Oorspronkelijk geplaatst door thor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 100% aftrekbare PHEV met wat peper?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pikwadraat Bekijk BerichtenVan wat gaat het afhangen of je voor de gewone of SUVversie gaat? (Bvb 330e of X3; V60 of XC60) Was bij mij eigenlijk eerste criterium: een SUV
Dus zal ik goed moeten voelen of een lagere instap nog comfortabel is voor mij, moet dit dus nog ondervinden.
Leave a comment:
-
een marktconform loon van een bandenmonteur ligt een stuk onder een mekanieker, zal ongeveer die grootteorde tss 30 en 50 zijn (bruto)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencarman en jocar...hoeveel krijgen jullie per uur? doe dat * 2.5à 3 en das de arbeidskost
belgie heeft een gigantisch overheidsbeslag
heb een extra mistlichtje laten installeren van geen €40 bij een garageke op de hoek in't wit €170, thermostaat laten vervangen van €100...385 geplaatst aub
als ik goegel eerste hit schijven + blokken vervangen golfklasse tss 450 en 650 auto's als e-klasse tss 850 en 1100, x5 jkasse 1500
ik ben een gierigaard, maar ben me wel prijsbewust (van het probleem)om de remblokken te kunnen vervangen moet ik 4 dagen gaan werken.
50 euro vragen om 16 wielmoeren los te draaien is goed doortellen. Bij mijn bandencentrale kost een bandenwissel maar 30 euro en is dubbel zoveel werk.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Van wat gaat het afhangen of je voor de gewone of SUVversie gaat? (Bvb 330e of X3; V60 of XC60) Was bij mij eigenlijk eerste criterium: een SUV
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pikwadraat Bekijk Berichtenis TS nu al wat wijzer geworden? Welke richting gaat het uit?
Neen, serieus, vermoedelijk ga ik niet voor de Sorento, eigenlijk heel groot en de kinderen gaan de deur uit, plus het feit dat ik de garagepoort ga moeten opendoen telkens ik in de koffer wil zijn.
Toch is dit een fantastische wagen.
Ben nu aan het kijken voor Volvo met T6 (v60 of xc 60) motor of BMW met 30e motor (vb 330e of x3e) of nog altijd de hyundai tucson (fors goedkoper doch mooi )
Met nog geen enkele gereden (ben nog eerst prijsprospecties aan het doen)
Donderdag afspraak bij BMW Roeselare.
Leave a comment:
-
carman en jocar...hoeveel krijgen jullie per uur? doe dat * 2.5à 3 en das de arbeidskost
belgie heeft een gigantisch overheidsbeslag
heb een extra mistlichtje laten installeren van geen €40 bij een garageke op de hoek in't wit €170, thermostaat laten vervangen van €100...385 geplaatst aub
als ik goegel eerste hit schijven + blokken vervangen golfklasse tss 450 en 650 auto's als e-klasse tss 850 en 1100, x5 jkasse 1500
ik ben een gierigaard, maar ben me wel prijsbewust (van het probleem)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
Volgende week de remblokken van mijn GLC gaan laten vervangen na 65000 km.
Offerte binnen van 476 euro
men vraag al 50 euro om je 4 wielen te demonteren en gewoon na te zien welke moeten vervangen worden
Als particulier heb je daar niks meer te zoeken of je moest zin hebben om wat verwaande kwasten te sponsoren
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
Volgende week de remblokken van mijn GLC gaan laten vervangen na 65000 km.
men vraag al 50 euro om je 4 wielen te demonteren en gewoon na te zien welke moeten vervangen worden
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pikwadraat Bekijk Berichten
Klopt :-) Op werk hoor ik qua service vooral veel ongenoegen bij mercedes, jammer.
Leave a comment:
-
Nagevraagd en alle kosten verbonden met de wagen mogen 100% afgetrokken worden, natuurlijk zal men wel rekening houden met je prive gebruik.
BVB 5d op 7 dagen werken zal ook resulteren in 2/7 verworpen kosten denk ik.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenDaar ik de huidige regering niet steun wil ik zo weinig mogelijk belastingen op mijn auto betalen en moet die dus 100% aftrekbaar zijn. In mijn vennootschap kan ik dan ook alle kosten verbonden aan de wagen voor 100% aftrekken (blijkbaar ook de brandstof?)
Als jij kan aantonen dat jij je inkomsten voor 100% uit je wagen genereert zal je die ook 100% mogen inbrengen. In alle andere gevallen zal het toch veel beperkter zijn veronderstel ik.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenPeugeot 508 SW PSE, als de korting wat meevalt zit die rond de 60K
Anders heb je ook de gewone PHEV nog van 225 pk
Leave a comment:
-
330e touring?
heb de berlineversie en tot nog toe tevreden van (niet evident want ben Lexus gewoon)
292pk, 100% aftrekbaar en 50km elektrisch in de zomer, min. 40km in winter
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenDaar ik de huidige regering niet steun wil ik zo weinig mogelijk belastingen op mijn auto betalen en moet die dus 100% aftrekbaar zijn. In mijn vennootschap kan ik dan ook alle kosten verbonden aan de wagen voor 100% aftrekken (blijkbaar ook de brandstof?
Dat je gebruik maakt van de bestaande regels zoals de aftrekbaarheid voor EV en PHEV’s absoluut, ben er trouwens bijna zeker van dat het woord overbruggingsrecht u ook niet onbekend is, allemaal geen probleem voor mij. Maar om te argumenteren dat deze overheid (welke bedoel je dan ook, federaal of Vlaams?) u niet genoeg aanstaat om dan maar zoveel mogelijk te proberen om niet uw steentje bij te dragen zoals iedereen getuigt echt van weinig inzicht, respect en solidariteit.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Da's nog zacht uitgedrukt
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pikwadraat Bekijk BerichtenDe dealers waar ik totnogtoe ging hebben me nog niet kunnen overtuigen, gaan er van uit dat het allemaal wel vanzelf zal gaan precies...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenMoet inderdaad mercedes nog eens gaan bekijken
De VW en Seat vind ik twijfelachtig met hun 1.4 TSI motor, misschien ten onrechte?
Leave a comment:
Leave a comment: