Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Je kent de slogan wel: "Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!"
      Is blijkbaar niet zo makkelijk uit te spreken..

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
        Je kent de slogan wel: "Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!"
        Is blijkbaar niet zo makkelijk uit te spreken..

+ YouTube Video
        zalig
        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
          Bert Kruismans?? Vind je die goed?
          Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
          Jep, ooit al live show geweest? Subliem gewoon!
          Da's er ene van bij ons in Aalst en we zijn 'm live gaan bekijken en toen haalde ie de plaatselijke politiek erdoor vlak voor de verkiezingen én met een Aalsters accent... twas geweldig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Da's er ene van bij ons in Aalst en we zijn 'm live gaan bekijken en toen haalde ie de plaatselijke politiek erdoor vlak voor de verkiezingen én met een Aalsters accent... twas geweldig
            Bert Kruismans, Bert Vandencruysse, is afkomstig uit Sint Katherina Lombeek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              LMAO

Comment

• schitterende Bush-imitatie:

Hilarious impression of George W. Bush and Bill Clinton

Comment

• zeg niet te gauw....

Antwerpen is't Stad
                  en al de rest is parking!!

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• das lef hebben

Antwerpen is't Stad

Comment

• Als ge dat nu nog niet hangen

(foto met handtas aan spiegel)
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            schitterende Bush-imitatie:

deze is ook best grappig

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• + YouTube Video

te zalig
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub
                                Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek.
                                Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.

MAN: "Hallo"
                                VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
                                MAN: "Ja"
                                VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
                                MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen."
                                VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe 2008 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."
                                MAN: "Hoeveel kost ie?"
                                VROUW: " 80.000 euro"
                                MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen."
                                VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog een ding . het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."
                                MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900.000 euro."
                                VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"
                                MAN: "Doei, ik hou ook van jou."

De man hangt op ...
                                De andere mannen in de kleedkamer kijken vol verbazing naar hem.

Dan vraagt hij ;

"Weet iemand van wie deze GSM is?

Comment

• Twee Marokkanen rijden met een oud motoke op de E313, richting Antwerpen.

Iets na Hasselt valt da motoke in panne.

Ze duwen de moto tot op een parking en beginnen eraan te prutsen.

Wat later stopt een vrachtwagen met een Poolse trucker aan het stuur op de parking.

De Marokkanen vragen hem of hij hen geen lift kan geven tot in Antwerpen.

"Ja maar, zegt de Pool, heel mijn oplegger zit vol paletten met oefenballen bestemd voor het revalidatiecentrum van het UZ van Antwerpen, daar kunnen jullie niet meer bij".

Hij trekt de achterdeur van de oplegger open en, inderdaad, heel de vloer staat vol paletten met bruine medecine balls van 5 kilo.

Na wat gediscussieer geeft de Poolse trucker toe en laat de Marokkanen, met motorke en al in zijn oplegger kruipen.

Met al dat gedoe heeft de trucker heel wat tijd verloren en hij geeft flik gas.

Hij is nog maar pas het klaverblad van Lummen voorbij of een zwaantje steekt hem voor en stuurt hem naar de pechstrook. Het zwaantje vraagt hem wat er in godsnaam zo dringend kan zijn dat hij tegen zo een snelheid over de snelweg rijdt. De Pool heeft het ondertussen danig op de zenuwen gekregen en, om het zwaantje te treiteren, zegt dat hij eieren uit Marokko vervoert en dat als hij nog lang opgehouden wordt, dat hij vreest dat ze bedorven gaan raken.

Het zwaantje gelooft het maar half en trekt even de deur open van de oplegger.

Hij smijt de deur onmiddellijk weer dicht en begint als een bezetenen de centrale op te roepen om te vragen dringend alle beschikbare manschappen naar hem toe te sturen.

De agent in de centrale vraagt wat er aan de hand is, waarom hij zoveel versterking nodig heeft. "Ik heb juist een lading Marokkaneneieren onderschept, roept hij, er zijn er nog maar twee uitgebroed, maar ze hebben al een moto gestolen".

Comment

• Een man met autopech komt bij een boerderij en vraagt aan de boer of hij mag blijven slapen.

"Dat is goed," zegt de boer, "maar dan moet je bij mijn vrouw slapen, want ik heb maar één bed.

Ik slaap zelf wel op de bank."

De volgende morgen vraagt de boer of de man goed geslapen heeft. "Och dat ging wel.

Maar wat heeft jouw vrouw koude voeten!"

"Dat zal," zegt de boer, "ze wordt om 11 uur begraven."

Comment

• Een ijsbier die wat fun wil maken

+ YouTube Video

Comment

• Hopelijk geen repost

+ YouTube Video
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                          Hopelijk geen repost

+ YouTube Video
                                          LOL check vorige pg. Denniske

Comment

Working...
                                          X