Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijkomende verlichting(verstralers) discreet plaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bijkomende verlichting(verstralers) discreet plaatsen

Yo,

Zijn er hier mensen die extra verlichting op hun wagen hebben geplaatst?Aangezien ik regelamtig naar Duitsland rijd zou ik dus graag wat meer licht instaleren op de wagen, maar toch zo discreet mogelijk houden.
    Dus niet van die enorm grote rally-faren derop monteren he

Ik ben deze voormiddag een setje Hella FF75 en ik ben van plan die op deze plaatsen achter de grille te monteren.
    Als ze niet branden zullen ze -hopelijk- niet teveel opvallen, maar als ze branden heb ik toch een aanzienlijke hoeveelheid licht meer.

Standaard zitten er in die set H7 halogeenlampen, maar ik ga er een H7 xenon-conversiesetje in steken zodat het nog wat meer licht geeft.Aangezien ik die setjes verkoop heb ik er maar eentje van de zolder te nemen en kijken of het een goed resultaat geeft

Zijn er dus mensen die soortgelijke installaties hebben gedaan teneinde meer licht te verkrijgen?

mvg

Ben

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
    Yo,

Zijn er hier mensen die extra verlichting op hun wagen hebben geplaatst?Aangezien ik regelamtig naar Duitsland rijd zou ik dus graag wat meer licht instaleren op de wagen, maar toch zo discreet mogelijk houden.

Ik ben deze voormiddag een setje Hella FF75 en ik ben van plan die op deze plaatsen achter de grille te monteren.
    Als ze niet branden zullen ze -hopelijk- niet teveel opvallen, maar als ze branden heb ik toch een aanzienlijke hoeveelheid licht meer.

Standaard zitten er in die set H7 halogeenlampen, maar ik ga er een H7 xenon-conversiesetje in steken zodat het nog wat meer licht geeft.Aangezien ik die setjes verkoop heb ik er maar eentje van de zolder te nemen en kijken of het een goed resultaat geeft

Zijn er dus mensen die soortgelijke installaties hebben gedaan teneinde meer licht te verkrijgen?

mvg

Ben
    heb je al nagevraagd of het geen kwaad kan ivm die intercooler ?
    allez, 'k zou toch maar voorzichtig zijn, aangezien zo'n turbogeblazen ding wel z'n koude lucht nodig heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
      heb je al nagevraagd of het geen kwaad kan ivm die intercooler ?
      allez, 'k zou toch maar voorzichtig zijn, aangezien zo'n turbogeblazen ding wel z'n koude lucht nodig heeft
      Neen kan geen kwaad hoor.
      Die lampen houden niet zo erg veel luchtstroom tegen

Comment

Yo,

mvg

Ben
        ja, ik heb er eentje en kan je ook zo een bumper maken... ik betwijfel alleen of je het discreet genoeg gaat vinden

Serieus: bestaan er geen combinatie van verstralers en mistlampen die je in de plaats van je mistlampen kunt steken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          ja, ik heb er eentje en kan je ook zo een bumper maken... ik betwijfel alleen of je het discreet genoeg gaat vinden

Serieus: bestaan er geen combinatie van verstralers en mistlampen die je in de plaats van je mistlampen kunt steken?
          U oplossing is ietsje te opvallend idd

Ik heb in die winkel van daarstraks (Central Auto) die FF50 lampen mogen uitpakken en eens testen of die in die uitsparingen onderaan de bumper gingen en die pastte nét niet. Dusja.....

En dat zijn eigenlijk geen mistlamp gaatjes hoor Dat zijn air-holes voor de intercooer-piping te coolen aangezien die daar net achter liggen.

Comment

Alhoewel :

J/K he

Comment

Alhoewel :

J/K he

ik garandeer wel niet dat je nog door de keuring geraakt

Comment

Hoe warm worden die lampen ?

Ideaal, zo'n hittebron voor uw radiator/intercooler hangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                  Hoe warm worden die lampen ?

Ideaal, zo'n hittebron voor uw radiator hangen
                  Buitenaf voel je het amper. En kdenk niet dat de luchtstroom als je 100km/u rijd daar 0.1° van zal opwarmen hoor

Om de massa lucht die daar doorgaat tijdens het rijden op te warmen met enkele graden moet je al enkele 1000'en Watts hebben hoor.

