Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de tranen komen nog van mijn ogen af maar dit wil ik jullie niet langer onthouden:

Fartman:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
      de tranen komen nog van mijn ogen af maar dit wil ik jullie niet langer onthouden:

Fartman:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Enjoy this video of Mr. Methane. Believe me...it's not fake. :-)Big thanks to Mr. Methane for the Christmas-CD. ;-)

Zo zal beter zijn..
      tis echt gieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
        de tranen komen nog van mijn ogen af maar dit wil ik jullie niet langer onthouden:

Fartman:

+ YouTube Video
        ik kan ni meer, de tranen staan in mijn ogen en mijn nek doet zeer van het lachen

*BULDER*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          ik kan ni meer, de tranen staan in mijn ogen en mijn nek doet zeer van het lachen

*BULDER*

En deze dan : http://youtube.com/watch?v=Ul8EPe3zBDY
          ik kwam echt nie meer bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
            En deze dan : http://youtube.com/watch?v=Ul8EPe3zBDY
            ik kwam echt nie meer bij
            Die kamer moet echt super hard stinken, da kan nie anders

Comment

• In het vervolg van DIT is nu een nieuwe versie gekomen.
              + YouTube Video

Comment

• Die kerels gaan we tegenkomen op de voorjaarsmeeting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                  Die kerels gaan we tegenkomen op de voorjaarsmeeting
                  Kan goed zijn.
                  En bij een filmpje hoort natuurlijk ook reclame...

Comment

• vet filmke

Comment

• hah goei filmke... ik kan bijna niet wachten tot gta IV er is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                        hah goei filmke... ik kan bijna niet wachten tot gta IV er is
                        De 4de zal niet voor mij zijn, ps3 is pokke duur. Ik ben nu nog druk bezig met vice city stories en in de loop van het jaar komt er liberty city stories ook nog bij denk ik.
                        GTA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          De 4de zal niet voor mij zijn, ps3 is pokke duur. Ik ben nu nog druk bezig met vice city stories en in de loop van het jaar komt er liberty city stories ook nog bij denk ik.
                          GTA
                          PS3+GTA IV (NYC)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                            PS3+GTA IV (NYC)
                            Is het al geweten wanneer die uitkomt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                              maart geloof ik... kheb hem in september al besteld. ben blij dat ik bij de eerste zal zijn. kheb daardoor wel een GTA IV cristmas edition thuis toegestuurt gekregen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                    maart geloof ik... kheb hem in september al besteld. ben blij dat ik bij de eerste zal zijn. kheb daardoor wel een GTA IV cristmas edition thuis toegestuurt gekregen
                                    29 april

Comment

• + YouTube Video

Ik zie mij zo toch niet doen Vooral die middelste vind ik hilarisch

Comment

+ YouTube Video

verneuk es een lieke seg

Comment

+ YouTube Video

Dat er mensen zijn die zich op zo'n manier belachelijk durven maken
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X