Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Waterstof auto's, de toekomst?
Collapse
X
-
"Fijn om te zien" dat hierop inzetten de zwanezang was van Van Hool?
Die bus was een rijdend drama volgens insiders. Onbetrouwbaar, duur, zwaar, heel veel onderhoud/herstellingen, en die heeft nooit op echt groene waterstof gereden, enkel op waterstof gemaakt uit aardgas.
Ecologisch is dit een grote ramp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenJammer voor het Belgische Industriële patrimonium maar enkel aan zichzelf te danken jammer genoeg.
VH was een hele tijd mijn klant (eind jaren 90 en dan tot ca 2005). Ja, dat is lang geleden, maar je zag toen al het zwak managment, gebrek aan echte innovatie en opleiding voor personeel.
Ik kende behoorlijk wat ingenieurs en aankopers die al meer dan 20 jaar dezelfde job deden, en helemaal geen kansen hadden om zich wat verder te ontplooien.
Ze deden wat de klant expliciet vroeg, en gingen daar soms ver in, maar dat brengt je als bedrijf op de lange termijn niet verder, zeker als je daar geen LT visie tegenover zet.
De enige afdeling die zijn niche gevonden heeft en er succesvol in is, dat zijn de opleggers, en meer bepaald de tankwagens en tankcontainers.
Daar kan VH wel iets waar andere moeite mee hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenAls meneer VH naar meneer sunking had geluisterd, was meneer VH nu niet failliet.
Meneer G.D. is gewaarschuwd
En zelfs als CEO waren er andere Van Hools in het bedrijf die toch gewoon hun ding deden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenleugenpers? nja de EU mannetjes zijn wel gewoon in de leugens van dien hollander getrapt...
het verhaal klinkt goed, maar een beetje ingenieur weet dat het simpelweg niet haalbaar is.
https://www.grootoudersvoorhetklimaa...r-het-klimaat/
Op momenten waarop in China alle steden verplicht werden over te stappen op electrische bussen waren ze in Koningshooikt nog altijd elkaar aan het overtuigen dat het toch niet kon, en pas in 2075 ging gebeuren of zo.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
nog wat geld rondstrooien voor waterstof...en dan met een mini-hindenburg op je rug gaan lopen waar 400wattuur aan energie inzit
Comment
-
Zie jij al waterstofstations als paddenstoelen uit de grond rijzen? Wij eigenlijk niet, maar dat wil niet zeggen dat niemand erin gelooft. Toyota, bijvoorbeeld, investeert al jaren in de technologie en blijft dat ook gewoon doen… In die mate zelfs dat het nu ook een pizza-oven op waterstof in huis heeft.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
De Europese doelstellingen voor groene waterstof voor 2030 zijn té ambitieus, zowel wat betreft de voorziene productie als wat betreft de vraag ernaar. Dat zegt de Europese Rekenkamer in een nieuw rapport. De EU moet alles best herbekijken en een soort van reality check uitvoeren, zegt de Rekenkamer. Die denkoefening is onder meer belangrijk voor de toekomst van belangrijke industriële sectoren, zoals staal, chemie en kunstmest.
Cijfers waren niet gebaseerd op realiteit, maar politiek ingegeven
Op hoeveel onderwerpen zou dit nog kunnen slaan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
Comment