Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Water in de carburator

Sylvia, de vrouw van Jan, valt de kamer binnen.
    "Jan, de auto is kapot. Er zit water in de carburator." zegt ze.
    "Water in de carburator? Je weet niet eens wat een carburator is. antwoordt Jan.
    "Toch is het waar. Er zit water in de carburator." verdedigt Sylvia.
    "Ok, Waar is de auto? Dan kan ik eens kijken." vraagt Jan
    "In de vijver"

Comment

• Wat zegt een moeder tegen haar blonde dochter als ze uitgaat?

Als je om twaalf uur nog niet in bed ligt, kom je maar thuis slapen.

Comment

• Op reis

Een dom blondje komt bij het inlichtingenloket van een grootwarenhuis.
        "Kan ik hier een reis boeken?" vraagt zij.
        "Natuurlijk, ons reisbureau is op de vierde verdieping."
        "Wilt U met de lift?"
        "Nee," zegt het domme blondje, "Met het vliegtuig."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
          Londen

Waarom is een blondje teleurgesteld als ze terugkomt van haar reisje naar Londen?
          Ze kwam erachter dat Big Ben een klok was!
          Toch niks teleurstellends? Het is nog een gigantische klok ook, dan moet ze toch aan haar trekken komen..

Comment

• Een dom blondje rijdt met 40 km/u over de E40 autosnelweg. Ze wordt tegen gehouden door de politie.
            "Wel mevrouw," vraagt de agent, ''waarom rijdt u zo traag? U weet toch dat de minimumsnelheid op een autosnelweg 70 km/u bedraagt?''
            ''Huh, ik dacht gewoon'', antwoordt het blondje, ''dat ik hier maar 40 mocht rijden, omdat hier overal zo van die 'E40' borden staan.''
            De man die naast het blondje zit, zit hevig te bibberen.
            "Wel vriend, wat heb jij nu?" vraagt de agent.
            "W-w-we komen n-n-net van d-d-de E313."

Comment

• Waarom gooien domme blondjes steeds de dobbelstenen tegen het plafond ?
              Wie het hoogst gooit mag beginnen .

Comment

• Hoe hou je een dom blondje een tijdje stil ?
                Neem een papiertje en schrijf aan weerskanten "zie ommezijde".

Comment

• Wat is een lijk achter een kast?
                  Een dom blondje dat gewonnen heeft met verstoppertje spelen.

Comment

• Waarom is een dom blondje nerveus op het toilet?
                    Omdat ze dan zelfs eens haar broek moet opendoen.

Comment

• Een blondine komt terug van haar werk en merkt dat er ingebroken is in haar flat. Volledig over haar toeren belt ze de hulpdienst 101.
                      De rijkswacht stuurt zo snel mogelijk een rijkswachter met een speurhond.
                      10 minuten later arriveert de rijkswachter met zijn hond en belt aan.
                      De blondine opent de deur, bekijkt de rijkswachter met hond en schreeuwt dan: "HOE IS HET MOGELIJK, IK BEL VOOR HULP EN DAN STUREN ZE ME EEN BLINDE RIJKSWACHTER. "

Comment

• Er staan twee domme blondjes elk aan een andere kant van de weg. Het ene blondje vraagt hoe kom ik aan de andere kant van de weg? Dommie zegt het andere blondje je staat toch al aan de andere kant!''

Comment

• Hoe weet je dat je een fax hebt gekregen van een dom blondje?
                          Er zit een postzegel op!

Comment

• Een dom blondje is bezig met bevallen en op het moment dat het hoofdje van haar baby te voorschijn komt, ziet de vroedvrouw dat de baby kroeshaar heeft. De vroedvrouw vraagt aan het blondje: "Heb je het met een neger gedaan?"
                            "Dat klopt, maar dat was maar één keer," antwoordt het domme blondje.
                            "Ja ja, maar één keer is genoeg!" zegt de vroedvrouw. Even later komt ook het rompje te voorschijn, dat helemaal geel blijkt. De vroedvrouw kijkt het blondje aan en vraagt: "Heb je het ook met een Chinees gedaan?"
                            "Dat klopt, maar dat was ook maar één keer," antwoordt het domme blondje.
                            "Ja ja, maar één keer is genoeg!" zegt de vroedvrouw weer. Als de beentjes eruit komen, ziet de vroedvrouw dat deze rood zijn: "Heb je het ook nog met een Indiaan gedaan?"
                            "Dat klopt, maar dat was ook maar één keer." antwoordt het domme blondje.
                            "Ja ja, maar één keer is genoeg!" stelt de vroedvrouw.
                            Als de baby helemaal ter wereld gekomen is, tilt de vroedvrouw het babytje aan zijn beentjes op en geeft het een klap op zijn kont. Natuurlijk begint het kleintje te huilen. Waarop het domme blondje opgelucht reageert met: "Pffffff, ik was al bang dat hij ging blaffen!"

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Verse Garfield van vandaag:

Comment

• Voor de favorieten van Garfield

Hier staan er nog een hele hoop: http://www.geek.nl/pics/garfield/
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Leuke geslaagde topic.

Comment

Working...
                                          X