Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Comment

• Die ochtend bij de tandarts.
      Tandartsassistente: "Kom binnen. Is 't voor te trekken?"
      Mannelijke klant: "Ja, maar vergeet straks niet mijn gebit te controleren."
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Haha lol

Comment

• Limburg da best
          Vooral die van Meeuwen staan in slowmotion, de rest nie zo en die van Eksel zeker nie

Comment

• Stealth Fighter

Last edited by ; 10/10/2007, 22:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Stealth Fighter

kruistje

Comment

• fixed

Comment

• zalig!

Comment

• Ni normaal

Comment

• stond bij een review over een tomtom

23 september 2007 almere
                      tom tom one europa 3rd edition
                      dit is een goed produkt want nu kun je in europa altijd kijken waar je bent . behalve als je slaapt of uit de auto bent of als je wel in de auto zit maar hij word gestolen gewoon waar je bijzit en de dief heeft een konijnen pak aan en rent met je tom tom weg maar struikelt over de voetbal van je buurjongen die nog maar 5 jaar is en nu al prof voetballer is in het kleutervoetbal team zit. dan kun je het niet meer zien. maar dat is gewwon omdat hij zo goed is.

Comment

• hilter is back

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten

Goh...ik vind het niet grappig eigenlijk

Mopjes over joden vertellen op internet of tussen vrienden, that's one thing.

In een koffietent er mee dreigen iedereen te vergassen als er oude omaatjes bij zitten die eventueel zelf nog in een kamp gestoken hebben of iemand verloren hebben, that's a whole different thing.

Comment

• [quote=Jarno;2188821]stond bij een review over een tomtom [/quote

Echt zo van, WTF

Comment

er zijn grenzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                er zijn grenzen
                                Idd, er wordt niet met doden gelachen...

In dit geval wordt vooral Hitler belachelijk gemaakt, het is maar hoe je 't ziet hé.

Zo zijn de meeste (en meestal de betere) grappen erover, meestal trekken ze wel iemand in 't belachelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk Berichten
                                  Idd, er wordt niet met doden gelachen...

In dit geval wordt vooral Hitler belachelijk gemaakt, het is maar hoe je 't ziet hé.

Zo zijn de meeste (en meestal de betere) grappen erover, meestal trekken ze wel iemand in 't belachelijke.
                                  het is z'n volste recht om zo'n moppen te maken, daar niet van... Maar als Jood voel ik me hier wel een beetje in mijne zak gepakt

Comment

• Dat filmpje moet ook in zijn context bekeken worden. Het is gemaakt in de periode dat Jörg Haider aan de macht kwam in Oostenrijk en aangezien er toch wel gelijkenissen in diens programma en dat van Hitler zaten is dat filmpje toen gemaakt. Van de ene kant is het grof, langs de andere kant kan men dit volgens mij ook zien als een herinnering aan het verleden voor de mensen die een extreem rechtse stem uitgebracht hebben.

Comment

• Da van hitler is echt te grappig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                        Dat filmpje moet ook in zijn context bekeken worden. Het is gemaakt in de periode dat Jörg Haider aan de macht kwam in Oostenrijk en aangezien er toch wel gelijkenissen in diens programma en dat van Hitler zaten is dat filmpje toen gemaakt. Van de ene kant is het grof, langs de andere kant kan men dit volgens mij ook zien als een herinnering aan het verleden voor de mensen die een extreem rechtse stem uitgebracht hebben.
                                        Goh, ik kan er de humor wel van inzien. en trouwens straks mag je ook geen moppen meer maken over belgen, je baas, dieren, vrouwen, homo's, domme blondjes, hollanders, duitsers, negers, turken, marokkanen, de kerk en de islam etc...

En for god's sake, get over it. Het is verdorie 60 jaar geleden. Recenter in Belgisch-Kongo hebben we in de jaren '50 veel meer slachtoffers gemaakt tijdens de kolonisatie. 10 miljoen Kongolezen zijn er pré-kasavubu/pré-dipenda de dood in gejaagd op een veel minder humane manier dan vergassen, dat is een pak meer dan het totaal aantal joden in WO2.

Moeten we nu zoals in het midden-oosten met de deense cartoonisten een fatwa gaan uitspreken over R. Muntz.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                        X