Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die is gewoon zot!
      -------------> Dwangbuis + witte, zachte kamer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten

Comment

• effe e vraagske,hoe doen jullie da juist om hier van Youtube zo'n filmke te posten int groot,ik kopier altijd de link,ma de meesten hebben hier zoals enkele reply's terug een groot beeld van Youtube........KWIL DA OOK ZO DOEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
            effe e vraagske,hoe doen jullie da juist om hier van Youtube zo'n filmke te posten int groot,ik kopier altijd de link,ma de meesten hebben hier zoals enkele reply's terug een groot beeld van Youtube........KWIL DA OOK ZO DOEN
            Gwn het adres van het filmpje op Youtube. en dit tussen YOUTUBE tags zetten. In het venster voor een bericht te tijpen zie je een Youtube logo staan
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• owkey,merciekes,kzal da dan zo is proberen in de toekomst he

Comment

• Op een emancipatievergadering:

Een vrouw loopt naar de microfoon:
                'Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende al
                die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in'.

Daverend applaus uit de zaal.

Ik zei vorig jaar: 'Jan, strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er
                geen zin meer in.'

Weer luid geklap uit de zaal.

De eerste dag zag ik niets veranderen. De 2de dag ook niet, maar op de
                derde dag stond Jan ineens zelf z'n overhemden te strijken'.

De zaal staat op z'n kop van enthousiasme.

Een tweede vrouw loopt naar de microfoon:

'Ik heet Babs en ben 10 jaar getrouwd met Pieter. Pieter heeft enorme
                zweetvoeten en om die lucht eruit te krijgen moeten z'n sokken op de
                hand worden gewassen met Soda. Ik had daar geen zin meer in'.

Luid gejuich en gejoel uit de zaal.

Ik zei tegen Pieter: 'Was jij je sokken voortaan maar zelf!'

De dames staan op de banken.

'De eerste dag zag ik niets veranderen, de 2de ook niet, maar op de
                derde dag stond Pieter mooi zelf z'n sokken te wassen.'

De wave wordt ingezet.

Een klein vrouwtje grijpt de microfoon: 'Iek geet Fatima en iek 5 jaar
                getraut mit Mohammed.

Mohammed wil elke dag cous-cous eet.Iek altijd for hem gekook, maar
                gad geen sin meer en seg:

'as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker selluf maak.'

De zaal is niet meer te houden .

'De 1stedag iek sie nix,

de tweede dag iek sie nix,

maar derde dag iek sie weer klain bitje mit linkeroog.'

Comment

effe e vraagske,hoe doen jullie da juist om hier van Youtube zo'n filmke te posten int groot,ik kopier altijd de link,ma de meesten hebben hier zoals enkele reply's terug een groot beeld van Youtube........KWIL DA OOK ZO DOEN
                  Klik op het You Tube-icoontje (zie bijlage), daarna het webadres tssvoegen en klaar is kees.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• merci sjoeke,merci

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• jaaaaa kijk het werkt HiHi,alweer wa bijgeleerd se vandaag,twas me dus weer een nuttige dag héj

Comment

merci sjoeke,merci
                          Graag gedaan, ze!

Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                          jaaaaa kijk het werkt HiHi,alweer wa bijgeleerd se vandaag,twas me dus weer een nuttige dag héj
                          Al doende leert men!

Comment

• prachtig gedaan dit
                            + YouTube Video

Comment

• ja sorry hé,ma nu zenk op dreef zenne
                              Last edited by ; 23/11/2007, 21:50. Reden: wrong

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                  Kan het droger?

Meer van dit, is er een website van of zo?

Comment

• jumbo hotdog

+ YouTube Video

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Kan het droger?

Meer van dit, is er een website van of zo?
                                        zijn directory staat open : klik en klik
                                        Last edited by Iridium; 24/11/2007, 11:00.
                                        IRIDIUM
                                        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                        Helderzienden

Comment

• Kinderlogica

Vader, moeder en hun 10 jarige dochtertje gaan op
                                          vakantie naar een nudistenkamp. Ze kleden zich uit en het meisje
                                          gaat de omgeving verkennen. Snel komt ze terug bij haar moeder
                                          en zegt: "Er zijn hier vrouwen met veel grotere borsten dan jij,
                                          mama.
                                          Moeder antwoordt: "Dat klopt schat, maar hoe groter de
                                          borsten hoe dommer de vrouw!
                                          Het meisje kijkt opnieuw wat rond en komt weer bij haar moeder: “Er zijn hier mannen met een veel grotere piemel dan papa".

Moeder zegt: "Dat klopt, maar ook hiervoor geldt: hoe groter de piemel hoe dommer de man."
                                          Het meisje komt voor de derde keer bij haar moeder.
                                          Mama....... Papa staat te praten met een héél domme
                                          blondine en hoe langer hij praat, hoe dommer hij wordt…

Comment

Working...
                                          X