Mededeling

Collapse
No announcement yet.

velgen laten spuiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• velgen laten spuiten

Ik heb mij deze week een zwarte Seat Ibiza Evo 1 aangeschaft en zou de velgen die hier op liggen graag laten spuiten of poedercoaten. ik weet niet wat hier het beste van is. Het liefst zou ik ze in het wit laten spuiten, maar de vraag aan jullie is: waar is een goede plaats om dit te laten doen en tegen welke prijs? liefst ergens tegen de grens van Limburg en Vlaams-Brabant. groetjes prinse!

Is al veel over gescreven op het forum. Gebruik de zoeffunctie eens.

Poedercoaten is het beste en ik betaalde 55€ per (17")velg om te zandstralen en poederlakken...
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

kijk eens onder techniek-hoe werkt wat naar de discussie die daar door mij is gestart , deze twee zijn in Aarschot;ge moet juist de banden en ventiel eraf laten doen
      anibel(016/568063) kost het 35 euro per velg, en drie weken wachten, heeft geen website maar was vele vriendelijker aan telefoon, gaf zelf uitleg over de bewerkingen die ze deden bij velgen.
      bij dejongh kost het 210 euro voor de 4 hij kon niet zeggen hoelang het ging duren.(www.poederlakkerij.be), was niet zo vriendelijk en gaf geen uitleg.
      anders is gaan kijken naar: hoe werkt wat, poederlakken velgen. De eerste fotos tonen mijn velgen ervoor, de laatste als ze gedaan zijn--------------------------------------------------------------------------------

ik heb 140 euro betaald zonder factuur, met factuur komt daar nog is 21prct.bij.
      hij vroeg zelf of ik een factuur nodig had of niet, ze worden volledig gestraald en dan gepoederlakt, er zit ook een "zinklaag" onder . de man heeft wel geen website maar ik kan u wel zijn adres en telefoonnummer geven.
      016/568063
      Bloemsehof 25
      3200 Aarschot
      Het is een klein wegske dat ge ong. 1.5 km moet volgen.
      hij poederlakt van alles, lagen nog zeker 10 sets van velgen in verschillende kleuren, fietskaders, moto's, allee een beetje van alles.
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 03/06/2007, 16:32.

Comment

Merci voor het adres, ik zou mijn velgen ook eens moeten laten lakken.

Comment

da is gere gedaan, zeker als ik weet da diene mens goe werk levert
          kem oranje pinkers

Comment

Working...
          X