wagen te rijden...
        Die mannen zijn allemaal aan elkaar gewaagd hoor. Het zijn de racepiloten van Best Motoring, stuk voor stuk toppiloten met een indrukwekkend palmares.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
          Die mannen zijn allemaal aan elkaar gewaagd hoor. Het zijn de racepiloten van Best Motoring, stuk voor stuk toppiloten met een indrukwekkend palmares.
          Tot daar mijn kennis van racecapaciteiten

Mijn indruk was dat de beste in de NSX zat en de slechtste in de Modena.
          Blijkbaar heb ik de mogelijkheden van die 2 wagens verkeerd ingeschat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic
            Idd, de NSX is gewoon ziekelijk snel.

Opvallend: de Porsche doet het heel goed imho. En dat voor een tiptronic!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Comment

Tot daar mijn kennis van racecapaciteiten

Mijn indruk was dat de beste in de NSX zat en de slechtste in de Modena.
                Blijkbaar heb ik de mogelijkheden van die 2 wagens verkeerd ingeschat
                Je moet die japanse wagens niet onderschatten.

Hier bijvoorbeeld heeft de M3 het serieus moeilijk met de S2000.

Comment

Nog eentje

Gieren

Comment

• mja, maar de chauffeur van de nsx rijdt wel veel agressiever. Waar de andere vertragen om geen brokken te hebben, wringt hij zich ertussen. De laatste ronde als hij de murcie uitremt gaat hij serieus hoog in toeren, en je ziet het vervolg. Wagen oververhit. Bijna boelke doen ontploffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                      Je moet die japanse wagens niet onderschatten.

http://video.google.com/videoplay?do...=best+motoring

Hier bijvoorbeeld heeft de M3 het serieus moeilijk met de S2000.
                      Heb het daarnet zitten denken tijdens die video...

Het blijft me toch een raadsel hoe die Jappen het met veel minder pk's toch kunnen halen van Europese Wagens met massa's pk's

Comment

Grappig die jappaners haha .

Comment

Heb het daarnet zitten denken tijdens die video...

Het blijft me toch een raadsel hoe die Jappen het met veel minder pk's toch kunnen halen van Europese Wagens met massa's pk's
                          Er is een verschil van 300kg tussen de S2000 en de M3, dat scheelt heel wat in de bochten. Op het rechte stuk is de M3 wel sneller maar moest de S2000 die stuurfout niet gemaakt hebben was hij er niet voorbijgeraakt, en moest die Skyline niet als camerawagen achter de 350Z hebben gereden had de S2000 volgens mij gewonnen.

Comment

• Hier deze is schitterend haha de sukkels.
                            http://video.google.com/videoplay?do...97331165300012

Comment

Honda's hebben nu eenmaal een superieure ophanging.
                              A Twist of the Wrist

Comment

• Een Best Motoring trailer met o.a. de Nismo Skyline GTR, Subaru Impreza STI Spec-C (op de nürb), Honda Integra Type-R, Mazda RX8,...

Comment

• blijkbaar heeft autowereld google video ontdekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                    blijkbaar heeft autowereld google video ontdekt
                                    altavista heeft al jaren zo een video functie

Comment

• best motoring rulez
                                      ik heb zelf van kazaa een filmpje NA vs Turbo en 350Z vs itr, s2000...

Comment

altavista heeft al jaren zo een video functie
                                        Ja maar ik vindt google persoonlijk het gebruik vriendelijkste.
                                        En het snelste.

Comment

Working...
                                        X