Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Schitterend!! Rijdt veel agressiever dan die voor 'm (ook wel iets minder zuivere lijnen, lijkt me), maar heeft minder grip, frustrerend (en dat is te zien ). Zalige beelden!!

Edit: en hoe die GT2 van die 2 GT3's wegrijdt -> respect! Denk dat alle drie de karren op hun limiet werden gereden...
    Last edited by ; 05/03/2009, 16:15.

Comment

• Fak, die kerel heeft zalige video's

Porsche GT3 onboard Dijon Prenois - Battle vs 964 Turbo (hardly modified, about 430 hp)driven by "Papero"). My codriver was Luke Duke. Didn't want to pass hi...

Who said a 964 ain't fast?

Comment

• Fak

Porsche 996 GT3 onboard Franciacorta - Battle with 996 Turbo - wet - Yokohama Advan 048 tyres - driver zampa

Comment

• Nostalgie

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Fak, die kerel heeft zalige video's

Porsche GT3 onboard Dijon Prenois - Battle vs 964 Turbo (hardly modified, about 430 hp)driven by "Papero"). My codriver was Luke Duke. Didn't want to pass hi...

Wel 964 met 430pk...

Zalig hoe ze met die GT3 op de limiet rijden, en die drift opt einde

Comment

• Ook weer zalig, dat geluid, tussengas, ...

Een 996 MK2 stond toch op het programma bij u, niet? Binnen een jaartje ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Schitterend!! Rijdt veel agressiever dan die voor 'm (ook wel iets minder zuivere lijnen, lijkt me), maar heeft minder grip, frustrerend (en dat is te zien ). Zalige beelden!!

Edit: en hoe die GT2 van die 2 GT3's wegrijdt -> respect! Denk dat alle drie de karren op hun limiet werden gereden...
                Al mag je je niet laten misleiden door de beelden die een tikkeltje versneld zijn. 't Valt nauwelijks op, maar volgens mij is het dus wel degelijk een klein beetje versneld. Afgezien van dat lijkt het mij toch een zeer goede rijder.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Deze had ik ook al eerder ontdekt en deze is NIET versneld. Echt zalig! Staat al een tijdje bij m'n favo's.

Versneld ... Jammer en dat is bij de meeste van z'n video's.

Comment

• beatboxke :d

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

FAK FAK FAK

Comment

• drift0n

+ YouTube Video

Comment

• doet me denken aan deze gouwe ouwe:

+ YouTube Video
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                          Versneld ... Jammer en dat is bij de meeste van z'n video's.
                          Ben daarmee aan 't "pm-en" op youtube en 'ie zegt van niet. Zou me trouwens verwonderen, en in die laatste video waar je zegt dat 't ook versneld is -> kijk 'es naar de ruitenwissers?

Ik denk niet dat z'n video's versneld zijn. (maar 'k kan me vergissen)

Comment

Ben daarmee aan 't "pm-en" op youtube en 'ie zegt van niet. Zou me trouwens verwonderen, en in die laatste video waar je zegt dat 't ook versneld is -> kijk 'es naar de ruitenwissers?

Ik denk niet dat z'n video's versneld zijn. (maar 'k kan me vergissen)
                            Je zal me natuurlijk nooit horen zeggen dat hij met opzet z'n video's versneld heeft, maar voor mij is het vrij duidelijk: ik pik de versnelde video's zo uit z'n channel. Daarbij baseer ik me op op z'n stuurcorrecties en de reactiviteit van de motor die echt op sommige momenten onnatuurlijk snel zijn. Over die ruitenwissers moet ik eerlijk zijn, als je daar naar kijkt lijkt het helemaal niet versneld maar is het wel verstandig om te kijken naar een ruitenwisser die in se verschillende intervaltijden heeft?

Het verbaast me ook een beetje dat ik bij de enige ben die dat bemerk (in de youtube comments is daar ook niks over terug te vinden). Al kan ik wel meegeven dat ik als autoliefhebber gedurende enkele jaren al honderden video's van dit genre heb bekeken, zo'n filmpjes vind ik echt zalig om naar te kijken, maar als ik aanvoel dat er aan bewerkt is, dan knap ik af.

't Is ook niet dat vanaf ik een filmpje zie waar er iets ongeloofelijks in te zien is dat ik meteen zal reageren met 'fake' of 'versneld' of ... Want we moeten eerlijk zijn, versneld of niet, het gaat hard en die man kan echt goed rijden.

Ik ga deze avond nog eens de beelden bekijken en aangeven waar ik vind dat het voor mij te snel gaat om nog natuurlijk te zijn, en eventueel vergelijken met bv. dat filmpje met de 964 (dus deze is m.i. niet versneld), want daar zie ik toch al verschillen met z'n andere filmpjes.

Comment

faak zalig hoe die 964 daar elke terug terug van wegloopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                Als gij met een filmpje afkomt weet ik gewoon dat het goed zal zijn! Dit keer is't niet anders... !!