Comment

Zeker als je xenons steekt gaat die warmteontwikkeling geen probleem leveren.

Comment

die worden idd voldoende gekoeld.
                      kennis van mij had vroeger extra lichten achter zijn bmw rooster. en die nieren zijn heel wat kleiner dan de grill van de evo. oo kwaren de lampen nog eens dubbel zo groot.
                      Heel mooi omdat je al goed moet kijken om ze te zien. en velen denken aan ongemerkte politievoortuigen als ze die lampen zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        die worden idd voldoende gekoeld.
                        kennis van mij had vroeger extra lichten achter zijn bmw rooster. en die nieren zijn heel wat kleiner dan de grill van de evo. oo kwaren de lampen nog eens dubbel zo groot.
                        Heel mooi omdat je al goed moet kijken om ze te zien. en velen denken aan ongemerkte politievoortuigen als ze die lampen zien.
                        hahaha, daar had ik nog niet aan gedacht.
                        Da zijn idd precies 2 flitslampen die achter die grille staan dan

Moehaha da word fun.
                        Iedereen gaat opzij dan voor mij, en als ik achter ene achter rijd vertraagt die meteen tot de toegelaten snelheid

Comment

hahaha, daar had ik nog niet aan gedacht.
                          Da zijn idd precies 2 flitslampen die achter die grille staan dan

Moehaha da word fun.
                          Iedereen gaat opzij dan voor mij, en als ik achter ene achter rijd vertraagt die meteen tot de toegelaten snelheid
                          misschien nog twee schakelaars voorzien, dat je elke verstraler apart kan bedienen? Dan heb je helemaal een politievoertuig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                            misschien nog twee schakelaars voorzien, dat je elke verstraler apart kan bedienen? Dan heb je helemaal een politievoertuig
                            Neen, een kermiskar moet het ook niet worden
                            1 aparte schakelaar voor beide ben ik tevreden, en die moet dan ook nog goed verborgen staan.

Comment

Neen, een kermiskar moet het ook niet worden
                              1 aparte schakelaar voor beide ben ik tevreden, en die moet dan ook nog goed verborgen staan.
                              tip.
                              ik had vroeger een luchtdruksirene van de politie in mijn wagen zitten. (spijtig genoeg is ze stuk gegaan door een oververhitte koeling (ontploft en water over)
                              iedereen ging aan de kant dan op de autostrade. was dikke fun.
                              en op de schouwing of bij een controle konden ze niets zeggen omdat ze het knopje niet vonden. (dus konden ze ze niet testen)

Waar zat de schakelaar: je hebt altijd ergens nog een knopje zitten dat je niet gebruikt of niet aangesloten is. (bv zetelverwarming of iets dergelijks) ga naar de garage zo'n schakelaar halen en gebruik die
                              Zo had men vroegere wagen plaats voorzien voor knopjes van de zetelverwarming maa rik had er dus geen. dus....

Comment

Kheb hier net even een xenon-setje geplaatst in 1 van die verstalers, en daarnaast de originele verstraler met originele lamp.

Het verschil is wel duidelijk denk ik

*edit* Bij de 2 laatste foto's stond men witbalans van de camera blijkbaar verkeerd. De xenon zou helder wit moeten zijn, en op de foto lijkt hij purper.

Last edited by ; 21/03/2007, 12:26.

Comment

knap.
                                  ik las ergens dat jij die lampen verkoopt?
                                  Kan je die in elke wagen plaatsen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    knap.
                                    ik las ergens dat jij die lampen verkoopt?
                                    Kan je die in elke wagen plaatsen?
                                    Ik verkoop enkel de xenon-ombouw sets he
                                    Die Hella lampen ben ik gaan kopen in de winkel.

En die xenonsets passen op elke wagen aangezien de fitting van de xenonlamp hetzelfde is als die van je wagen (H1, H4, H7, H11, 9005, enz.....)

Kben trouwens bezig aan de evo nu se om ze erop te zetten 1tje hangt al op zijn plaats, nu de volgende.

Comment

Ok, ff update

Kheb het opgegeven
                                      Ze passen niet achter die bovenste grille wat ik ook doe, ik kom 0.5cm te kort. En de grille eruit doen wou ik niet.

Iemand verstralers kopen?

Comment

Working...
                                      X