Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n diesel klinkt toch eigenlijk nergens naar hé.

Tof filmpje btw wat is "vreemd" geluid rond 1.30?

Comment

• Een maloot die vloekt omdat den bmw zijn gat ni wilt smijten

Comment

• dat dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
          Zo'n diesel klinkt toch eigenlijk nergens naar hé.

Tof filmpje btw wat is "vreemd" geluid rond 1.30?
          dan klinkt zon bmw diesel toch al heel wat beter of wat ik gewend ben :s

hier thuis heeft min pa een 320cd(2005) en die klinkt vele malen beter dan de a3 (8l van 9 van ik en mijn broer :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron
            Onze testrit met 120d in Bornem, filmpje van hoge kwaliteit volgt nog !

Greetz

- ik rijd niet trouwens ! -

http://users.pandora.be/silhouette/B...BMW%20120D.WMV
            dit zijn in mijn ogen slechts een paar idioten die zonodig weer hard moeten rijden in kleine straatjes.
            en dan verschieten dat er accidenten gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
              Énorm knap filmpje en ditto kar ! (ook prachtige keuze wat de muziek betreft !)

Gemaakt in Londen.

hier is wel werk in gestoken.
              en idd knappe muziek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                Alex, da wil ik nu wel ff weten, hoe kom ja aan de "Save As" lokatie van die files bij putfile.com ?
                jipie ferrari geklopt door nen beemer.

Comment

• Deze Honda-rijder wil muscle-car-eigenaar imponeren met z'n Honda superbolide :

In het vervolg toch beter volledige pet opzetten als je lang in volle zon vertoeft !

Comment

• Join DCX Media Services for the latest in automotive excellence. Explore in-depth reviews, breaking news, and insightful articles about the latest car models, industry trends, and automotive technology.
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• raacee

ook goeewd?
                      Last edited by ; 09/11/2005, 21:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke
                        jipie ferrari geklopt door nen beemer.
                        Bimmer!!
                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Carrera GT wordt getemd door blonde schone, ideale combinatie

Comment

Maggek eerlijk zijn?

Kvind het een ***video!

Als ik de kleine baantjes langs jouw contreien wil zien, dan ga ik wel es langs daar...

Wat ik wilde zien van de wagen kreeg ik niet, bvb de tellers bij het acceleren. Wat ik kreeg te zien was het I-drive schermpje en een deel van het dashboard.

*geeuw*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                              Maggek eerlijk zijn?

Kvind het een ***video!

Als ik de kleine baantjes langs jouw contreien wil zien, dan ga ik wel es langs daar...

Wat ik wilde zien van de wagen kreeg ik niet, bvb de tellers bij het acceleren. Wat ik kreeg te zien was het I-drive schermpje en een deel van het dashboard.

*geeuw*
                              Ik heb een filmpje van goede kwaliteit van de tellers waarbij er tot in 3de opgetrokken wordt, staat ergens in complicatie ook maarja krijg nu al tegen mijn voeten hier en daar dat het onverantwoord rijgedrag is enz. Ook niet zo simpel om met digicam een deftig filmpje te maken Moet toegeven dat het filmpje idd niet zoveel prijs geeft over de 120d, de real feeling is beter !

Comment

• ielaa

zeg da wel ehee:d
                                gaas geven

hij rijd echt wel lekker
                                ma ge kon die fucking esp niet afzette
                                da vond ik niet zo leuk

Comment

Ik heb een filmpje van goede kwaliteit van de tellers waarbij er tot in 3de opgetrokken wordt, staat ergens in complicatie ook maarja krijg nu al tegen mijn voeten hier en daar dat het onverantwoord rijgedrag is enz. Ook niet zo simpel om met digicam een deftig filmpje te maken Moet toegeven dat het filmpje idd niet zoveel prijs geeft over de 120d, de real feeling is beter !
                                  Er staat in het reglement dat je dit best niet doet zo een video's posten.

Je zet beter dat ze het moeten aanvragen via pm. Dan krijg je zulke commentaar nie!

je mag gerust de link van je beter filmke eens zenden naar mij hoor alsje wil!

Comment

• Ik wil die illegale filmpjes ook wel eens zien.
                                    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                      Ik wil die illegale filmpjes ook wel eens zien.
                                      subtiliteit is limburgers duidelijk niet gegeven he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                        Stuck op de ring in de M3 GTR. Het volledige filmpje deze keer, niet alleen dat rondje, maar ook uit de pits komen en terug naar de pits. Nu merken we ook waarom hij zo blij is op het einde

http://www.bmwtransact.com/microsite/Nurburgring/
                                        En waarom is die nu eigenlijk zo blij? Mijn duits is al nie schitterend en ik versta het ook nie goe...
                                        Greetz

Comment

Working...
                                        X