Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k weet niet of het al gepost is maar wat komt er hier allemaal voorbijgereden

THis is the cars and coffee meet on may 26 2007one of the highlights was the carrera gt and the mazda KABURA CONCEPT car. plus horn honking awooga!! the c6 Z...

Comment

• FD3S 4 Rotor
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het zijn vooral de laatste seconde die ongelooflijk zijn, wat een snelheid, wat een sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
        Zulken mensen mogen ze van mij direct levenslang hun rijbewijs afnemen!! Wat em daar doet is supergevaarlijk, niet alleen voor zichzelf maar ook voor alle andere weggebruikers. Van mijn part mogen ze hem alles verbieden wat een motor heeft.
        Ik kan er niet genoeg op hameren, als je wil de kloon uithangen ga dan op circuit gaan rijden.
        op een gegeven moment doet iemand met een skoda superb de deur effe dicht voor hem.
        daar zal em wel even verschoten zijn.

hoop ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Nuja " knap "

Tis wel geschift wat deze kerel met zijn 330d doet ...

http://www.autoblog.nl/archive/2007/...cing#post-9596
          Dit is echt crimineel. Dit soort toestanden horen gewoon niet thuis op de openbare weg. Ik wil hier niet met het vingertje staan wijzen, maar dit gaat er toch echt over. Moesten ze hem pakken mogen ze voor mijn part gerust zijn auto in beslag nemen want vroeg of laat sleurt hij eens een onschuldige mee in zijn waanzin.

Comment

• *moraalriddermodus on*

Zeik zeik, bla bla, wat die kerel doet in zijn BMW is echt geschit, Brabbelbrabbel!

*moraalriddermodus off*

Bevoegde personen = de politie

Die mensen hebben het recht om hem te veroordelen/terecht te wijzen/bestraffen/ etc etc.

Voor de rest rijdt iedereen toch hoe hij wil, nee? En wie zijn wij (= ik, jij, u, zij, hij) om daar iets over te zeggen als we géén bevoegd persoon zijn?

Juist. Niks. Niemendal. Nadda. Noppes (ik incluis, hé )

No personal ofens toe eniebodie
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• S2000 @ Spa: met geen zo'n ideaal rijgedrag

S2000 à Spa Duez Day 12 mai 2007, dérapages, travers, têtes à queue, sorties de piste et dépassements...

edit:

en de afloop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                S2000 @ Spa: met geen zo'n ideaal rijgedrag

S2000 à Spa Duez Day 12 mai 2007, dérapages, travers, têtes à queue, sorties de piste et dépassements...

edit:

en de afloop
                Jongens toch, hoeveel keer kan je een bocht verkeerd inschatten. Telkens komt hij met te hoge snelheid aan, waarschijnlek nog remmen half in de bocht en dan gaat de achterkant natuurlijk uitbreken.

Over de curbs in het nat, iets wat je nooit doet.

Haalt toch wel gevaarlijk in, en dat op een natte baan.

Hoe dat em het zolang heeft volgehouden zonder iets te raken begrijp ik niet.

Comment

• Ronduit een gevaar op 't circuit, die moesten ze er meteen afhalen IMO

Comment

Hilarisch

Als uw ton begint te bewegen, dan weet je dat je in een krachtige wagen zit

Comment

Fuck wa een idioten, ze lachen er nog wat mee maar achter hun zitte nog auto's. Ongeloofelijk dat ze die hebben laten verderrijden!!

Comment

edit:

en de afloop

Die kerel past nieuwe zelf-uitgevonden race-principes toe zeker? Zo snel mogelijk in de bocht, en zo traag mogelijk er uit, als hij er al uitkomt natuurlijk.

Die ferrari 360(ik denk toch dat het een 360 is) waar hij een tijdje achterhangt klinkt anders wel hemels en verschrikkelijk luid.

Comment

• goed bezig met dien S2000
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wat een strontnaab!

Fysica tarten en de drift-held spelen doe je op een leeg circuit. Niet op een trackday. Hopelijk heeftie z'n lesje geleerd ! Jammer van de S2000...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xime Bekijk Berichten
                              'k weet niet of het al gepost is maar wat komt er hier allemaal voorbijgereden

http://www.youtube.com/watch?v=kspQwUpVbJU
                              Whaa zalig, was al aan het wachten op een slippertje (driftend de bocht door), maar geen enkele die het zich echt geriskeerd heeft (wsl met al die toeschouwers).
                              Juist die met de Mustang (heel efkes maar) en die met de Corvette (begon er op te trekken).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                op een gegeven moment doet iemand met een skoda superb de deur effe dicht voor hem.
                                daar zal em wel even verschoten zijn.

hoop ik.
                                Ik moet me zo dikwijls kwaad maken in het verkeer, ik zie dagelijks mensen gevaarlijke toeren uithalen, wat ik dan doe is tuten en met mijn lichten flikkeren tot ze er zot van worden (meestal trekken ze dan een b*kkes tot tegen de grond). Die met zijn Skoda zal het ook even teveel van het goede gevonden hebben enja dan doe je soms ook domme dingen.

Gisteren ging er mij nog iemand over, wat die gast niet wist is dat de baan iets bergop ging en dat je de tegenliggers niet ziet afkomen, kon zich nog net op tijd voor mijn auto zwieren! Had ik een beetje gas bijgegeven terwijl die overging ja dan had hem wsl wat voorgehad, en ik miss ook... Ben deze keer hoffelijk geweest en gas geminderd, flikkeren en tuteren heb ik toen gelaten aangezien donker en nog vele tegenliggers, wou die mensen ni verblinden .
                                Last edited by ; 03/06/2007, 11:41.

Comment

• Beetje stommeling dien met zijne S2000.

Al vind ik dat ie in het begin wel enkele "mooie" driftjes doet. Maar de manier waarop hij de bochten induikt en uitkomt is wel hilarisch!

Comment

• Was die dag op Spa... die kon er idd wat van
                                    maar het lag dan ook spekglad. Het aantal spins dat ik gezien heb is ontelbaar. Ik die dag in een RWD auto kruipen, NO way

Comment

Dat ding zal dan nog een paar seconden trager zijn geworden ook met starten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Ronduit een gevaar op 't circuit, die moesten ze er meteen afhalen IMO
                                        Ja, geen mededogen met dit soort beunen
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                        X