Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
    Ik moet hier toch eens vaker wat intelligente posts plaatsen op het forum, mijn limburgse afkomst doet mensen denken...

Tot zover de zware offtopic..
    Allé, allé niet zo negatief éh ? Als ne Limburger gelijk heeft dan krijgt hij gelijk zoals alle normale mensen....
    (Ik wist zelfs niet dat je Limburger was. Had vroeger ne collega die ook uit Limburg afkomstig was en dat was den tofste "pei" die ik ooit ben tegengekomen. Gelieve speciale aandacht en dank te besteden aan het feit dat ik gezegd heb "uit Limburg" en dus niet het populaire, veel gebruikte maar o zo tegen Limburgers' borst stotende "uit DE Limburg" )

Comment

• Sjefke en zijn vader uit Limburg gaan naar zee. Sjefke zit met de verrekijker te kijken en zegt tegen zijn vader: "Wat is dat, pa?"
      Vader pakt de verrekijker en kijkt: "Dat is een vrachtschip..." "Hoe spel je dat pa?" vraagt Sjefke.
      "v-r-a-c-h-t-s-c-h-i-p" Sjefke pakt de verrekijker weer en zegt: "Wat is dat daar, pa?" "Dat is een hovercraft..." "Hoe spel je dat pa?"
      vraagt Sjefke weer. Vader pakt de verrekijker, kijkt, en zegt: "Oh, het is toch een vrachtschip."

vrij slechte mop maar ik vond ze wel goed gezien de laatste posts hier J/K hè

Comment

• http://flickr.com/photos/lieve/830114111/

Last edited by ; 25/07/2007, 14:52.

Comment

• 2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• En nog eens de Boys On Wheels

Music Clip from a Norwegian TV show.. The Boys on Wheels are back.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              En nog eens de Boys On Wheels

Music Clip from a Norwegian TV show.. The Boys on Wheels are back.

Komaan daar lach je niet mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Komaan daar lach je niet mee...
                BAHAHAHA neergaan

Wat een retards

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  Twie brusseleirs zen op stap in de midi, en in iene kie zeit den iene teige den andere:

"'k Geluuf da 'k 't schaait em, 'k goen ee in dei kafei binne springe, want annes es 't in man broek !"

Zanne copain : "Haaft a leever nog e wa d'in tot de volgende stammenei,

wantdaddes ee 'n boegnoellekafei [=vreemdelingencafé].

Bon, zanne copain kan ni wachte, en ei goet toch binne.

Twie meneute loeter komt 'em boeite met twie blaa uuge en nen blootnuis.

"Awel pa, wadedde ga vui . hedde doe eet miszeit ?"

"Mo neie, miljaardedjuu, 'k zaain binne gegoen en 'k hem just gevroegd,

......ma'k kakke ?"

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  *kuch*

wat je humor noemt he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    Sjefke en zijn vader uit Limburg gaan naar zee. Sjefke zit met de verrekijker te kijken en zegt tegen zijn vader: "Wat is dat, pa?"
                    Vader pakt de verrekijker en kijkt: "Dat is een vrachtschip..." "Hoe spel je dat pa?" vraagt Sjefke.
                    "v-r-a-c-h-t-s-c-h-i-p" Sjefke pakt de verrekijker weer en zegt: "Wat is dat daar, pa?" "Dat is een hovercraft..." "Hoe spel je dat pa?"
                    vraagt Sjefke weer. Vader pakt de verrekijker, kijkt, en zegt: "Oh, het is toch een vrachtschip."

vrij slechte mop maar ik vond ze wel goed gezien de laatste posts hier J/K hè
                    Heb vroeger ook eens zo'n vrij slechte mop gehoord over Sjefke en zijn vader die aan zee waren. Ze wilden gaan zwemmen maar hadden geen zwembroek bij, dus zei Sjefke zijn vader,"dan gaan we maar zwemmen in ons onderbroek", ze ontkleedden zich dus op het strand en terwijl ze naar het water liepen, vader op kop, riep Sjefke "Pa, ge hebt uw onderbroek verkeerd aan" waarop z'n vader antwoordde "Ah ja ? Met de fly vanachter of wat ??" waarop Sjefke "Neen, met de str... naar buiten"

Ge ziet het éh, een vrij slechte en al met nen baard van hier tot ginder (voor mij tenminste).

Comment

• Vermits moppen met Brusselaars "in" zijn hier nog eentje die me te binnen schoot met de mop van Tuscani te lezen, ze is wel uit de oude trommel en misschien al overbekend.

Dus twee ketjes zijn op zwier en als ze alletwee al een goei bees aan hebben zegt den ene tegen den andere, toen hij terugkwam van het wc, "seg Jef, da es hie nogal an boîte seg, hie staat an WC in gaat (goud)" de Jef wil dat niet geloven en hij gaat ook ne keer zien, als hij terugkomt kan hij alleen maar beamen wat zijne maat al gezegd had, meer zelfs, hij zegt dat hij er ne keer op gezeten heeft en zijn grote commisse gedaan heeft maar dat hij daarna de "chasse" niet vond om door te spoelen. Soit, ze drinken nog wat pinten en een half uur later of zo gaat dien baas ook eens naar het wc, na twee minuten komt hij, witgloeiend van colère, terug het café binnengestormd en roep "als ik de smeerl.. vind die in mijnen bombardon gescheten heeft zal 't zijnen besten dag niet zijn".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        wat je humor noemt he!
                        Alles wat VB'ers belachelijk maakt is voor mij humor..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          Heb vroeger ook eens zo'n vrij slechte mop gehoord over Sjefke en zijn vader die aan zee waren. Ze wilden gaan zwemmen maar hadden geen zwembroek bij, dus zei Sjefke zijn vader,"dan gaan we maar zwemmen in ons onderbroek", ze ontkleedden zich dus op het strand en terwijl ze naar het water liepen, vader op kop, riep Sjefke "Pa, ge hebt uw onderbroek verkeerd aan" waarop z'n vader antwoordde "Ah ja ? Met de fly vanachter of wat ??" waarop Sjefke "Neen, met de str... naar buiten"

Ge ziet het éh, een vrij slechte en al met nen baard van hier tot ginder (voor mij tenminste).
                          zo slecht was de mijne dan nog niet

die in je andere post is wel geweldig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                            zo slecht was de mijne dan nog niet

'k Had u verwittigd, maar nee, toch moeten lezen éh ????

Comment

• What's wrong with this car?
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• goed gevonden eigenlijk maar klein vraagje, is youtube nu ook nederlands geworden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Comment

• weet iemand waar dat topic is van die diarreekleurige getunede opel corsa die te koop stond?, ik vond dat altijd zalig om te lezen

Comment

• bwahahahaha uber ninja

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Je gaat naar een match, drink wat teveel en gaat groggy op je stoeltje. Alleen jammer dat je net op het groot scherm te zien bent:

Comment

• zalig

Comment

Working...
                                          X