Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooi filmpje, alleen is er wel een probleem met de beelden op het einde.
Het is wel nog zot dat de Corvette ZO6, die de goedkoopste is, sneller is dan de Porsche Turbo!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
2x een rondje mee met een Lotus Omega op de Nürburgring... De chauffeur vind ik niet zo best, beetje vreemde handenzetting op het stuur...
Maar ja, Jean Alesi deed het ook zo
Camerastandpunt vind ik top!! Aan z'n hoofd of helm vastgemaakt, denk ik... Mooi!
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
2x een rondje mee met een Lotus Omega op de Nürburgring... De chauffeur vind ik niet zo best, beetje vreemde handenzetting op het stuur...
Maar ja, Jean Alesi deed het ook zo
Camerastandpunt vind ik top!! Aan z'n hoofd of helm vastgemaakt, denk ik... Mooi!
Hebben jullie ook niet de indruk dat dat stuur heel indirect is?
As promised here is the link to the full length unedited version http://youtu.be/u7U2MvFx5hQ*since people are starting to post my film everyhere.....I "(JJ) ...
Wtf, die blijft gewoon gaan, that's the fucking spirit!!!
Die flikke zijn wel dom, wa slaan die met die gummiknuppels op die ruit, ipv met hun geweer te knallen
Ach, jou pa heeft een automatic. Die kan je niet in vitesse laten staan.
Net wel
Dit is zowieso geen manuele. Want als die in 1e staat en je start zonder koppeling in te drukken val je stil.
En om vooruit te komen moet je koppeling rustig laten komen en gas geven, en dat heb ik allemaal niet gehoord.
Comment