Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lols mizzzzizzzipi

Comment

• leuke geluidjes

Cars and coffee best of (slower than most)october 20, 2007, november 24, 2007, december 15 2007 and december 29, 2007"i must be dreaming" by Frou Frou"Rain i...

jammer van de muziek, soms

edit: deze is beter
      cars and coffee may 19 07-oops i forgot to put the SLR in the vid:( LISTEN to the ford gt rev to redline at the very end of the video. sounds amazing. and it...
      Last edited by ; 05/11/2008, 08:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Verrassende test!

Wat ik zalig vind, is dat ik me goed herken (in zekere zin) in die Tim : als 't 'm niet aanstaat, dan zegt 'ie 't ook (in plaats van het te verbloemen en aldus toch nog zijn broodheren-autoconstructeurs niet tegen de schenen te schoppen), en 'ie gaat zich dan ook concentreren op de dingen die 'm 't hardste opvallen. Ik ben ook zo. Zeer emotionele tests, dus, en ondanks het feit dat ze zeer focussed zijn (op ofwel goeie zaken ofwel slechte zaken), en dat 'ie uiteraard test en evalueert naar zijn standaarden en wensen, toch ook meer dan voldoende objectief ... iets wat b.v. hier op dit forum, als het een forummer is die 't zo doet, meteen onthaald wordt op "bevooroordeeld" en "niks objectief" en weet ik nog wat allemaal.

Tim

Ben teleurgesteld in de Maserati, ik reed de gewone GranTurismo al 'es (dit was een S hier, niet?), en de eerste indruk die ik kreeg op 't salon van Genève 2 jaar terug (matige afwerking, te groot/ruim om een sportwagenfeeling te geven, naar mijn mening toen z'n pijlen richtend op heerschappen van 55 jaar en ouder die een auto willen met de looks van een sportwagen maar die rijdt als een comfy limousine) werd door de testrit niet ongedaan gemaakt. Sure : op de openbare weg een dijk van een ding om mee te rijden, maar duidelijk geen sportieve ambities.

Dat van de Mercedes verrast me, de SL 63 AMG wordt getest als een fantastisch rijdende auto, de eerste écht goeie/sportieve SL sinds jaren. Zou die AMG dan een zodanig andere afstelling en electronische sturing meekrijgen, en de gewone SL's dus nog het karakter van vroeger (= cruiiser en reisauto voor twee) behouden hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Op 0:50, die Mustang .. bleke Willy vertel ons wat erin zit en eraan hangt! Die sound...

Ford GT op 2:10 zalige kleurencombo.

Spinnekop op 2:20 (wordt niet gefilmd )

CSL op 2:35 klinkt ook yummie (vooral intake sound dan, uitlaatsound is vele minder)

Murcie op 3:00 doet die Ferrari's ervoor toch wel effe verbleken qua sound. Klinkt als de hellehond die huilt wegens verbeten tandpijn ... scary!

En die twee 360 CS'en klinken beter dan de F430, en die F430 ervoor met andere uitlaten (metaalachtige sound) klonk minder mooi dan stock. (allez, mijn gedacht hé)

6:05

6:22 Vanquish, jaaa mooi

6:30 : WTF ?!? Is dat de echte? en die sound daaamn

7:22 + 7:50 + 8:40 very yummie (Lambo's klinken toch écht goed)

8:50 (echt verliefd op die kar, daaamn)

9:32 again !

Comment

• gTa

op 0:50.. die GT500 heeft zoals je wel weet een 5.4 liter V8 met supercharger (min of meer zelfde blok als in Ford GT).. uitlaatlijn (headers en dergelijke) kan ik onmogelijk horen..kan echt vanalles zijn

Comment

• De GT's in dat filmpje zijn véél te stil naar m'n goesting.

Comment

• dat is snel opgelost

ik vind de standaard sound wel mooi, maar 't kan veel beter

Comment

• Ik wil dat eens horen met open uitlaat, m'n zoektocht heeft nog niks opgeleverd...

Comment

• Dat moet niet te luid zijn.

Knappe sound > luide sound.

De twee samen mag, maar dan krijg je strafstudie op Zolder. En dat al een kwart van de mensen die je passeert naar je omkijkt, vind ik al méér dan voldoende, ik hoef niet door iedereen gehoord en dus gezien te worden...

Tenzij er klepjes-spul bestaat die 'm op knopdruk zo goed als zonder dempers zet, maar 'm met gesloten kleppen wel even stil maakt als stock ... dat zou 'k wel nog willen.

Comment

• Idd... té luid is niet mooi vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Tenzij er klepjes-spul bestaat die 'm op knopdruk zo goed als zonder dempers zet, maar 'm met gesloten kleppen wel even stil maakt als stock ... dat zou 'k wel nog willen.
                        ik ken iemand die dat jaren geleden eens gebricoleerd heeft op een brommer. Was nogal onderhevig aan sleet herinner ik me en heeft er nooit lang op gestaan.
                        Dat kan natuurlijk ook aan de bricolage gelegen hebben

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Helemaaal niet verkeerd zou 'k zo zeggen.

Comment

• 't is bezig met downloaden...

Comment

• Bah, twin turbo...
                              Liever Whipple, ook al is hij 'trager'. (lees: minder astronomisch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Bah, twin turbo...
                                Liever Whipple, ook al is hij 'trager'. (lees: minder astronomisch)
                                Ik heb hetzelfde gevoel.

Liever de stock compressor wat spicen, en hier en daar wat gedoe erbij, dan turbo's.

Heffner's b.v. biedt 200 hp extra voor 10k $. Dat is eigenlijk peanuts. Geiger rekent voor dik 150 pk extra zo'n kleine 30k €.
                                Last edited by ; 05/11/2008, 19:54.

Comment

• ik heb het ook niet echt op die turbo's.. daar hoort gewoon een blower op..

Comment

• "If your craving more power from your GT Supercar, Whipple has the answer. Get the industries largest, most efficient and latest designed twin-screw supercharger available today. The new Whipple system can produce incredible power levels with stock 5.4L GT engines as well as highly modified engines. The revolutionary new W210ax compressor has the ability to run nearly 30lbs of boost (engine modifications required) for unheralded performance."

Het ding heeft meer longinhoud dan de bovengemiddelde Europese auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                      http://www.garagetv.be/video-galerij...n_op_file.aspx

Pffff. Vooral omdat het waarschijnlijk door die cameraploeg kwam. Kan me goed voorstellen dat die kerel naar boven aan het kijken was.
                                      Pfff. Zo'n filmpkes kunnen ze hier in België alle dagen maken, en meestentijds nog wel met vrachtwagens, véééél spectaculairder.

Comment

• Een stoof moet roeten

+ YouTube Video

Comment

• Hoe vet

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X