Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoe vraag je je baas heel subtiel om opslag? wel dat doe je zo:

je schrijft gewoon een briefje naar de directeur:

B€st€ H€€r Dir€ct€ur,

In dit l€v€n mo€t m€n $om$ priorit€iten kunn€n st€ll€n.

Ik d€nk dat u zich z€€r go€d d€ nod€n €n d€ w€ns€n van uw w€rkn€m€r$ kan inb€€ld€n.

Wij b€di€nd€ €n arb€id€r$ $am€n h€bb€n altijd op d€ br€s g€staan voor d€ b€lang€n van on$ b€drijf.

Ik b€n €r z€€r z€k€r van dat u p€rf€ct zal begrijp€n wat ik m€€n t€ b€do€l€n €n ik hoop dat ik w€ldra van u zal hor€n.

M€t w€lg€m€€nd€ €n opr€cht€ gro€t€n.

€rn€st $ch€v€rn€€ls,

wat zal de directeur antwoorden?

dit natuurlijk:

Geachte MeNEEr ScheverNEEls,

Naar aanleiding van uw brief NEEm ik de vrijheid u te antwoorden dat onze onderNEEming in deze
    moeilijke economischte tijden NEEderig moet blijven. De beheerraad NEEmt dus de beslissing
    om onze perspectieven bij te stellen en vooral de vooropgezette winstNEEmingen naar onder bij te stellen.

Zoals de oude spreuk zegt : "zelfs op het einde van de winter kan het hard sNEEwen.." wat dus in
    feite betekent dat men tevreden moet zijn met wat men krijgt, en niet met wat men NEEmt.

Gelieve dit niet al te persoonlijk te NEEmen.

NOrbert NEEls,

Directeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      Euh ... Fast Ace is homo ?

ik hoop wel degelijk 2 echtgenoten want als er 4 echtgenoten genoten hebben ... u know ...
      Nope, sorry...

Twee echtgenoten + twee echtgenotes = vier echtelieden oftewel vier echtgenoten...

Comment

• Twee vrienden zitten op café en drinken gezellig een pintje

Zegt de Karel ineens :" Ik geloof dat ik mij van mijn vrouw ga laten scheiden."

"Waarom ? " vraagt de Jan

"Wel het is nu al bijkans drie maand dat ons Marie niet meer tegen mij spreekt" antwoordt de Karel

De Jan drinkt eens van zijn pint , denkt een tijdje na en zegt dan:

"Karel voor dat je een beslissing neemt overweeg het toch nog eens goed want zo een vrouw vindt ge niet gemakkelijk."

Comment

• najib amhali ( shoarma )
          blijft een zalig stukske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
            Twee vrienden zitten op café en drinken gezellig een pintje

Zegt de Karel ineens :" Ik geloof dat ik mij van mijn vrouw ga laten scheiden."

"Waarom ? " vraagt de Jan

"Wel het is nu al bijkans drie maand dat ons Marie niet meer tegen mij spreekt" antwoordt de Karel

De Jan drinkt eens van zijn pint , denkt een tijdje na en zegt dan:

"Karel voor dat je een beslissing neemt overweeg het toch nog eens goed want zo een vrouw vindt ge niet gemakkelijk."

Nora!

Comment

• The European Commission have just announced an agreement whereby English will be the official language of the EU, rather than German, which was the other possibility. As part of the negotiations, under due influence by the large auto company BMW, Her Majesty's Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a 5 year phase in plan that would be known as "EuroEnglish":

In the first year, "s" will replace the soft "c". Sertainly, this will make the sivil sevants jump with joy. The hard "c" will be dropped in favour of the "k". This should klear up konfusion and keyboards kan have one less letter.

There will be growing publik enthusiasm in the sekond year, when the troublesome "ph" will be replaced with the "f". This will make words like "fotograf" 20% shorter.

In the 3rd year, publik akseptanse of the new spelling kan be expekted to reach the stage where more komplikated changes are possible. Governments will enkorage the removal of double letters, which have always ben a deterent to akurate speling. Also, al will agre that the horible mes of the silent "e"s and "ea"s in the language is digraseful, and they should go away.

By the 4th yer, peopl wil be reseptiv to steps such as replasing "th" with "z" and "w" with "v". During ze fifz yer, ze unesasary "o" kan be dropd from vords kontaining "ou" and similar changes vud of kors be aplid to ozer kombinations of leters.

After zis fifz yer, ve vil hav a reli sensibl riten styl. Zer vil be no mor trubls or difikultis and evrivun vil find it ezi tu understand ech ozer.

ZE DREM VIL FINALI KUM TRU!

BMW VIL RULE ZE VORLD!

Comment

• Vorige maand hield de V.N. een wereldwijde opiniepeiling. Ze stelden maar één vraag, namelijk:

“Wilt u alstublieft uw eerlijke mening willen geven over de oplossing voor het tekort aan voedsel in de rest van de wereld?”

Deze peiling is jammerlijk mislukt, want:

*In Afrika wisten ze niet wat “voedsel” was.
                *In Oost-Europa wisten ze niet wat “eerlijk” was.
                *In West-Europa wisten ze niet wat “tekort” was.
                *In China wisten niet wat “mening” was.
                *In het Midden-Oosten wisten ze niet wat een “oplossing” was.
                *In Zuid-Amerika wisten ze niet wat “alstublieft” was.
                *In de V.S. wisten ze niet wat “de rest van de wereld” was.

Comment

• Als dat geen geluk hebben is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten

Buzze!
                    Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                      of juist pech, die wou gwn zelfmoord plegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                        Vorige maand hield de V.N. een wereldwijde opiniepeiling. Ze stelden maar één vraag, namelijk:

“Wilt u alstublieft uw eerlijke mening willen geven over de oplossing voor het tekort aan voedsel in de rest van de wereld?”

Deze peiling is jammerlijk mislukt, want:

*In Afrika wisten ze niet wat “voedsel” was.
                        *In Oost-Europa wisten ze niet wat “eerlijk” was.
                        *In West-Europa wisten ze niet wat “tekort” was.
                        *In China wisten niet wat “mening” was.
                        *In het Midden-Oosten wisten ze niet wat een “oplossing” was.
                        *In Zuid-Amerika wisten ze niet wat “alstublieft” was.
                        *In de V.S. wisten ze niet wat “de rest van de wereld” was.

so true

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                          najib amhali ( shoarma )
                          blijft een zalig stukske

Najib Amhali vind ik echt goed!

De manier waarop die soms iets brengt!

Comment

• nog een paar goeie!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                nog een paar goeie!

http://www.youtube.com/watch?v=5TsJ3...elated&search=

Héérlijk gewoon!

Comment

• HILARISCH

Arab Skating Sandals

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 18/07/2007, 23:56.

Comment

Working...
                                        X