Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Cars and coffee best of (slower than most)october 20, 2007, november 24, 2007, december 15 2007 and december 29, 2007"i must be dreaming" by Frou Frou"Rain i...
cars and coffee may 19 07-oops i forgot to put the SLR in the vid:( LISTEN to the ford gt rev to redline at the very end of the video. sounds amazing. and it...
Wat ik zalig vind, is dat ik me goed herken (in zekere zin) in die Tim : als 't 'm niet aanstaat, dan zegt 'ie 't ook (in plaats van het te verbloemen en aldus toch nog zijn broodheren-autoconstructeurs niet tegen de schenen te schoppen), en 'ie gaat zich dan ook concentreren op de dingen die 'm 't hardste opvallen. Ik ben ook zo. Zeer emotionele tests, dus, en ondanks het feit dat ze zeer focussed zijn (op ofwel goeie zaken ofwel slechte zaken), en dat 'ie uiteraard test en evalueert naar zijn standaarden en wensen, toch ook meer dan voldoende objectief ... iets wat b.v. hier op dit forum, als het een forummer is die 't zo doet, meteen onthaald wordt op "bevooroordeeld" en "niks objectief" en weet ik nog wat allemaal.
Tim
Ben teleurgesteld in de Maserati, ik reed de gewone GranTurismo al 'es (dit was een S hier, niet?), en de eerste indruk die ik kreeg op 't salon van Genève 2 jaar terug (matige afwerking, te groot/ruim om een sportwagenfeeling te geven, naar mijn mening toen z'n pijlen richtend op heerschappen van 55 jaar en ouder die een auto willen met de looks van een sportwagen maar die rijdt als een comfy limousine) werd door de testrit niet ongedaan gemaakt. Sure : op de openbare weg een dijk van een ding om mee te rijden, maar duidelijk geen sportieve ambities.
Dat van de Mercedes verrast me, de SL 63 AMG wordt getest als een fantastisch rijdende auto, de eerste écht goeie/sportieve SL sinds jaren. Zou die AMG dan een zodanig andere afstelling en electronische sturing meekrijgen, en de gewone SL's dus nog het karakter van vroeger (= cruiiser en reisauto voor twee) behouden hebben?
Op 0:50, die Mustang .. bleke Willy vertel ons wat erin zit en eraan hangt! Die sound...
Ford GT op 2:10 zalige kleurencombo.
Spinnekop op 2:20 (wordt niet gefilmd )
CSL op 2:35 klinkt ook yummie (vooral intake sound dan, uitlaatsound is vele minder)
Murcie op 3:00 doet die Ferrari's ervoor toch wel effe verbleken qua sound. Klinkt als de hellehond die huilt wegens verbeten tandpijn ... scary!
En die twee 360 CS'en klinken beter dan de F430, en die F430 ervoor met andere uitlaten (metaalachtige sound) klonk minder mooi dan stock. (allez, mijn gedacht hé)
6:05
6:22 Vanquish, jaaa mooi
6:30 : WTF ?!? Is dat de echte? en die sound daaamn
op 0:50.. die GT500 heeft zoals je wel weet een 5.4 liter V8 met supercharger (min of meer zelfde blok als in Ford GT).. uitlaatlijn (headers en dergelijke) kan ik onmogelijk horen..kan echt vanalles zijn
De twee samen mag, maar dan krijg je strafstudie op Zolder. En dat al een kwart van de mensen die je passeert naar je omkijkt, vind ik al méér dan voldoende, ik hoef niet door iedereen gehoord en dus gezien te worden...
Tenzij er klepjes-spul bestaat die 'm op knopdruk zo goed als zonder dempers zet, maar 'm met gesloten kleppen wel even stil maakt als stock ... dat zou 'k wel nog willen.
Tenzij er klepjes-spul bestaat die 'm op knopdruk zo goed als zonder dempers zet, maar 'm met gesloten kleppen wel even stil maakt als stock ... dat zou 'k wel nog willen.
ik ken iemand die dat jaren geleden eens gebricoleerd heeft op een brommer. Was nogal onderhevig aan sleet herinner ik me en heeft er nooit lang op gestaan.
Dat kan natuurlijk ook aan de bricolage gelegen hebben
"If your craving more power from your GT Supercar, Whipple has the answer. Get the industries largest, most efficient and latest designed twin-screw supercharger available today. The new Whipple system can produce incredible power levels with stock 5.4L GT engines as well as highly modified engines. The revolutionary new W210ax compressor has the ability to run nearly 30lbs of boost (engine modifications required) for unheralded performance."
Het ding heeft meer longinhoud dan de bovengemiddelde Europese auto.
Comment