Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 5 Dieven in een RS4 vliegen flikken voorbij. Respect voor die kerels hun achtervolging vanaf dan

die paar *pieeeep* toontjes ertussen zijn ook zalig

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• WTF! Die andere chauffeurs... wat een lamme mensen rijden er toch rond. komt daar iemand aan met 200 + zwaailichten + sirene en gaan ze nog links hangen. Schandalig!!

Die flikke kar is wel vrij traag boven de 180

Comment

• Ma fak dit is erg:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          WTF! Die andere chauffeurs... wat een lamme mensen rijden er toch rond. komt daar iemand aan met 200 + zwaailichten + sirene en gaan ze nog links hangen. Schandalig!!
          Ik zou zot worden als flik dan.

Die kerel met dat Vito busje, gewoon ff dan op 't linkervak gaan rijden, ofwel is die kerel potdoof en heeft ie geen spiegels, ofwel moeten ze zijn rijbewijs afnemen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Sedert het filmpje wel veel brokken gemaakt zo te zien!
            Donkerblauwe heeft als eerste een kapotte front, daarna de grijze en dan de blauwe ook op het einde de bocht uitgegaan
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Nico Verdonck

Onderstaande links verwijzen naar twee recente reportages over de Brusselse racepiloot Nico Verdonck. Die organiseerde op 21 Maart 2007 de Nico Verdonck Career Launch Day op het circuit van Francorchamps.

Verslag van "Nico Verdonck Career Launch Day" op Spa Francorchamps. De ganse dag konden zakenpartners meegenieten in Nico's snelle wagen op één van de mooist...

Reacties in de pitlane tijdens de Nico Verdonck Career Launch Day in Spa Francorchamps. De ganse dag konden zakenpartners meegenieten in Nico's snelle wagen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                WTF! Die andere chauffeurs... wat een lamme mensen rijden er toch rond. komt daar iemand aan met 200 + zwaailichten + sirene en gaan ze nog links hangen. Schandalig!!

Die flikke kar is wel vrij traag boven de 180
                Inderdaad, die vito. ¨*******

Nu zullen ze zich zelf wel genoeg ergeren aan linksrijders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  En er stond welgeteld 1 paal......

Comment

• Bij het filmpje van Alexander zag ik rechts ook nog eentje over een Letse chauffeur. Die beelden deden me denken aan the good old days, toen de banen er hier bij ons ook zo bijlagen, sneeuw en "proper" gereden sporen op de baan, als het gedurende de dag wat dooide alles onder water en 's nachts terug opvriezen met als gevolg 's morgens een ijspiste.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Huub gaat met de enzo rijden

Comment

• lucky lambo

Comment

• schapen

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Tof projectje. Er wordt duidelijk niet bespaard op onderdelen en hun materialen!

Comment

• ik ben echt gek op zo'n projecten

stiekem ben ik een beetje een ricer als ik ooit erg veeeeel geld heb dan wil ik ook zoiets (naast mijn muscle cars enzovoort enzovoort.. )

Comment

• Check it:

+ YouTube Video

Moet veel te zalig zijn om dat keer te doen peis ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    stiekem ben ik een beetje een ricer

Comment

• Vet project alleen die Amerikaanse commentaar, ik word er gek van.

Comment

• http://www.autojunk.nl/clips/view/154587

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          ik ben echt gek op zo'n projecten

stiekem ben ik een beetje een ricer als ik ooit erg veeeeel geld heb dan wil ik ook zoiets (naast mijn muscle cars enzovoort enzovoort.. )
                                          Das niet echt rice he. Rice is foute tuning, tjoening dus eigenlijk, alleen is dat in Amerika wel wat anders dan hier.

Ik had dat filmpje ook al gezien, jammer dat ze geen beelden hebben van ritjes met de auto.

Comment

Working...
                                          X