Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eddy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
      Eddy Wally maakt reclame voor de Tabel van Mendeljev:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• hoe achterlijk kunde zijn?

Comment

• I must be emo

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• + YouTube Video

Veel te goed!

Comment

• Alex Agnew

Comment

• Ik ga naar zijn show de 26ste april .
                  Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                    Ik ga naar zijn show de 26ste april .
                    Ik ook ergens in die periode...

Comment

• Ik vind Nigel Williams of Bert Kruismans beter... Live toch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                        Ik vind Nigel Williams of Bert Kruismans beter... Live toch!
                        Bert Kruismans?? Vind je die goed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Bert Kruismans?? Vind je die goed?
                          Jep, ooit al live show geweest? Subliem gewoon!

Comment

Jep, ooit al live show geweest? Subliem gewoon!
                            Ja, in Zonhoven. Ik vond het echt niet goed. Mensen die bij mij waren, hadden dezelfde mening. Als gezin om met je kinderen te gaan, ok, die zullen daar wel plezier uit halen, maar om iedereen te plezieren, nee hoor.

Nu, ik respecteer jouw mening, iedereen is verschillend he.

Comment

• Ik vond Bert Kruismans zeer goed bij de Rechtvaardige Rechters, maar ik ben hem live gaan zien en daar vond ik hem maar zeer matig eigenlijk.

Viel een beetje tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Ja, in Zonhoven. Ik vond het echt niet goed. Mensen die bij mij waren, hadden dezelfde mening. Als gezin om met je kinderen te gaan, ok, die zullen daar wel plezier uit halen, maar om iedereen te plezieren, nee hoor.

Nu, ik respecteer jouw mening, iedereen is verschillend he.
                                Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Ik vond Bert Kruismans zeer goed bij de Rechtvaardige Rechters, maar ik ben hem live gaan zien en daar vond ik hem maar zeer matig eigenlijk.

Viel een beetje tegen.
                                Welke shows?

Comment

Welke shows?
                                  Goh, ik denk iets met België in de titel. Maar ik ben niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Goh, ik denk iets met België in de titel. Maar ik ben niet zeker.
                                    Jep België voor Beginners? Dies idd niet zo goed. Ben er 2 jaar ofzo trug ook heen geweest me men ouders en suckte toen wel.. Maar binnekort komt Kruismans naar Haacht! Wieeeew!

Comment

Jep België voor Beginners?
                                      Ja die! Niet zo goed imo.

Comment

Welke shows?
                                        Wereldberoemd in Vlaanderen

Comment

Working...
                                        X