Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat ik zalig vind, is dat ik me goed herken (in zekere zin) in die Tim : als 't 'm niet aanstaat, dan zegt 'ie 't ook (in plaats van het te verbloemen en aldus toch nog zijn broodheren-autoconstructeurs niet tegen de schenen te schoppen), en 'ie gaat zich dan ook concentreren op de dingen die 'm 't hardste opvallen. Ik ben ook zo. Zeer emotionele tests, dus, en ondanks het feit dat ze zeer focussed zijn (op ofwel goeie zaken ofwel slechte zaken), en dat 'ie uiteraard test en evalueert naar zijn standaarden en wensen, toch ook meer dan voldoende objectief ... iets wat b.v. hier op dit forum, als het een forummer is die 't zo doet, meteen onthaald wordt op "bevooroordeeld" en "niks objectief" en weet ik nog wat allemaal.
Tim
Ben teleurgesteld in de Maserati, ik reed de gewone GranTurismo al 'es (dit was een S hier, niet?), en de eerste indruk die ik kreeg op 't salon van Genève 2 jaar terug (matige afwerking, te groot/ruim om een sportwagenfeeling te geven, naar mijn mening toen z'n pijlen richtend op heerschappen van 55 jaar en ouder die een auto willen met de looks van een sportwagen maar die rijdt als een comfy limousine) werd door de testrit niet ongedaan gemaakt. Sure : op de openbare weg een dijk van een ding om mee te rijden, maar duidelijk geen sportieve ambities.
Dat van de Mercedes verrast me, de SL 63 AMG wordt getest als een fantastisch rijdende auto, de eerste écht goeie/sportieve SL sinds jaren. Zou die AMG dan een zodanig andere afstelling en electronische sturing meekrijgen, en de gewone SL's dus nog het karakter van vroeger (= cruiiser en reisauto voor twee) behouden hebben?
De granturismo is geen s maar een gewone. Ik vind het ook een mooie test. En vind het gebrek aan sportiviteit ook een gemis, vooral in de maserati.
Heb een ongelooflijk filmpje binnengekregen per mail, met .wm over een piloot die de rechtervleugel van z'n vliegtuig verliest en toch nog heelhuids kan landen. Kan er iemand zeggen hoe ik zo'n .wm formaat kan kopiëren of hier in een postje kan importeren ?
Heb een ongelooflijk filmpje binnengekregen per mail, met .wm over een piloot die de rechtervleugel van z'n vliegtuig verliest en toch nog heelhuids kan landen. Kan er iemand zeggen hoe ik zo'n .wm formaat kan kopiëren of hier in een postje kan importeren ?
Hoe groot is die file?
Via http://media-convert.com kan je zonder registreren en helemaal gratis media-files laten omzetten in het gewenst formaat, maar ik denk dat je 't best van al dat ding in Youtube smijt (effe registreren en dan uploaden), en dan hier posten.
Via http://media-convert.com kan je zonder registreren en helemaal gratis media-files laten omzetten in het gewenst formaat, maar ik denk dat je 't best van al dat ding in Youtube smijt (effe registreren en dan uploaden), en dan hier posten.
Dag Gilles,
Heb geprobeerd om het op YouTube te krijgen maar zonder succes. Heb gisteren mijn mailtje aan u doorgezonden (via het emailadres in uw profiel) zodat jij het kan proberen maar heb vandaag een melding gekregen van mijn mailservice dat het bericht niet kan besteld worden ??
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Voor zover ik me kan herinneren was het liedje zonder vocals, duurde een 8 tal minuten fzoiets en het filmpje was dacht ik een incar view van een M5 op de Nürburgring.
Ofwel was het op een van de filmpjes van And & Pete tijdens Gumball.
Iemand die dat filmpke kent?
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment