Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Join DCX Media Services for the latest in automotive excellence. Explore in-depth reviews, breaking news, and insightful articles about the latest car models, industry trends, and automotive technology.
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Als ik de kleine baantjes langs jouw contreien wil zien, dan ga ik wel es langs daar...
Wat ik wilde zien van de wagen kreeg ik niet, bvb de tellers bij het acceleren. Wat ik kreeg te zien was het I-drive schermpje en een deel van het dashboard.
Als ik de kleine baantjes langs jouw contreien wil zien, dan ga ik wel es langs daar...
Wat ik wilde zien van de wagen kreeg ik niet, bvb de tellers bij het acceleren. Wat ik kreeg te zien was het I-drive schermpje en een deel van het dashboard.
*geeuw*
Ik heb een filmpje van goede kwaliteit van de tellers waarbij er tot in 3de opgetrokken wordt, staat ergens in complicatie ook maarja krijg nu al tegen mijn voeten hier en daar dat het onverantwoord rijgedrag is enz. Ook niet zo simpel om met digicam een deftig filmpje te maken Moet toegeven dat het filmpje idd niet zoveel prijs geeft over de 120d, de real feeling is beter !
Ik heb een filmpje van goede kwaliteit van de tellers waarbij er tot in 3de opgetrokken wordt, staat ergens in complicatie ook maarja krijg nu al tegen mijn voeten hier en daar dat het onverantwoord rijgedrag is enz. Ook niet zo simpel om met digicam een deftig filmpje te maken Moet toegeven dat het filmpje idd niet zoveel prijs geeft over de 120d, de real feeling is beter !
Er staat in het reglement dat je dit best niet doet zo een video's posten.
Je zet beter dat ze het moeten aanvragen via pm. Dan krijg je zulke commentaar nie!
je mag gerust de link van je beter filmke eens zenden naar mij hoor alsje wil!
Stuck op de ring in de M3 GTR. Het volledige filmpje deze keer, niet alleen dat rondje, maar ook uit de pits komen en terug naar de pits. Nu merken we ook waarom hij zo blij is op het einde
Comment