Comment

• Yellow Bird

http://www.youtube.com/watch?v=w6Tho...eature=related

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                    Je zal me natuurlijk nooit horen zeggen dat hij met opzet z'n video's versneld heeft, maar voor mij is het vrij duidelijk: ik pik de versnelde video's zo uit z'n channel. Daarbij baseer ik me op op z'n stuurcorrecties en de reactiviteit van de motor die echt op sommige momenten onnatuurlijk snel zijn. Over die ruitenwissers moet ik eerlijk zijn, als je daar naar kijkt lijkt het helemaal niet versneld maar is het wel verstandig om te kijken naar een ruitenwisser die in se verschillende intervaltijden heeft?

Het verbaast me ook een beetje dat ik bij de enige ben die dat bemerk (in de youtube comments is daar ook niks over terug te vinden). Al kan ik wel meegeven dat ik als autoliefhebber gedurende enkele jaren al honderden video's van dit genre heb bekeken, zo'n filmpjes vind ik echt zalig om naar te kijken, maar als ik aanvoel dat er aan bewerkt is, dan knap ik af.

't Is ook niet dat vanaf ik een filmpje zie waar er iets ongeloofelijks in te zien is dat ik meteen zal reageren met 'fake' of 'versneld' of ... Want we moeten eerlijk zijn, versneld of niet, het gaat hard en die man kan echt goed rijden.

Ik ga deze avond nog eens de beelden bekijken en aangeven waar ik vind dat het voor mij te snel gaat om nog natuurlijk te zijn, en eventueel vergelijken met bv. dat filmpje met de 964 (dus deze is m.i. niet versneld), want daar zie ik toch al verschillen met z'n andere filmpjes.
                                    Ik begrijp je wel, maar toch volg ik je niet. Als ik mezelf soms zie corrigeren op video, schrik ik ook van de snelheid waarmee dat soms (moet) gaa(n/t). Die ene video (ben circuitnaam vergeten) is in 2e en 3e, nogal wiedes dat de motor dan sneller in toeren klimt dan in 4e en 5e (video met de andere GT3 en de GT2 voorop). Ruitenwissersnelheid blijft altijd gelijk, hè, interval of niet (tenzij je hoge snelheid gebruikt, maar dat was daar zeker niet het geval). Als je kijkt naar z'n handbewegingen op "snelle" stukken, dan zie je ook eerder natuurlijke zaken dan versnelde zaken. In die video met de andere GT3 en de GT2 blijven de ruitenwissers continu op gelijk tempo gaan (zelfde tempo als de andere video's, ook als die waarvan je zegt dat 't niet versneld is).

Tot tegendeel bewezen is, en helaas zal dat nooit kunnen, volg ik je dan ook niet in je mening. Rijd 'es mee met iemand op circuit die met z'n kar à fond rijdt, en kijk dan 'es live naar de correcties die moeten gemaakt worden... Zeker zo'n GT3 à fond vereist gigantisch snelle en trefzekere correcties.

Maar nogmaals : 'k kan me vergissen!!
                                    Last edited by ; 06/03/2009, 18:57.

Comment

Ik begrijp je wel, maar toch volg ik je niet. Als ik mezelf soms zie corrigeren op video, schrik ik ook van de snelheid waarmee dat soms (moet) gaa(n/t). Die ene video (ben circuitnaam vergeten) is in 2e en 3e, nogal wiedes dat de motor dan sneller in toeren klimt dan in 4e en 5e (video met de andere GT3 en de GT2 voorop). Ruitenwissersnelheid blijft altijd gelijk, hè, interval of niet (tenzij je hoge snelheid gebruikt, maar dat was daar zeker niet het geval). Als je kijkt naar z'n handbewegingen op "snelle" stukken, dan zie je ook eerder natuurlijke zaken dan versnelde zaken. In die video met de andere GT3 en de GT2 blijven de ruitenwissers continu op gelijk tempo gaan (zelfde tempo als de andere video's, ook als die waarvan je zegt dat 't niet versneld is).

Tot tegendeel bewezen is, en helaas zal dat nooit kunnen, volg ik je dan ook niet in je mening. Rijd 'es mee met iemand op circuit die met z'n kar à fond rijdt, en kijk dan 'es live naar de correcties die moeten gemaakt worden... Zeker zo'n GT3 à fond vereist gigantisch snelle en trefzekere correcties.

Maar nogmaals : 'k kan me vergissen!!
                                      Het is inderdaad moeilijk te bewijzen, maar hoedanook, ik blijf genieten van z'n filmpjes waar ik dat onnatuurlijk gevoel niet heb (misschien rijdt hij daar iets rustiger ... ook ík kan me natuurlijk vergissen )

Ik ga ook eens werk maken om mee te rijden met iemand op circuit. Een snelle GT3 à fond of een gechipte 120d op de limiet, 't kan me nog allemaal zeer bekoren.

Comment

• sleeperke

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Ma da geluid

Geschift vet

Comment

Working...
                                          X