Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er nog iemand dat filmpke van diene Pagani Zonda op zijne pc staan/ergens op het net die verschillende keren door de straat reed? Er stond veel volk op te kijken...
Je hoorde ook heel goed het geluid van de Zonda...
Dit is een foto van het filmpke, sommigen zullen dit wel herkennen denk ik...
@ superrace: hier dat filmpje van de zonda .. als je het per se wilt hebben, ik heb het nog in goeie kwaliteit op mijn HD staan denkek, ik kan het evt wel doorsturen
@ superrace: hier dat filmpje van de zonda .. als je het per se wilt hebben, ik heb het nog in goeie kwaliteit op mijn HD staan denkek, ik kan het evt wel doorsturen
met alle respect maar dit behoort niet in het topic knappe filmpjes
ja, ik weet het Maar langs een kant is het ook wel knap. Je ziet niet alle dagen een gecrashte limited supercar. Een Enzo blijft knap... ook al is ie half uiteen....
Zijn buitenkant is vergaan, maar zijn Naam zal blijven voortbestaan.... ...
Ik denk dat het een soort exclusieve demo is voor potentiële klanten ... ik herken duidelijk de straten van Maranello, dus 't zal wel vlakbij de fabriek gelegen zijn.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment