Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Najib is zalig
een paar jaar geleden was die komen optredne in het CC van Beveren... wij moesten daar met de repertoirestudie verplicht naartoe...
en fack!! ik piste ver in mijn broek!
echt steengoed die gast!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenwel ja, hij is niet zo plaatsvervangend schaamtelijk als raf coppens... maar toch...pfffft, zeker als je zo'n hele schow op video moet bekijken...
Toon Hermans is gewoon zo lekker warm
Raf Coppens -->
wat een homo
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
Comment
-
mijn favoriet karakter van little britain...de schotse herbergier
jammer dat hij na het 1 seizoen als is verdwenen
+ YouTube Video
"I'm hard, yet soft, I'm coloured yet clear, I'm fuity and sweet, I'm jelly, what am I?"
+ YouTube Video
"if ye pass the scarecrow...yeve gone to farrr...."
+ YouTube Video
"lemondrizzle cake lemondrizzle cake...have ya any nuts!!!"
+ YouTube Video
"By day...it is bright...but by night..it is as black as a black man's cloack...
thats a window!"
+ YouTube Video
"i will take my magic money paper...
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenik vind youp van't hek echt helemaaaaaaal niet zo grappig..
maar als ik dat zeg krijg ik lappenOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenbwoa valt wel mee vind ik.
Heb ook liever Toon Hermans of Hans Teeuwen ofzo... maar soms is 'ie wel grappig.
Youp van't Hek is vooral grappig als je hollandse roots hebt. Anders snap je sommige puns niet, of zie je de juiste context niet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenComputer says no.Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten*hoest*Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVerkouden?
+ YouTube Video
Comment
Comment