Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
"Pijnlijk" op meerdere punten ('k ga echter m'n smoel houden, op 't gevaar af om weer voor volslagen idioot verweten te worden, of de toorn van enkelen op de hals te halen. )
Zie die kerel in die NSX-R werken, daaaamn zo zalig. Respect voor de stuurmanskunst!
Maar ook respect voor de GT-R, en véél. Met ruime voorsprong de snelste, en de concurrenten zijn nochtans geen klein bier.
http://video.google.com/videosearch?...emb=0&start=10
Niet knap, maar ik vraag me af wat voor auto dit is. Klinkt als een Honda Type R maar het interieur is anders, en er staat een of ander Chinees logo op. Ik zou het echt niet weten, maar het is wel iets snel. Ik vermoed 4 cilinder en FWD.
Edit: ik heb het gevonden, het blijkt een Roewe 550 te zijn. Ik vraag me wel af welke motor er dan inzit.
Edit 2: De motor is een 1.8 turbo blijkbaar met 160 BHP. Dat gaat goed vooruit!
Comment